siffa kirjoitti:
Fordellille lyhyesti sen verran, että ei kukaan ole yrittänyt pettää ketään tämän "omat-pojat"-projektin missään vaiheessa. Toivoisin, että et tulkitsisi minun kirjoituksiani tuolla tavoin. Kyllä kaikki ovat olleet aidosti nostamassa KooKoota takaisin pysyvästi Mestikseen. Mutta tästäkin ehkä viikon päästä lisää.
Tuota kirjoitustasi ja jankkaustasi on vaikea tulkita muuten kuin, että olet pettynyt tämän omat pojat projektin toteutukseen ja että junnuja on melkeimpä kusetettu. Peliaikaa olisi luvattu ja nyt ollaan tilanteessa, että "vain" Gärdi, anteeksi siis Tuomas Gärdström, Aapo Lampinen ja Valtteri Skyttä saavat todella peliaikaa. Itse en vaan näe, että minkäänlaista vääryyttä olisi tapahtunut. Kirjoitit tuolla vähän aikaa sitten esim että Pelastusryhmä teki virhearviointeja. Haluaisinnyt ihan konkreettisesti kuulla, että mitä nämä nyt sitten olivat?
Itse toivon suoraan, että esim. Koskelainen potkitaan ensi kauden joukkueesta pellolle. Vuosi pari vaikka Titaaneissa voisi tehdä hyvää. Vaikka ko. kaveri on aina kuulunut lempipelaajiini, näen että KooKoolla ei ole hänelle mitään annettavaa ja mikä tärkeintä, Koskelaisella ei ole juurikaan mitään annettavaa KooKoolle. Kehitys on hänen osaltaan selvästi pysähtynyt ja nyt on aika reagoida. Mielummin katsoisin ensi kaudella Korhosen kortin paremmin, sillä Emppu, anteeksi siis Eemeli Koskelainen on saanut jo todelliset näytönpaikat, mutta tällä hetkellä ei miehestä ole Mestispeluriksi. Sen sijaan Juice, anteeksi siis Jukka Korhonen on vielä hieman avointapaus. Ensi kaudelle miehelle isompaa roolia ja jos ei hän siihen vastaa niin Suomisarja kutsukoon.
Virtsalan, anteeksi siis Teemu Virtalan ottaisin mielelläni joukkueeseen jos tosiaan polla olisi miehellä kunnossa. Muuten katson mielummin yhtenäisen joukkueen taistelua kentällä ilman Virtalaa kuin taas kerran kuppikuntiin jakautuneen joukkueen hengetöntä vääntöä. Ja korostan tässäkin tapauksessa, että kun hän täällä pelasi, kuului ehdottomiin suosikkeihini. Tämän tapaisia persoonia Mestis kaipaa, mutta on eriasia kaipaako KooKoo.