Duraniin liput hankittu. Ja bändin suomalaisessa FB-ryhmässä oli paljon helpottunutta porukkaa, kun olivat saaneet lipun. Ticketmaster oli kuulemma vähän tökkinyt ysin jälkeen, ja jännitystäkin oli ollut ilmassa, mutta kaikki oli päättynyt onnellisesti ja kukaan ei ollut jäänyt ilman lippua. Ja tähän hymiö.
Vakavasti puhuen, nykyään enemmän jännittämistä on siinä, toteutuuko keikka vai ei. Luulen, että osa porukasta jättää jopa liput ostamatta tuosta syystä. Itsekin olen tehnyt muutaman kerran niin. Lippujen myyntiin tulemisen ja itse keikan aikaväli on nykyään muutenkin pitkä, ja sitten jos keikan peruuntumisesta tai siirtymisestä on uhka, kuten nykyään on, niin ei joka kerta huvita laittaa rahojaan lippuun ainakaan heti.
Nytkin tuolla Ticketmasterissa makaa liput Duranin lisäksi Claptoniin, Tehikseen, Kansasiin ja Elton-setään. Näistä mikään ei toteudu ennen kesäkuuta 2022 ja siirtyneitä ovat kaikki nuo aiemmat. Elton-sedän keikalle ei ole ilmoitettu edes päivää.
Niin että korona, voisitko vähitellen suksia vittuun. Kai se konsertti olisi mielekkäämpää pitää vielä silloin, kun artisti on hengissä, ettei tarvitse mitään hologrammeja katsoa.