Kolmas hattutemppuveto Liigakaudella 2021–2022

  • 14 685
  • 131

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Nyt on viikko takana tämän ratkaisusta ja vielä puuttuu maksut seuraavilta: @Pukki & @KooJii_#1

Laitan neljännen hattutemppuvedon ilmoittautumisrumban liikkeelle huomenna 18.12. Veto alkaa tiistaina 28.12. Lainatuissa viesteissä näkyviltä nimimerkeiltä odotetaan pikaista maksua, koska seuraavaan vetoon osallistumisen edellytyksenä on sääntöjen mukaan edellisten vetojen maksaminen voittajille.
 
Viimeksi muokattu:

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Laitan neljännen hattutemppuvedon ilmoittautumisrumban liikkeelle huomenna 18.12. Veto alkaa tiistaina 28.12. Lainatuissa viesteissä näkyviltä nimimerkeiltä odotetaan pikaista maksua, koska seuraavaan vetoon osallistumisen edellytyksenä on sääntöjen mukaan edellisten vetojen maksaminen voittajille.
Mulle tullut kaikki maksut perille! Kiitokset kaikille onnitteluista ja maksuista ja tasapuolisesti onnea seuraavaan!
 

redpecka

Jäsen
Sivusta huutelen kun tykkään seurata näitä jänniä skaboja ja jos osaisin itse rahasiirtoja suorittaa niin osallistuisin myös, mutta kunhan tässä ihmettelen miksi pitää pitää joku viikon parin breikki edellisen ratkeamisesta? Itse osaisin järjestäjänä blokata sellaiset jotka eivät ole maksujaan suorittanut. Turhaan viriilit joutuu odottaa että sillä viimeiselläkin seisoo. Yksinkertaisesti uuteen vetoon heti kaikki mukaan ellei edellisen vedon voittaja ilmoita maksuista laistavaa. Ja jos joku sopinut maksavansa kahden viikon päästä niin hieno homma, mutta miksi muut venaavat tätä maksusuoritusta.

Kunhan kännissä funtsin. Jatkakaa.
 
Sivusta huutelen kun tykkään seurata näitä jänniä skaboja ja jos osaisin itse rahasiirtoja suorittaa niin osallistuisin myös, mutta kunhan tässä ihmettelen miksi pitää pitää joku viikon parin breikki edellisen ratkeamisesta? Itse osaisin järjestäjänä blokata sellaiset jotka eivät ole maksujaan suorittanut. Turhaan viriilit joutuu odottaa että sillä viimeiselläkin seisoo. Yksinkertaisesti uuteen vetoon heti kaikki mukaan ellei edellisen vedon voittaja ilmoita maksuista laistavaa. Ja jos joku sopinut maksavansa kahden viikon päästä niin hieno homma, mutta miksi muut venaavat tätä maksusuoritusta.

Kunhan kännissä funtsin. Jatkakaa.
Samaa olen pohtinut jo monen hattutemppuvedon kohdalla. Redrose johtaa hommaa, hänellä kenties on se joku ajatus miksi aina kestää niin kauan. Halukkaat ehtii taatusti mukaan ihan parinkin päivän varoitusajalla. Jos et 20e vetoon pysty osallistumaan ni jätä sitten väliin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös