Koivistoinen tänään jo 2 maalia
Barach teki kolme maalia tänään. Kaksi vastustajan maaliin ja yhden omiin.Barach 2 maaliin jäikin
Barach teki kolme maalia tänään. Kaksi vastustajan maaliin ja yhden omiin.
Haiskahtaa siltä, että tyhjiin painaa kolmannen. Etenkin jos tilanne pysyy näissä numeroissa niin aikaa on yrittää lopussa usean minuutin ajan.@Siklenka Liedeksellä 2 ja aikaa on
Onneksi jinxaus-partio on Jatkoajalla hereillä, ettei päässyt vahinkoa tapahtumaan :DHaiskahtaa siltä, että tyhjiin painaa kolmannen. Etenkin jos tilanne pysyy näissä numeroissa niin aikaa on yrittää lopussa usean minuutin ajan.
Sitä toivotaan!SaiPa on niin paska, että tätä menoa Moses iskee tänään kahdesti hatut ja veto ratkeaa.
Onneksi huomenna tulee tili niin voi maksaa velkansa =)Tänään ratkeaa.
Kyllä sieltä ilmoitus tulee, kun tutkimukset on tehty, ainakin siinä tapauksessa, jos pidempään on sivussa. Malttia.Emanuelsson väänsi jalkansa tänään todella pahannäköisesti ja voisi olettaa pidemmänkin saikun olevan edessä, Kärppien osiosta sain sellaisen viestin ettei Kärpillä ole juurikaan tapana noista poissaolojen pituuksista ilmoitella. Pitääkö mun tässä nyt kolme viikkoa odotella vai saanko vaihtaa toiseen pelaajaan nyt?
Kyllä toi Emanuelssonin vamma kuullostaa niin vakavalta, ettei se kolmessa viikossa parane. Saat luvan pelaajan vaihtoon.Emanuelsson väänsi jalkansa tänään todella pahannäköisesti ja voisi olettaa pidemmänkin saikun olevan edessä, Kärppien osiosta sain sellaisen viestin ettei Kärpillä ole juurikaan tapana noista poissaolojen pituuksista ilmoitella. Pitääkö mun tässä nyt kolme viikkoa odotella vai saanko vaihtaa toiseen pelaajaan nyt?
Kyllä toi Emanuelssonin vamma kuullostaa niin vakavalta, ettei se kolmessa viikossa parane. Saat luvan pelaajan vaihtoon.
Hakulinen on vaihdettu sinulle avausviestin listalle.Laitetaan mulle Anrei Hakulinen