Erittäin hyvin päätelty. Näin se todennäköisesti menee. Liiganousu tapahtui vasta tuolloin ja tuota ei voinut tietää satavarmaksi juuri kukaan ennen kyseistä päivää.Äkkiseltään veikkaisin, että kyse on etenkin niistä pelaajista, jotka eivät enää olleet palkkalistoilla silloin (1.10.2014), kun liiganousu teknisesti varmistui. Riidan taustalla lienevät siis huonosti laaditut sopimukset.
Ei noista liigan tai liiton kuvioista välttämättä tiedä edes kahta kuukautta eteenpäin. Viimeisimpänä esimerkkinä ensi kaudeksi Mestikseen nousevien joukkueiden nousun ilmoittamisen siirtyminen maaliskuulta toukokuulle.
Ymmärtääköhän kukaan liitossa, että tuo on se aika milloin pitäisi neuvotella kaikki tärkeimmät sponsoridiilit ja tehdä uudet pelaajasopimukset. Tuo sarjataso merkitsee noihin kahteen asiaan liittyen vain aivan helvetisti. Täydellinen puuhastelu liiton puolelta ei enää yllätä yhtään ketään.
Millaista hintaa muuten Vaasassa huudetaan nykyään näistä pr- ja ammattimainen toiminta kilpaurheilussa-koulutuksista?
Hah hah hah hah!Pohjalainen kirjoitti:Erityisen näreissään Halava on siitä, että Sport tarjosi rahakorvauksen sijasta vanhoja varusteita ja mailoja ja ehdotti, että Halava voisi itse myydä ne eteenpäin saadakseen osan rahoista.
Tämän olin jo tyystin unohtanut. Aivan uskomatonta toimintaa.
"Mulla olisi tässä yhdet käytetyt munarit, sulle nää on liian isot, mutta voit myydä nämä vaikka Torissa, kyllä sä näistä ainakin satasen saat, ainakin jos pyydät Kivimäeltä nimmarin niihin"