Mielestäni Ikan (melko yksisilmäinen) pakkiratkaisu on right-left. Ei kiekollinen-varmistava. Ja kyllähän nyt tuli Lustbergille katsomopaikka. Kyllä tämä Rahkola jostain syystä keilaa Lussen pois kaukalosta. Valitettavasti. Tai sitten en muista näitä kätisyyksiä oikein, enkä vasemmaltakaan. Ja sitten kun seuraavaksi haalitaan pari hyökkääjää, niin pääsehän Koskelainenkin sinne lehtereille.
Se että olin ja olen huolestunut Luigin pelistä, niin tarkoitus oli muistuttaa, että jos valmentaja jotain ymmärtää, niin hieman erilaista treeniä tarvitsee 20-v raakile kuin reilusti maailmaa nähnyt ja pelannut rapiat kolmekymppinen. Se miten ns. eriyttäminen toteutetaan on sitten päävalmentajan murhe. Eli ammattitaito. Tai sen puute.
Se että olin ja olen huolestunut Luigin pelistä, niin tarkoitus oli muistuttaa, että jos valmentaja jotain ymmärtää, niin hieman erilaista treeniä tarvitsee 20-v raakile kuin reilusti maailmaa nähnyt ja pelannut rapiat kolmekymppinen. Se miten ns. eriyttäminen toteutetaan on sitten päävalmentajan murhe. Eli ammattitaito. Tai sen puute.