Kommelluksia matkoilla

  • 3 738
  • 18

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkos Jatkoaikalaisille sattunut joitain hauskoja/ei niin hauskoja kommelluksia reissussa ollessa? Ehkä niitä voisi jakaa, jotta mahdollisesti saataisiin kaikki nauraa. :)

Itse en tällä sekunnilla saa mieleeni mitään erityisen hauskaa muistoa, mutta ehkäpä niitäkin kohta muistuu mieleen. Tallinnan hotelliin olen kyllä unohtanut puhelimen, ja tottakai huomasin asian vasta liikkeellä olevassa laivassa... Se luuri saatiin onneksi vielä takaisin, mutta sen jälkeen on kyllä tullut oltua huomattavasti huolellisempi.
 

theref

Jäsen
Kerran kävin Tallinnassa minäkin, mutta koko reissusta en muista juuri mitään, joten en ole aivan varma onko siellä kommelluksia tapahtunut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eipä niitä sen suurempia kommelluksia ole lomamatkoilla sattunut - johtuneeko siitä etten ole niin hirvittävästi matkustellut? Muutaman kerran kaukomatkojen ohella on toki tullut Tallinnassa ja Viipurissa käytyä, unohtamatta Pietariakaan mutta niillä reissuilla tapahtuneista kommelluksista on ilmeisen viisasta olla hiljaa. Sen verran nyt jos salaisuuden verhoa raottaisin niin Pietarissa eräässä ravintolassa sain ylen hyvää palvelua koskapa minua luultiin mafian henkivartijaksi tms. Tämän minulle kertoivat muut suomalaiset joille oli annettu kehoitus pysytellä poissa tieltäni. Arvannette, että minua hymyilytti kun tuon kuulin.

Nyt kun tässä on avauduttu niin avaudutaan hivenen lisää. Tallinan kommelluksista riittää, että mainitsen eräällä reissulla onnistuneeni tuhlaamaan perjantai-illan ja sunnuntain välisenä aikana noin 3000 FIM, tuolloin elettiin aikaa jolloin elämäni keikkui hiuskarvan varassa.

Katsotaan mitä tuleva lomareissu tuo tullessaan, huomenna aamulla yhdeksän jälkeen hyppään itään vievään junaan. Reissu tosin päättyy Saimaan eteläiselle rannalle mutta ainahan sitä voi sattua ja tapahtua Suomessakin.

vlad#16.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Kai tämäkin jonkin sortin kommellus on::o

Olin lomamatkalla kahden miespuolisen ystäväni kanssa Kanarian saarilla muutama vuosi sitten.

Heti ensimmäinen iltani oli päättyä todella nololla tavalla. Toinen näistä ystävistäni oli nukahtanut jo hotellihuoneeseemme. Kello taisi näyttää noin 04.00:D ...eli turhan aikaisin poika simahti.

No kuitenkin päätimme tämän toisen kaverini kanssa lähteä vielä talssimaan kaupungille jotain pientä purtavaa hakemaan. Humalatila oli tietenkin tuossa vaiheessa iltaa jo kohtalaisen hyvä. No niin jatketaan. Kaverini lompsi menemään noin 50 metriä minun edelläni.

Yhtäkkiä minut pysäytti sellainen vaalea hiuksinen neitonen. Tietenkin minä poikamiehenä ja miehen humalaisilla putkiaivoilla varustettuna pysähdyin juttelemaan tämän nuorelta näyttäneen neitosen kanssa.

Hetken jutusteltuamme satuin onneksi huomaamaan, että tämä keskustelukumppanini koitti väkisin hivuttaa shortsieni etutaskussa olevaa lompakkoani itsellen. Siitä en tykännyt laisinkaan. Ensimmäiset sanani taisivat olla jotain englannin ja suomen sekoitusta tyyliin: voi vtun mutter fucker idiot...

Eihän se tajunnut siihen lopettaa tätä "putsausyritystään"..(tietenkin katsoi että tällainen pikkupoika noin kovassa humalassa on helppo saalis, perkl.)..Sehän meni sellaiseksi puolittaiseksi käsirysyksi tai siis painiksi, koska enhän minä herrasmiehenä viitsinyt naista lyödä:D ..

Onneksi tajusin huutaa apua ihan suomeksi, sillä paikalle ilmestyi toivomani kaverini sijasta kaksi rotevan sortin savolaista. Tulivat auttamaan pulassa olevaa suomalaispoikaa ihan kadun toiselta puolin saakka. Toinen näistä karjuista (ne oli valehtelematta kumpikin päälle 190cm ja 100kg) nosti olkapäistä tämän minua ahistelleen voron pystyyn.

Neitonenhan säikähti suuria kavereitani ja koitti sännätä karkuun hirveää kyytiä, jolloin se taustalla seisonut karpaasi tarrasi tyttösen tukasta kiinni.

Ei auttanut, karkuunhan se voro pääsi...jäi ainoastaan kaunis naisten perukki muistoksi:D . Ei se nainen ollut, vaan puhdas transu.

Ei ollut muuten kaverit uskoa tätä mun tarinaa seuraavana aamuna, heh heh.

Ja kiitokset Kuopion suuntaan Samulle ja Joukolle. Enää en voi vihata edes savolaisia, vaikka oudosti ne edelleen puhuvat:p
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Salaperäisesti hajoavat sängyt

Niin, itselleni tuppaa sattumaan aina Pärnussa ollessani sellainen hassu juttu, että käyttööni annettu sänky laukeaa jostain päin. Toissa vuonna murtui sängyn sivupalkki ja tänä vuonna pari pohjalautaa petti perseen alla. Huomautan vielä että maallisen tomumajani massa on vain sellaiset 75 kg ja pussikaljakassinkin kanssa n. 80kg.

Toisaalta, jos jättäisi sen tupaantulijais-sänkyyndaivauksen pois, niin ehkäpä tämäkin asia korjaantuisi kuin itsestään?

Täältä tähän
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olen lähtenyt autolla Philadelhpiasta New Yorkiin, ajomatkaa noin 2 tuntia. Kahden tunnin ajamisen jälkeen näin edessäni ison kaupungin silhuetin ja samalla tien varressa ison billboardin jossa seisovat LeClair ja Lindros. Kuvateksti : The Flyers welcome you to Philadelphia :D
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekoilua Las Vegasissa

Tapahtui kesällä 1995. Pari kaveriani opiskeli silloin Los Angelesissa ja vietin kesäloman heidän kämpillään. Ajettiin sitten
pariksi päiväksi Las Vegasiin hurvittelemaan. Itse en pelailua harrasta joten keskityin enemmän tähän nestetankkaukseen.

Vietettiin kostea ilta Mirage-nimisessä hotellissa jonka edessä
on aivan identtisen kokoinen merirosvolaiva altaassa.
Kello oli ehkä 5 aamulla kun lähdimme kävelemään kohti omaa
hotelliamme. Kunnes sitten saimme hienon idean ; Pulahdetaan
uimaan tuohon altaaseen! Hypättiin kalsareissa sinne sitten
pulikoimaan ja 1 meistä jäi siihen reunalle vahtimaan kuteitamme.
Kun nousimme ylös meillä oli sitten vastaanottokomitea odottamassa meitä. Eli 4 puhelinkioskin kokoista kaveria jotka
oli sen hotellin turvamiehiä. Pukeuduimme ja sen jälkeen nämä
karbaasit pistivätkin meidät käsirautoihin. Ei kyllä tullut mieleenkään yrittää karkuun tai laittaa hanttiin. Siinä sitten käveltiin käsiraudoissa pitkin Las Vegasin pääkatua. Mahtava fiilis
Kysyin miksi meidät pantiin rautoihin karbaasi vastasi kohteliaasti
"That´s for your own security, sir" Meidät vietiin sitten hotellin
putkaan jossa meidät pistettiin päin seinää kun poliisileffoissa
ja taskut pengottiin läpi. Näytin kavereille sitten Suomen passiani
ja kukaan heistä ei tiennyt missä Suomi edes onkaan. 1 arvasi että jossain Euroopassa kai? Meistä otettiin sitten polaroid-kameralla kuvat ja saimme kirjallisen porttikiellon k.o hotelliin
Jos vielä ilmestyisimme sinne poliisi hakisi meidät pois saman tien

Sen jälkeen meidät päästettiinkin pois, koska käyttäydyimme kuitenkin tilanteeseen nähden asiallisesti, ja painuimme omaan
hotelliimme juomaan muutaman rauhoittavan drinkin, siellähän
on baarit auki 24 h vuorokaudessa
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Vormulamatkailua

Kuten arvata saattaa, varsin nestepitoisilla formulamatkoilla sattuu ja tapahtuu runsaasti ja osa kommelluksista jää savuverhon taa unholaan, mutta tässä pari päällimmäisenä mieleen jäänyttä.

Vuonna 98 lähdimme bussimatkalle Unkariin Hungaroringille. Reissu oli ilmeisesti halvimmasta päästä ja porukka sen mukainen, osa oli mukana vain eukkoa paossa ja jätti rehellisesti myös kisan väliin vain juodakseen antaumuksella. Reitti kulki Baltian maiden halki Puolaan ja siitä edelleen Slovenian läpi Unkariin.

Parin epämukavan rajaylityksen jälkeen selvisimme Puolaan asti ja vietimme villin yön Krakovassa. Seuraavana iltana/päivänä keskellä Puolaa myöhemmin passipoliisiksi nimetty henkilö huomasi hukanneensa passinsa. Eihän siinä auttanut muu kuin koko konkkaronkka bussista pihalle ja penkkien alle ryömimään passin perässä. Koko bussi ja kaikkien vaatteet ja laukut pengottiin perusteellisesti. Kun aikataulu viivästyi siinä sivussa muutaman tunnin, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin jättää tämä reppana etsimään konsulaattia Varsovasta, koska näillä rajoilla passit todella tarkastettiin jäätävällä ilmeellä ja rynnäkkökiväärillä maustettuna.

Kaveri pudotettiin Varsovan keskustaan ja konsulaattia etsimään samalla kun muu ryhmä jatkoi matkaansa kohti raja-asemaa. Noin puolen tunnin ajon jälkeen sitten kuskin puhelin soi ja kukapa muu kuin juuri nimetty passipoliisihan siellä soitteli. Oli löytänyt passinsa collegehousujensa puntista! Voi taivas sitä naurunremakkaa ja koko loppumatkan kestänyttä vittuilua kun kaveri sitten otti meidät kiinni taksilla ja hyppäsi takaisin bussiin. Jostain syystä loppumatkan kaikkien passeja säilytettiin kuljettajan hallussa.

Nöyränä ja reiluna miehenä tämä armoitettu HIFK-fani lupasi korvata aiheuttamansa vahingon tarjoamalla oluet koko porukalle Sloveniassa, jossa puolikas tölkki maksoi 0,7 mk, mutta kuinka ollakaan rahat olivat juuri tuolla hetkellä loppu. Olisihan se ollutkin peräti 35 mk:n kierros koko bussille. Eli jos passipoliisi jääkiekkomiehenä luet tätä palstaa ja tunnistat itsesi, niin muistathan että meitä on vielä monta katkeraa, janoista suuta ruokittavana...

Toinen kommellus sattui viime vuodelle Belgian Span radalle, jonne matkustimme matkailuautolla. Kaikki meni railakkaasti aina itse kisaan asti, jossa paloviinalla kyllästetyllä serkullani tuli sitten tunnit täyteen. Pari kierrosta startin jälkeen uni vei miehestä voiton ja useista herättely-yrityksistä huolimatta serkku veteli unta muina maunoina loppuun asti.

Tässä oli tietysti oli pienen pilan paikka. Uskottelimme serkulle koko matkan ajan, että Häkkinen nousi fantastisella ajolla toiseksi ja Räikkönenkin oli peräti viides. Todellisuudessa Häkkinen taisi olla nipin napin 4. ja Räkä keskeytti. Kusetus oli mennä syteen Saksassa, kun serkku osti huoltikselta sanomalehden, mutta onnistuimme vaivihkaa repäisemään tulossivut lehdestä, eikä miesparka ymmärtänyt tekstistä tuon taivaallista, saati sitten huomannut että formulapitoista lehteä oli sabotoitu.

Vasta Suomessa eräs hyväsydäminen porukastamme otti asiakseen kertoa, ettei kisa nyt ihan niin mennyt. Hieman jäi harmittamaan että todellisuus valkeni jo siinä vaiheessa, mutta olisi se ehkä ollut turhan noloa jos ao. henkilö olisi myyntiedustajan työssään kertonut villiä legendaa kisasta asiakkailleen, saati sitten vaimolle kotona.

Tällaista kaikkea formulareissuilla. Paljon olisi tarinoita näiltä kerrottavana, mutta uskallan epäillä etteivät muut näistä innostu niin kuin allekirjoittanut. Se oma kokemushan on väistämättä ihan eri luokkaa kuin lukea toisten juttuja ruudulta.
 
Viimeksi muokattu:

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Olen oksentanut irlantilaiseen taksiin selvinpäin.
Olen melkein saanut pataani Saksan lautalla australialaiselta 198cm kääpiöltä, koska en toimittanut hänelle alastonkuvia sisarestani. Tutustuin matkalla myös Itävaltalaiseen kaveriin. Aamulla selvisi, että kaveri ei puhu lainkaan englantia, ja minä en pahemmin saksaa. Hyvin tultiin kuitenkin yöllä toimeen.
Samalla reissuilla muiden jo nukahdettua, päätin mennä saunaan. Noin vartin yksin alasti löylyä heiteltyäni huomasin saunan olleen kylmänä jo useamman tunnin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Seuraava saa sitten kelvata kommellukseksi. Olin Malesiassa ja lähdössä Kuala Lumpurista (eli niemimaalta) Borneon saarella olevaan Sabahin maakuntaan. Menin taksilla lentokentälle, jonne majapaikasta oli matkaa 5-10 km. olin lentokentällä aikaisin aamulla noin reilua tuntia ennen lentoa. Lähtöselvityksessä ne alkoivat kysyä multa passia, eikä mulla tietenkään sitä mukana ollut! ei tullut mieleenkään missään vaiheessa että sillä reissulla sitä voisin tarvita. No säntäsin ulos lentokentältä, mutta takseja ei ollut missään. Sillä kentällä oli joku ihme sääntö ettei taksit saaneet siellä olla (ehkä siksi kun ne koittivat aina huijata ulkomaalaisia). Aluksi koitin saada kyytiä tarjoamalla maksua paikallisille autoilijoille, ei ne tyhmäpäät voineet suostua (varmaan siksi kun kukaan ei ollut niille neuvonut mitään niin monimutkaista). Pihassa oli pitkä rivi valkoisia limusiineja, joten sellaisen kanssa neuvottelemaan. Sellaisella ajoin kämpille, mutta passia ei löytynyt mistään! Kaverini oli justiin tullut kapakasta (menevät kiinni aamu seiskalta) ja auttoi minua etsinnässä. Hän koitti jo ehdottaa että otan sen passin ja koitan sillä. Löytyihän se passi lopulta kamojen alta ja ehdin lentokentällekkin niukasti. Tai jäihän sitä aikaa muutama minuutti. Paluumatkalla oli vastaavasti yhtä kova kiire lentokentälle, kun piti tehdä hieman tiukat aikataulut että ehtii näkemään paikat...
 
Viimeksi muokattu:

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Nostellaanpa ylös...

Tämä tapahtuma ei ole sattunut itselleni, mutta kerron sen kuitenkin.

Eli isäni sattui olemaan v.1987 työmatkalla DDR:ssä eli Itä-Saksassa. No, isäni sattui siinä työkavereiden kanssa illalla vähän juopottelemaan ja aamulla hänet "valittiin" hakemaan paikallisesta kaupasta olutta krapulan lievittämiseksi. No, isä sitten lähti kauppaan, valitsi oluet ja laittoi ne myyntitiskille. Ostoksia maksaessaan hän ihmetteli, että miksi myyjät nauroivat ja hihittelivät niin paljon. Isäni ei tosin osannut kuin muutaman sanan saksaa, joten hän ei luonnollisestikkaan voinut tietää että mitä tuoteselosteessa oikein luki... No, työkaverit sitten ottivat häneltä majapaikassa bisset ja rupesivat kittaamaan niitä kurkkuunsa. Hetken päästä kavereiden suusta kuului yökötys ja bisset lensivät suusta komeassa kaaressa lattialle. Isäni sitten luonnollisesti kysyi syytä miksi tällainen reaktio kaljasta, eikö maistu vai mitä? No, kaverit vilkaisivat oluen tuoteselostetta ja näyttivät sitä vihaisena isälle. Siinä luki: KINDERBIER Se oli siis lastenolutta! Ei ihme, että myyjät olivatkin olleet vähän huvittuneen näköisiä :-) Onneksi hetken päästä kyseinen tapahtuma enää lähinnä nauratti eikä vihastuttanut. Mutta näin jälkeenpäin minäkin olen saanut monet erittäin makoisat naurut tästä asiasta.
 

scholl

Jäsen
Thoke kirjoitti:
Tämä tapahtuma ei ole sattunut itselleni, mutta kerron sen kuitenkin.

Eli isäni sattui olemaan v.1987 työmatkalla DDR:ssä eli Itä-Saksassa. No, isäni sattui siinä työkavereiden kanssa illalla vähän juopottelemaan ja aamulla hänet "valittiin" hakemaan paikallisesta kaupasta olutta krapulan lievittämiseksi. No, isä sitten lähti kauppaan, valitsi oluet ja laittoi ne myyntitiskille. Ostoksia maksaessaan hän ihmetteli, että miksi myyjät nauroivat ja hihittelivät niin paljon. Isäni ei tosin osannut kuin muutaman sanan saksaa, joten hän ei luonnollisestikkaan voinut tietää että mitä tuoteselosteessa oikein luki... No, työkaverit sitten ottivat häneltä majapaikassa bisset ja rupesivat kittaamaan niitä kurkkuunsa. Hetken päästä kavereiden suusta kuului yökötys ja bisset lensivät suusta komeassa kaaressa lattialle. Isäni sitten luonnollisesti kysyi syytä miksi tällainen reaktio kaljasta, eikö maistu vai mitä? No, kaverit vilkaisivat oluen tuoteselostetta ja näyttivät sitä vihaisena isälle. Siinä luki: KINDERBIER Se oli siis lastenolutta! Ei ihme, että myyjät olivatkin olleet vähän huvittuneen näköisiä :-) Onneksi hetken päästä kyseinen tapahtuma enää lähinnä nauratti eikä vihastuttanut. Mutta näin jälkeenpäin minäkin olen saanut monet erittäin makoisat naurut tästä asiasta.

Toi on aina yhtä hauskaa. Itselläni on hieman samansuuntaisia kokemuksia. Toissa talvena parin kaverin kanssa kävi Düsseldorfissa niin, että kaupassa jokainen keräsi illan pohjienottoon erilaisia oluita kassiin ja kaverini olivat sen verran "kassalla", että ihmettelivät hieman samaa kuin tuossa sinun jutussasi eli aika monta korkkia aukesi ilman kumoamista, kun heillä oli kummallakin puoli kassillista alkoholittomia vaihtoehtoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itselläni ei ole tapana koheltaa ikinä missään, mutta muutamat tuttavani ovat kyllä käsitelleet senkin edestä. Yksi heistä meni uima-altaalta kysymään huoneen avaintaan. Tarkoitus oli siis sanoa jotain tyyliin "Give me the key.", mutta hän äänsi lauseen "Giv mii tö gei", elikkäs tuokaa mulle se hotellin tietty homo. Muulla porukalla oli kuulemma hauskaa, eikä respakaan saanut pokeriaan pidettyä.

Samantyylinen moka kävi eräälle tuttavalleni, kun hän jossain luentotilaisuudessa halusi hiljentää takanaan puhelevat kanadalaiset. Ja kyllä ne olivat kuulemma hiljentyneetkin, tyyppi kun sihahti heille "Shut up gays!".
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Olin pari vuotta sitten Tukholmassa Ruotsin sota-arkistossa ja tutkiskelin ruotujakoisten rykmenttien katselmusrullien luetteloa. Tällöin muuan alkuasukas tuli kyselemään mistä löytyy strömbrytare.

Minä aloin tietenkin etsiä hänelle strömbrytan rykmenttiä. Vasta kun ruottalainen alkoi osoitella kohti mikrokorttien lukulaitetta, tajusin että Ruotsin armeijassa ei sellaista rykmenttiä ole, vaan hukassa oli lukulaitteen katkaisija.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
sampio kirjoitti:
Samantyylinen moka kävi eräälle tuttavalleni, kun hän jossain luentotilaisuudessa halusi hiljentää takanaan puhelevat kanadalaiset. Ja kyllä ne olivat kuulemma hiljentyneetkin, tyyppi kun sihahti heille "Shut up gays!".

Viime syyskuun Interrail -reissulla kuulimme vähän samantapaisen tarinan itävaltalaiselta Yussuf-nimiseltä opiskelijalta, jonka kanssa matkustimme samassa vaunuosastossa Bludenzista Innsbruckiin. Yussuf tunnisti meidät suomalaisiksi puheestamme ja kertoi sen jälkeen, että hänellä oli ollut suomalainen vaihto-opiskelija kämppiksenä. Ja sattuipa niin, että tämä suomalainen oli ollut umpihomo. Yussuf kertoi tuosta sitten tapauksen, jossa hän oli tullut kämpilleen, jossa tämä suomi-poika ja hänen poikakaverinsa olivat olleet. Yussuf oli sitten vahingossa sanonut kavereille: "Hello gays!.... oh sorry... Hello guys!"

Meni vähän off-topiciksi, joten kerrottakoon oikea kommellus samaiselta reissulta. Kroatiassa pari matkaseurueeseemme kuulunutta kaveria kävivät paikallisessa supermarketissa ostamassa aamiaista: Leipää, makkaraa, juustoa ja.... paketti hiivaa, kun luulivat sitä pieneksi voipaketiksi! Oli myyjä-tytöllä ollut hieman ilme epäileväinen, mutta oli silti myynyt, asiakas kun on aina oikeassa.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Tässä tapauksessa ei nyt ihan ulkomaille ehditty, mutta, mutta.. näinkin voi käydä.
Olinpa taannoin lähtevinäni Ruotsin risteilylle, mutta matka suuntautuikin Tallinnaan. Asia valkeni vasta matkalla linja-autossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun ei tarvitse kuin vaeltaa vajaan metrin ulos omasta asunnosta, niin jo alkaa tapahtua vaikka mitä käsittämätöntä koheltamista. Pelottaa ajatellakin, jos suuntaisin matkani jonnekin kauko-itään tai vaikka etelä-Amerikkaan.
 

Erik Loka

Jäsen
Espanjassa kavereiden kanssa rynnättiin tietysti baariin heti kättelyssä, ja suorinta tietä paukkuja tilaamaan turhia tuoteselosteita tarkastelematta. Noh siinä tilattiin juomat ja alettiin odotellessamme kattelee että mitä niihin paukkuihin tulee. Maitoa, mansikkaa... Ja sit katottiin listan etukansi.

Mutta eihän siinä, ihan hyvät pirtelöt oli!

Saatto siinä vähän hävettää...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- Olen oksentanut Kuala Lumpurin Central Marketin nurkkaan. Se ei ollut mun syy, olin kyllä matkalla vessaan mutta koko mukavuuslaitos oli lyöty lukkoon. Ja ei, en ollut kännissä tai krapulassa, mulla epäiltiin mm. dengue-kuumetta, se ei tosin koskaan selvinnyt koska lähdin takaisin Suomeen.

- Omistan puolet innsbruckilaisen hotellihuoneen yhdestä seinästä, enkä silti saanut ottaa sitä mukaani matkamuistoksi. Selvennettäköön sen verran että tapahtui tänä keväänä jääkiekon mm-kisojen aikaan...

- Olen ollut turkulaisessa lähiöräkälässä Popedan keikalla. Olen myös kerran ollut niin päissäni tamperelaisessa räkälässä, että luulin olevani Seinäjoella.

- Tilasin Rotterdamissa pizzeriassa hyväuskoisena Americana-pizzan, (ajattelin että siinä ei voi olla mitään kovin järkyttävää, kun en ymmärtänyt ruokalistasta juuri mitään ja henkilökunta ei puhunut englantia) sain pizzan jossa oli järkyttäviä kimpaleita rasvaista lampaanlihaa. Nam, syömättä jäi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös