Ierikka alotti mutupohjalta kertomaan
Älähän vääristele. Kyse ei ole mistään mutusta. Ja sinulta ei ole tullut yhtään sen enempää faktaa. Tiedän ainoastaan sen mitä olen kuullut. Mitään tilitapahtumia tai muuta en (kuten et sinäkään) ole päässyt näkemään. Eikä asia minua kiinnostakaan tämän enempää, mutta kun nimimerkiltä puhutellaan niin tapoihin on kuulunut vastata.
Minun puolesta voit elää missä rinnakkaistodellisuudessa hyvänsä sen rahoituksen suhteen. Jos sinusta tuntuu paremmalta, että kaikki raha on nyhdetty paikallisilta yrityksiltä ja yksityisiltä, niin senkus vaan. :) Kenenkään ei ole pakko uskoa yhtään mitään, mitä täällä kirjoitetaan.
Pari vuotta sitten täällä pyöriteltiin muun muassa
tällaista linkkiä ja suunnilleen hurrattiin, kuinka mahtavasti asiat ovat hoidossa. Nyt, kun yhteistyö on ilmeisesti konkretisoitunut jonkinlaisena rahoituksena, niin aletaankin itkeä että kyllä tää hyvä menestys on ihan omalla rahalla tehty. Jos luet esim. allekirjoittaneen viestejä noilta ajoilta, niin suhtauduin helvetin skeptisesti tuolloin koko kuvion olemassaoloon. Luuletko ihan todella, että nyttemmin olen tullut siihen johtopäätökseen, että on fiksua heitellä täysin perättömiä ja hatusta vedettyjä juttuja tänne muiden kumottaviksi?
No, minulle ihan sama sinällään. Tässä asiassa tuskin löytyy keskustelemalla yksimielisyyttä. Jokainen uskokoon mitä lystää.