Mainos

KooKoo-Jukurit To 18.11.2004

• 4 536
  • 50

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Everton
Saatte te kyllä sitä tilannetta mun puolestani harmitella, mutta ennemmin minä jukurikannattajana manaisin Virolaisen Laaksolle ja Piiroiselle köykäisesti viheltämiä jäähyjä, jotka kostautuivat ratkaisumaalien muodossa.

Loppujen lopuksi ainainen tuomarin syyttely on turhaa. Itsekin siihen tasaisin väliajoin syyllistyn, mutta eipä se hyödytä mitään.

Jukureiden näkökulmasta harmittelisin kuitenkin eniten hukattuja maalipaikkoja. Varsinkin Juha Silvander kunnostautui kosauttelemalla tilanteita. Toisessa erässä Jukurit pääsi iskemään kahdella yhtä vastaan, toinen pelaaja olisi ollut tyhjän maalin edessä, mutta syötön sijaan Silvander päättää yrittää itse.. ja hyvän ottelun pelannut Palmu torjuu.

Tappion merkkejä oli kyllä nähtävissä jo aiemmissa peleissä. FPS-ottelua en (onnekseni?) nähnyt, mutta eipä Hermes-ottelukaan Jukureilta kovinkaan kummoinen esitys ollut. Siihen päälle vielä kahden sentterin poissaolo, niin kummasti se yksi pistekin mieltä lämmittää.

Jahas, ja näemmä tämä viesti merkitsi sitä että tonni tuli täyteen..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy