Kolmas hattutemppuveto Liigakaudella 2022–2023

  • 26 504
  • 177

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Käsittämätöntä ettei kukaan ollut löytänyt Emil Molinia tähän vetoon. Tämä vaan kertoo siitä että ei välttämättä kannata turvautua ns varmoihin aina. No moni huokailee helpotuksesta että kuka jatkuu.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Koivistoinen tänään jo 2 maalia
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eipä taida Kasperi Ojantakanenkaan (2 maalia tänään) olla kellään valittuna :D
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Emanuelsson väänsi jalkansa tänään todella pahannäköisesti ja voisi olettaa pidemmänkin saikun olevan edessä, Kärppien osiosta sain sellaisen viestin ettei Kärpillä ole juurikaan tapana noista poissaolojen pituuksista ilmoitella. Pitääkö mun tässä nyt kolme viikkoa odotella vai saanko vaihtaa toiseen pelaajaan nyt?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Emanuelsson väänsi jalkansa tänään todella pahannäköisesti ja voisi olettaa pidemmänkin saikun olevan edessä, Kärppien osiosta sain sellaisen viestin ettei Kärpillä ole juurikaan tapana noista poissaolojen pituuksista ilmoitella. Pitääkö mun tässä nyt kolme viikkoa odotella vai saanko vaihtaa toiseen pelaajaan nyt?
Kyllä sieltä ilmoitus tulee, kun tutkimukset on tehty, ainakin siinä tapauksessa, jos pidempään on sivussa. Malttia.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Emanuelsson väänsi jalkansa tänään todella pahannäköisesti ja voisi olettaa pidemmänkin saikun olevan edessä, Kärppien osiosta sain sellaisen viestin ettei Kärpillä ole juurikaan tapana noista poissaolojen pituuksista ilmoitella. Pitääkö mun tässä nyt kolme viikkoa odotella vai saanko vaihtaa toiseen pelaajaan nyt?
Kyllä toi Emanuelssonin vamma kuullostaa niin vakavalta, ettei se kolmessa viikossa parane. Saat luvan pelaajan vaihtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös