Kyllä itsekin muutaman kuvan räpsin mutta koitan pitää kohtuuden mielessä ja minimoida haitan muille, tänään ehkä tämä osio korostui kun ite koittaa siinä mossata ja samalla huolehtia ettei osu muiden kännyköihin.
Illan settihän oli perin onnistunut, Unto Othersin soundit oli hieman puuroa mutta onhan se muutenkin vähän vallia. Carcass oli heittämällä parempi kuin Tuskassa, Behemoth toimi myös hyvin vaikka se on meikällä hieman jäänyt kuuntelulistalta. Arch Enemy toimi kuten Knotfestissakin. Aikamoista maailmanrundia tuntuvat vetävän.
Tuleehan noita kuvia joskus otettua, mutta ihan oman keikkakokemuksen kannaltakin olen pyrkinyt pitämään sen minimissä, eli päätän vaikka, että yhden biisin aikana pari nopeaa räpsyä ja sitten puhelin pois keikan ajaksi. Tai mielellään vaikka biisien välissä.
Mitä eiliseen tulee, niin mun mielestä taas Carcassin Tuskan keikka oli paljon parempi, mutta varmaan osaltaan vaikuttaa, että silloin ympärillä oli muitakin ketkä eivät vaan odottaneet seuraavia bändejä ja toki settikin oli kovempi. Behemothiin vähän sama, että ei tule kauheasti kuunneltua, mutta toimii kyllä. Arch Enemyä taas olen välillä kuunnellut paljonkin, mutta valitettavasti soittavat todella vähän niitä omia suosikkibiisejä ja tämä oli kyllä etukäteenkin tiedossa, kun esim. uusi levy on mielestäni aika heikko tekele.
Unto Others oli positiivinen yllätys. Olin kuunnellut aiemmin varmaan jonkun kolme sekuntia ja todennut paskaksi, mutta tämähän olikin mielenkiintoista kamaa. Erottui toki illan muusta kattauksesta paljon paljon popimpana bändinä, että ei siinä mielessä ollut ehkä ihan kotonaan. Täytyy ottaa kuunteluun ja menisin katsomaan uudelleenkin.