KooKoo 2009-2010

  • 404 523
  • 1 564

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon pakisto alkaa näyttää sangen hyvältä etenkin playoffeja (kun sinne nyt ensin päästäisiin) ajatellen.

Kultanen - Järvinen
Eronen - Kiren
Tarkiainen - Niemi

Lehtonen - Sierman
Hammar - Honkanen
(Alastalo)

Näyttää todella hyvältä. Onkohan KooKoolla koskaan ollut paperilla näin kovaa puolustusta? Ainakin paperilla KooKoolla on tällä hetkellä mestiksen kovin puolustus. Vielä kun kevään ratkaisupeleihin saataisiin Kultasen lisäksi Alastalo niin näyttäisi jo enemmän kuin hyvältä. Tosin Alastalon pelaaminen tällä kaudella ei liene kovinkaan todennäköistä, mutta riittäähän tuonne puolustukseen ilman Alastaloakin pelimiehiä...Kultanen, Eronen, Järvinen, Niemi jne. Eipä taida kaikilla liigajoukkueillakaan olla puolustuksessa yhtä paljon liigakokemusta kuin KooKoolla.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
Joo en kyllä usko enkä jotenkaan toivokaan et Ortio tulisi KooKooseen. Toivon paljon kovempaa nimeä maalille, tyyliin Korhonen. No katsotaan ketä sieltä tulee.

Niinhän se vanha vitsikin kertoo : Kuinka pitää hullua jännityksessä? => kerron huomenna :-D Elis, toi Ortio täältä suunnalta sellaista heittoa, tosin yksi mahdollisuus???

Tosiasiassa Ortio aika heikko vaihtoehto, tosin neuvotteluita käyty muuallakin... kuten Ice Hockey sanoo, katsotaan kuka sieltä tulee.... kun nimi paperissa, voimme kamreerit kommentoida sitä sitten uudemman kerran. Nimiä kylläkin alkaa tipahdella piakkoin...
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän sieltä vielä Ortiota kovempi maalivahti Kouvolaan rantaudu, joten älkääpä hätäilkö, eiköhän lisää sopimuksia julkaista ihan lähipäivinä. Puolustus on nyt kunnossa ajatellen kevään ratkaisupelejä. Kimmo "Kissa" Eronen on huippuvahvistus ja tuo omalta osaltaan kaivattua varmuutta KooKoon puolustukseen. Eiköhän KooKoo maalivahdin lisäksi hanki vielä 1-2 hyökkääjää ainakin mikäli yksi nykyisistä hyökkääjistä saadaan kaupiteltua muualle.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos se hyökkääjä tai toinen niistä on tämä kenet olen huhuissa kuullut ja kuulemma harjoitellut KooKoon kanssa jo niin huhhuh! Täytyy sanoa että olen tyytyvänen.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
Jos se hyökkääjä tai toinen niistä on tämä kenet olen huhuissa kuullut ja kuulemma harjoitellut KooKoon kanssa jo niin huhhuh! Täytyy sanoa että olen tyytyvänen.

Juu, tänään kaikki bongaamaan tätä "huhhuh" hyökkääjää :DDDDD Ai nii, ja edustuksen harkat alkaa nykyjään klo 16, eikä 17 niinkuin Vladon valta-aikana.

Tosin kannattaa seurata mediaa tänään, sieltä saattaa tulla jo jotain....
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Jos se hyökkääjä tai toinen niistä on tämä kenet olen huhuissa kuullut ja kuulemma harjoitellut KooKoon kanssa jo niin huhhuh! Täytyy sanoa että olen tyytyvänen.

Mistä joukkueesta tämä kohuttu hyökkääjä on mahdollisesti siirtymässä KooKoon vahvistukseksi? Pelaako kenties jo huomenna Jyväskylässä?
 

Strawberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos se hyökkääjä tai toinen niistä on tämä kenet olen huhuissa kuullut ja kuulemma harjoitellut KooKoon kanssa jo niin huhhuh!

Juu tästä olisi kiva kuulla lisää. Anna nyt jotakin vihjettä. Onko kyseessä liigapelaaja ja mistähän päin Suomen maata? Onko kyseinen pelaaja sentteri? Tosin eiköhän KooKoo tiedoita pelaajasta lähipäivinä, jos sopimukseen on päästy. Onko mitään uutta tietoa maalivahtirintamalta?
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos se hyökkääjä tai toinen niistä on tämä kenet olen huhuissa kuullut ja kuulemma harjoitellut KooKoon kanssa jo niin huhhuh! Täytyy sanoa että olen tyytyvänen.

Millonkohan tuo kyseinen pelaaja on KooKoon kanssa harjoitellut? Kas kun minä en ole huomannut. Mielenkiintoisia aikoja eletään.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Vai Tähtisen Markkua KooKooseen huhuillaan....

Hurjat on panokset. Ulospäin tulee jotenkin kuva "pakko menestyä" meiningistä. Eronen+ Tähtinen? ja huippumolari, sekä ehkä vielä lisää hyökkääjiä? :D Se taas on toinen juttu, että tuleeko tämän jälkeen tuosta vielä voittava joukkue. Nythän Frimodigin visio näyttää olevan ostaa menestystä ylivertaisilla yksilöillä. Frimodigin oma versio liigapörssistä. Mielenkiinnolla lopputulosta jään seuraamaan.

KooKoolle muu kuin liigakarsinta on katastrofi satsauksien jälkeen, tuli sinne nyt ketä tahansa vielä.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sen verran nyt sanon, että kyseessä ei ole Tähtinen. Uskon itse tähän huhuun vasta, kun sopimuksesta tulee varmistus. Sen verran tosiaan kuulin, että kaveri olisi harjoitellut KooKoon kanssa jo tässä joulutauolla.

Laitahyökkääjä on kyseessä ja tällä kaudella liigaa pelannut. Pohjoisemmasta, kuin Kouvola tämä kyseinen kaveri KooKooseen siirtyy. Katsotaan nyt ketä sieltä tulee. Eiköhän nimiä ala tippumaa kohta.

Mutta niinkun sanoin, että uskon itse tähän vasta kun sopimus on julkaistu. Hyvältähän toi vaikuttaa jos kaveri on KooKoon kanssa harjoitellut, mutta katsotaan nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sen verran nyt sanon, että kyseessä ei ole Tähtinen.

Tähtisen ei tosiaan vielä tarvitse Mestikseen vajota, ottajia on ylempääkin. Ensi kaudella asiat voivat olla toisin, mikäli ei loppukaudesta tarpeeksi vakuuta jotakin jengiä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hurjat on panokset. Ulospäin tulee jotenkin kuva "pakko menestyä" meiningistä. Eronen+ Tähtinen? ja huippumolari, sekä ehkä vielä lisää hyökkääjiä? :D

KooKoolle muu kuin liigakarsinta on katastrofi satsauksien jälkeen, tuli sinne nyt ketä tahansa vielä.

Tämähän nyt oli päivänselvää viimeistään siinä vaiheessa, kun Kolek vaihdettiin Lehkoseen. Menestystä haetaan ja sitä on myös tultava. Ja miksei tulisi, kaikkihan on vielä aivan auki jopa karsintaan asti...
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Laitahyökkääjä on kyseessä ja tällä kaudella liigaa pelannut. Pohjoisemmasta, kuin Kouvola tämä kyseinen kaveri KooKooseen siirtyy. Katsotaan nyt ketä sieltä tulee. Eiköhän nimiä ala tippumaa kohta.
Se nyt vaan on niin, että jos halutaan menestyä, niin täytyy ja kannattaa satsata joukkueeseen kunnolla.

Mielestäni valittu tapa hankkia kokeneita huippupelaajia muutaman kuukauden ajaksi on parempi kuin hankkia kyseiset pelaajat "Vaasan miljoonabudjetilla" koko kaudeksi.

Voisiko kyseinen huhupelaaja olla T.Mäkiaho? Jos näin on, niin olen hyvin tyytyväinen scouttausosaston toimintaan.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo ei edes ole treenannut joulutauolla. 9 päivän loman vietti koko poppoo! Että se siitä huhusta. Eilen oli ensimmäiset treenit sen Suomi pelin jälkeen.

Tähtisestä on aika turha edes haaveilla. Tämä on vain minun mielipide. Mutta hyvä jos Jojensuuhun asti kuuluu tuollaisia huhuja. Sehän tarkoittaa sitä että KooKoosta puhutaan.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo ei edes ole treenannut joulutauolla. 9 päivän loman vietti koko poppoo! Että se siitä huhusta. Eilen oli ensimmäiset treenit sen Suomi pelin jälkeen.


No katsotaan nyt, eiköhän lähipäivät näytä kuka sieltä tulee. Itsekin uskon tähän vasta kun jossain sopimus julkaistaan. Mutta jos tämä pitää paikkansa, jota toivon, niin kova hankinta KooKoolta ehdottomasti.
 

Smegoul

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämän päivän KooKoo:n rosteri näyttäää hieman ihmeelliseltä... Kiren ja Baker on ilmeisesti vielä sen verran kinkkuähkyssä etteivät ole rosterissa... Kenttien pitäisi olla junnuista täytettyinä, mutta ei... Kolmosen laituri ja toinen kassari puuttuu? Joulupukkii joulupukkii tuoppas pelaajia....

Edit. Ainiin Kiren olikin rikki..
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tuskin kokoonpanossa mitään sen ihmeempää vajetta on. Eiköhän nuo tiedot sinne vielä päivity, koska en millään usko KooKoon lähtevän yhdellä maalivahdilla peliin. Aikaisemminkin ollut pientä viivettä tilapäisapujen merkitsemisessä kokoonpanoihin esim. Silde.

Kiren lienee poissa pidemmän aikaa, sen verran pahasti hän loukkaantui Vantaalla. Bakerin tilanteesta pitää odotella lisätietoja.
 

URM-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS, URM
Baker on kipeenä. Eiköhän joku junnu ota hänen paikkansa ja miksi ei Siermankaan.

Näyttihän siellä Mikko olevan, kovaan paikkaan poika nyt joutuu... A-maalivahti ongelman tietäen, tietysti luukkuvahtikin kaivetaan -93 ryhmästä?
 

theref

Jäsen
Jos kerran kovaa hyökkääjää on Kouvolaan tulossa, niin mikäköhän on tämän jutun lopussa mainitun hyökkääjän tilanne?

Saisiko Ika miehen oikeille raiteille? Taitoa kyllä piisaa, mutta muuten...

Tämä kysely ilman mitään tietoa, joten edes huhusta ei ole kyse.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Taitaa tulla tuuraaja Porin suunnalta. Tuskin kuitenkaan vakituisesta vielä ole kyse.

Meinaatko, että Jussi Rynnäs siirtyisi lainapestillä KooKoon maalille vai ketä pelaajaa mahdat tarkoittaa?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eiköhän nuo tiedot sinne vielä päivity, koska en millään usko KooKoon lähtevän yhdellä maalivahdilla peliin.

Härmä ja Seppänen näyttäisivät olevan KooKoon maalivahdit. Ei Porista mitään maalivahtia Kouvolaan tule mutta pakkeja alkaa kohta olla ylimääräisenä. Ei vaan taida olla KooKoolla tarvetta enää millekään Palomäelle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös