Konserttiopas á la Jatkoaika

  • 311 173
  • 1 737

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Ei tämä ketju ole sattuneesta syystä liiemmin ollut viime aikoina ylhäällä, mutta ehkä siihen nyt on aihetta. Nimittäin yksi metallimusiikin suurista SLIPKNOT saapuu korkkaamaan Turun sataman uuden suurkonserttialueen jättikeikallaan elokuussa. Vain elämää-tähtien kansoittaessa uuden stadikan Hesoissa, menee slipknotit Turkuun ja muualle näemmä. :)



Turkulaiselle Slipknot-fanille tämä sopii erittäin hyvin ja yritän lipun jo ostaa heti kun tulevat myyntiin, olisiko ollut 14.12 klo 9.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onhan se tänä päivänä niin, että tällaisille on suppeampi kuulijakunta kuin vaikka noille Haloo Helsingille ja Apulannalle. Vain Elämää ei ole toki Haloo Helsinkiä avittanut (vielä), mutta Apulanta saanut ehkä pari kuulijaa lisää tuon ohjelman myötä.

Ei sillä, itse tykkään, ettei raskaammilla keikoilla tädit kilju niskassani. Sori, pieni kärjistys... Ja poikkeuksiakin on: Raskasta joulua -keikalla oli jotenkin hellyyttävää bongata erittäin vanhoja kuulijoita. Väitän ikää olleen yli 70v ja normaalisti nuo kuvittelisi lähinnä kirkkoon veisaamaan kauneimpia joululauluja.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Outsider

Jäsen
Elmu saamassa tiloja sekä treenikämpiksi että iesiintymisareenoiksi Nordukselta. Tämä on ilouutinen: Elmu löysi vihdoin kodin - Lähtee mukaan Helsingin jäähallin ja lähiympäristön kehityshankkeeseen - Soundi.fi

Otsikko "Elmu löysi vihdoin kodin" lupaa aika paljon, kun koko homma on vielä vahvasti "ollaan suunnittelemassa" asteella. Ensin pitäisi kuitenkin rakentaa se Garden ja sen jälkeen rempata vanha halli, että sinne uuteen kotiin pääsee muuttamaan. Sinänsä kyllä toteutuessaan hieno juttu, mutta pakkohan tähän asiaan on löytää joku nopeampi ratkaisu
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Eric Claptonin Suomen-keikka siirtyy vuodella eteenpäin, uusi päivä on perjantai 17.6.2022.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Rammstein siirtää Tallinnaan heinäkuun lopulle kaavaillun jättikonserttinsa suosiolla vuoteen 2022. Kyllä tästä nyt on tällaisen hitaammankin vedettävä johtopäätelmä, että #nogigs2021 mitä suurimmilta osin. Varmaan kotimaan bändit jollain muotoa pystyvät esiintymään, mutta mitään massafestareita ei tulla näkemään, koska tämän hetken epävarmuus torppaa niiden järjestämisen ja toisaalta one off-keikoille buukatut ulkomaan suuruudet vetävät kiertueet pois Rammsteinin tavoin. Jos Euroopan kesälegistä on tarjolla vain elokuu, niin mitähän järkeä esim. Slipknotinkaan on tulla sen takia Eurooppaan.

”Due to the expected ongoing event bans and restrictions related to COVID-19, Rammstein are unfortunately forced to postpone the planned European Stadium Tour again. The band and everyone involved are very disappointed about this. Given the lack of planning reliability for holding events of this size, this step is unavoidable. The concerts are rescheduled to 2022. Already purchased tickets remain valid. Rammstein will use the summer off to work on new songs. We look forward to seeing you in 2022!”
 
Viimeksi muokattu:

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Onko kenellekään tullut uusia lippuja Green Dayn keikalle joka siirrettiin tälle vuodelle?

Itse keikkaahan ei tänäkään vuonna järjestetä, mutta uudet liput piti silti tulla. Minulle on tullut ticketmasterilta asiaan liittyen vain jotain todella outoja (translatorilla käännettyjä?) viestejä asiaan liittyen.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Onko kenellekään tullut uusia lippuja Green Dayn keikalle joka siirrettiin tälle vuodelle?

Itse keikkaahan ei tänäkään vuonna järjestetä, mutta uudet liput piti silti tulla. Minulle on tullut ticketmasterilta asiaan liittyen vain jotain todella outoja (translatorilla käännettyjä?) viestejä asiaan liittyen.
Kyllä minä sain uudet liput joulukuussa. Kävi vielä niin hienosti että kun keikkapaikaksi vaihtui Hartwalli, niin paikoiksi tuli tietysti parvipaikat. Vaihtaa ei voinut eikä hinnassa tultu vastaan yhtään. Olisin vaatinut rahat takaisin jos liput eivät olisi ollut lahja naisystävälle. Viimeiseksi ticketmasterin järjestämäksi keikaksi mihin minä osallistun tämä kyllä jää. Toki eipä tuota keikkaa nytkään kyllä toukokuussa järjestetä, koska korona.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Kyllä minä sain uudet liput joulukuussa. Kävi vielä niin hienosti että kun keikkapaikaksi vaihtui Hartwalli, niin paikoiksi tuli tietysti parvipaikat. Vaihtaa ei voinut eikä hinnassa tultu vastaan yhtään. Olisin vaatinut rahat takaisin jos liput eivät olisi ollut lahja naisystävälle. Viimeiseksi ticketmasterin järjestämäksi keikaksi mihin minä osallistun tämä kyllä jää. Toki eipä tuota keikkaa nytkään kyllä toukokuussa järjestetä, koska korona.

Ei järjestekään. Mutta kai sitä pitää itse saada se uuden keikan lippu?

Paha kysyä rahoja takaisin vanhalla lipulla. On kyllä käsittämätöntä sekoilua, voi jäädä itselläkin vähiin tän homma takia.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Accept ensi helmikuussa Kultsalla ja Pakkahuoneella. Voisihan sitä mennä nuoruuden muistoja virkistämään, vaikka Tornillo ei omissa papereissani koskaan pysty Udoa korvaamaan. Lämppärinä asiallinen pitkän linjan jenkkibändi Flotsam & Jetsam olisi kiinnostava nähdä myös pitkästä aikaa.

 

Spire

Jäsen
Accept ensi helmikuussa Kultsalla ja Pakkahuoneella. Voisihan sitä mennä nuoruuden muistoja virkistämään, vaikka Tornillo ei omissa papereissani koskaan pysty Udoa korvaamaan. Lämppärinä asiallinen pitkän linjan jenkkibändi Flotsam & Jetsam olisi kiinnostava nähdä myös pitkästä aikaa.

Kun näistä rajoituksista päästään, käyn katsomassa kaikki vähänkään kiinnostavat keikat. Tornillon Accept sopii hyvin, katsotaan nyt millaiseksi tilanne kehittyy...
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Ei järjestekään. Mutta kai sitä pitää itse saada se uuden keikan lippu?

Paha kysyä rahoja takaisin vanhalla lipulla. On kyllä käsittämätöntä sekoilua, voi jäädä itselläkin vähiin tän homma takia.

Lisätietona tähän, uusi kysely laitettu ja lisäksi vielä kysytty siihen alkuperäiseen viestikeskusteluun. Ei tunnu ticketmasteria kiinnostavan ja alkaa mietityttää mihinköhän sitä voisi olla seuraavaksi yhteydessä?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tänään soitin Ticketmasteriin ja kyselin tuon Green Day-keikan tilannetta. Ensiksi virkailija tarjosi mulle vapaaksi jäänyttä katsomopaikkaa yläkatsomosta. Sitten kun sanoin ettei keikkaa näy teidän sivuilla ja Live Nationinkin sivuilla lukee "lippuja ei saatavilla" virkailija sanoi keikan olevan loppuunmyyty. Kehotti vielä seurailemaan tilannetta toukokuun lopulla jos firmojen varaamia paikkoja vapautuu. Ilmeisesti siellä uskotellaan ihmisille että keikka toteutuu 31.5.2021.
 
Viimeksi muokattu:

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään soitin Ticketmasteriin ja kyselin tuon Green Day-keikan tilannetta. Ensiksi virkailija tarjosi mulle vapaaksi jäänyttä katsomopaikkaa yläkatsomosta. Sitten kun sanoin ettei keikkaa näy teidän sivuilla ja Live Nationinkin sivuilla lukee "lippuja ei saatavilla" virkailija sanoi keikan olevan loppuunmyyty. Kehotti vielä seurailemaan tilannetta toukokuun lopulla jos firmojen varaamia paikkoja vapautuu. Ilmeisesti siellä uskotellaan ihmisille että keikka toteutuu 31.5.2021.

Eipä ne paljon muutakaan voi niin kauan kuin artisti ei ole itse ilmoittanut keikan siirtymisestä tai peruuntumisesta. Ja Green Day ei ainakaan julkisuuteen ole kiertueen peruuntumisesta ilmoittanut. Mutta eiköhän se aika pian tapahdu.

edit: tuli aika myöhään viimeksikin tuo virallinen tieto siirtymisestä, vain n. kuukautta ennen keikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Faith No More 27.6.2022 Kaisaniemeen. Ugly Kid Joe ja Therapy? lämppäävät. Täytyypi mennä katsastamaan.

Liput tulevat myyntiin Ticketmasterissa sekä Tiketissä maanantaina 17. toukokuuta kello 9. Hintaa lipulla on alkaen 79 euroa. Tapahtuma on K-18.

 
Viimeksi muokattu:

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Koittavat uskotella että joskus olisi vielä keikkoja. No, ostetaan arpa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Faith No More 27.6.2022 Kaisaniemeen. Ugly Kid Joe ja Therapy? lämppäävät. Täytyypi mennä katsastamaan.


Juuri eilen kuuntelin America's Least Wantedin ja mietin, että pääseeköhän tätä bändiä ikinä näkemään livenä. Tuonne on kyllä aivan pakko päästä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kissille uusi päivämäärä 20.6.2022 Hartwall Arenalla.

 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissille uusi päivämäärä 20.6.2022 Hartwall Arenalla.


Onkohan äijät tuolloin enää elossa? Toivottavasti minulla on vielä lippu tallella, täytyy kaivella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

ace

Jäsen
Onkohan äijät tuolloin enää elossa? Toivottavasti minulla on vielä lippu tallella, täytyy kaivella.
Alkuperäiselle keikalle minäkin ostin lipun, tarkistin ja onhan se sähköpostissa tallessa. Täytyy viimein tallettaa ettei sieltä häviä, näyttää että ihan kaikki on mahdollista ennenkuin sille keikalle päästään.

Vähän ristiriitaiset tunteet, olisiko nyt kuitenkin hyvä paikka lopettaa bändin huikea ura? Totta kai haluan nähdä heidät vielä kerran ja varmasti menen jos tämä keikka lopulta järjestyy. Kuitenkin, en ole ihan varma kannattaisiko sitä viimeistä kiertuettä järjestää enää.

En tiedä, toivon oikeaa ja hyvää loppua rakastamalleni bändille, mikä se sitten onkin.
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkuperäiselle keikalle minäkin ostin lipun, tarkistin ja onhan se sähköpostissa tallessa. Täytyy viimein tallettaa ettei sieltä häviä, näyttää että ihan kaikki on mahdollista ennenkuin sille keikalle päästään.

Vähän ristiriitaiset tunteet, olisiko nyt kuitenkin hyvä paikka lopettaa bändin huikea ura? Totta kai haluan nähdä heidät vielä kerran ja varmasti menen jos tämä keikka lopulta järjestyy. Kuitenkin, en ole ihan varma kannattaisiko sitä viimeistä kiertuettä järjestää enää.

En tiedä, toivon oikeaa ja hyvää loppua rakastamalleni bändille, mikä se sitten onkin.
On vielä Prahan keikallekin liput. Olen aina halunnut siellä käydä ja 13.7.2022 olisi keikka, täytyy vaimon kanssa keskustella mahdollisesta reissusta. Olisihan se todellakin mahtavaa vielä kerran nähdä KISS.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Tänään soitin Ticketmasteriin ja kyselin tuon Green Day-keikan tilannetta. Ensiksi virkailija tarjosi mulle vapaaksi jäänyttä katsomopaikkaa yläkatsomosta. Sitten kun sanoin ettei keikkaa näy teidän sivuilla ja Live Nationinkin sivuilla lukee "lippuja ei saatavilla" virkailija sanoi keikan olevan loppuunmyyty. Kehotti vielä seurailemaan tilannetta toukokuun lopulla jos firmojen varaamia paikkoja vapautuu. Ilmeisesti siellä uskotellaan ihmisille että keikka toteutuu 31.5.2021.


Ei toteudu. Ei edes 2022. Peruttiin kokonaan ja ainakin minulle tuli rahat takaisin jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös