Toivotaan, että mies saadaan "parsittua" kasaan:epäonnella ei näytä olevan rajoja tämän pelurin kohdalla. Puolustuspää on muutenkin kapeahko, joten loukkaantumiset rassaavat aivan varmasti. Kyllä meitä koetellaan jo ennen sarja-avausta:ensin Huilla,ja sitten Onnela ja mitä vielä?
No olen edelleenkin sitä mieltä, että kaikilla profiilipakeilla on jo sopimukset. Ihme on jos tässä vaiheessa sellaisia vapaana löytyy.
Lisäksi kun katselee liigajoukkueiden rostereita niin ei siellä ole mitään ylitarjontaa muuta kuin junnupelaajista.
Se on aina sääli kun runkopelaaja loukkaantuu. Vaikka sieltä jossain vaiheessa paranee niin se on vaikea saada rytmistä kiinni.
No olen edelleenkin sitä mieltä, että kaikilla profiilipakeilla on jo sopimukset. Ihme on jos tässä vaiheessa sellaisia vapaana löytyy.
Kyllä löytyy; esimerkiksi Lindströmin Pihvi ja Halmeen Jussi.
Katsos kun aisa on niin, että kun nimesi on Krutov, Larionov, Makarov, Fetisov tai vastaava, niin ei kuulemma tarvitse käydä kuin sarjapeleissä...Jep Pihvi on Kouvolassa vahvojen huhujen mukaan. Niin ja ei vain lomailemassa, vaan pelikamatkin olivat mukana.
Mitenköhän nämä virolaiset? Onko kellään MITÄÄN havaintoa heistä? Milenkiintosta, että heitä ei ole edelleenkään kommentoitu millään tavalla joukkueen taholta. Eivätkä he ole edes esiintyneet harkkapeleissä, eli onkohan heidät laitettu jo maitojunalla/helikopterilla/katamaraanilla kotiin?
Eikö KooKoon edustus anna todellisia näyttöpaikkoja ja tarpeeksi vastuuta vai mistä kenkä on oikein puristanut?
Kertokaahan KooKoon väki miten Rädyn Jaakko on pärjännyt siellä. Pari maalia ainakin näyttää tehneen harjoituspeleissä. Riittääkö taito ja ruuti miesten peleihin? Tuleeko saamaan peliaikaa mestiksessä vaiko vielä A:n pelejä?
Yksi ihan mielenkiintoinen nuorukainen on kuulemani mukaan KooKoo-organisaatioon tullut. 88-syntynyt pienikokoinen hyökkääjä, viime kauden B-SM:n pistepörssikakkonen: Joni Kainulainen. Siitä ei minulla ole hajuakaan, onko hänen tarkoitus pelata A:ssa vai edustuksessa, mutta viime kauden tilastojen perusteella voisi kuvitella saavan ainakin näyttöpaikan Mestiksessäkin. A:lle varmasti tolkuttoman kova vahvistus.
Sattuivatko kaikki vammat K-Vantaa pelissä?
Tunnetusti K-Vantaa peleissä aina sattuu ja tapahtuu.