Sting tulee maaliskuussa Tampereelle. Sting tulee Suomeen! Luvassa hittejä niin The Police -ajoilta kuin soolouraltakin - Musiikki - Ilta-Sanomat (is.fi)
Kalifornialaisyhtye soittaa Tullikamarin Pakkahuoneella 28. päivä kesäkuuta 2022. Keikka on osa yhtyeen Suomen-vierailua, johon lukeutuu myös edellispäivän esiintyminen Faith No Moren ja Therapy?:n kanssa Helsingin Kaisaniemessä.
Michael Schenker esiintyy Vanhalla Ylioppilastalolla huhtikuussa. Sankarikitaristi Michael Schenker saapuu MSG-yhtyeineen Suomeen - Soundi.fi
John Fogerty konsertoi Kaisaniemen puistossa Helsingissä 7. kesäkuuta 2022. Pääsyliput maksavat 79 euroa ja niiden myynti alkaa Tiketissä ja Ticketmasterissa 8. joulukuuta kello 9.
Ikävä uutinen... Toivottavasti Patton paranee pian.Jo aiemmin syksyllä keikkoja perunut Faith No More ilmoitti peruvansa myös tulevat keikat, joten bändiä ei siis nähdä myöskään Helsingissä ensi kesänä.
Mitäs siellä nyt tapahtuu? Tämä ei vaikuta nyt ihan perinteiseltä pandemiaperuutukselta. Tuossa on jo syyskuussa viitattu, että Mike Pattonilla olisi jotain ongelmia. Mitä lienevätkään, niin toivottavasti Mike saa pakettinsa kasaan.Jo aiemmin syksyllä keikkoja perunut Faith No More ilmoitti peruvansa myös tulevat keikat, joten bändiä ei siis nähdä myöskään Helsingissä ensi kesänä.
Mitäs siellä nyt tapahtuu? Tämä ei vaikuta nyt ihan perinteiseltä pandemiaperuutukselta. Tuossa on jo syyskuussa viitattu, että Mike Pattonilla olisi jotain ongelmia. Mitä lienevätkään, niin toivottavasti Mike saa pakettinsa kasaan.
Euroopassa ovat kyllä tuolloin mutta eipä hyppäys Suomeen mahdu enää ohjelmaan.Pearl Jam olisi ihan kiva korvaaja, tuskin toteutuu mutta aina saa unelmoida.
Euroopassa ovat kyllä tuolloin mutta eipä hyppäys Suomeen mahdu enää ohjelmaan.
Ehkä toteutuisi jos niillä olisi vaikka Pietarissa keikka, jolloin Suomi olisi logistisesti ok paikka mennä läpi. Mulla on ensi kesälle viidennelle Pearl Jam keikalle liput, Vedderin soolokin on pari kertaa nähty.No ei varmasti mahdu kun eivät ole kohta 30-vuoteen täällä käyneet. Jostain syystä tuo ei vaan toteudu. Itse olen käynyt 2 krt Tukholmassa ja kerran Prahassa bändin perässä. Toivottavasti nyt kohta 2-vuotta lykätty kiertue ja Amsterdam toteutuu viimein ensi heinäkuussa.
Ehkä toteutuisi jos niillä olisi vaikka Pietarissa keikka, jolloin Suomi olisi logistisesti ok paikka mennä läpi. Mulla on ensi kesälle viidennelle Pearl Jam keikalle liput, Vedderin soolokin on pari kertaa nähty.
Kasarilegenda Duran Duran Suomeen 40 vuoden tauon jälkeen
Duran Duran esiintyi Suomessa 1982 – ja tulee taas ensi kesänä.www.is.fi
Duranit vihdoinkin Suomeen, viikkohan alkaa varsin mukavasti! Tuonne on pakko mennä. Pitääpä laittaa Rio soimaan.