Brad Arnold ja kumppanit tuli eilen illalla sitten nähtyä. Oikeata Amerikan herkkua koko 3 Doors Down ja ainakin itse tykkäsin kovasti. Hittiä tuli hitin perään ja jäiköhän yksikään hitti soittamatta? It's Not My Time ja Kryptonite aiheuttivat hallissa kovimman meteliryöpyn. Hallissa oli minusta loistava tunnelma ja fiilis, halli oli melkein täynnä ja rähinäremmi oli ilmeisesti siellä Helsingin vähemmän legendaarisessa hallissa. Huippuhomma.Marraskuussa 8. päivä Hesan jäähallissa konsertoi 3 Doors Down. Tälläinen tieto löytyi bändin kotisivuilta. Liput keikalle myy Tiketti. Tarkkaa päivää, milloin liput tulisivat myyntiin ei ole ainakaan minulla tiedossa. Täytyy laittaa harkintaan, josko lähtisis keikkaa katsomaan.
Thank You very very much. Thank You my friends. God bless You my friends.
3 Doors Down lämppäribändinä oli helsinkiläinen 45 Degree Woman. Ihan kelpo mättöä bändi soitti, ehkä kuitenkin liikaa mm. HIM:in, Amorphisin ja Suburban Triben tyyppistä eikä siksi ihan minun mieleen. Helsinkiläisheavybändit alkavat olla samasta puusta veistettyjä. Mutta bändi teki kerralla kuitenkin vaikutuksen, nyt tiedän mikä bändi 45 Degree Woman ja millaista musiikkia se soittaa.