Eikös sen pankin nimi ole pyp?
Sen pankin nimi on Nordea.
Eikös sen pankin nimi ole pyp?
Onnistuin maksamaan ekan hattutemppuvedon Paypalilla, tai siis sen Xoom lisäosalla, luullakseni anonyymisti, mutta toisella kerralla en enää onnistunut, en tiedä mistä johtui, joten maksoin suoraan Meritan pankkitililtäni. Voittaja todennäköisesti myi tietoni KGB:lle, mutta olo on nyt kevyt kun olen palanut ja totuus on ulkona.Ahaa. En siis ollenkaan tiedä/tiennyt ja kyselin siksi. Mutta ei ole tyhmyyteni tämän ketjun asiaa. En toistaiseksi pelaa omalta sypin tililtäni.
(Jos joku osaa näitä pankkikuvioita niin laita YV, yksi tulikin, muttei se oikein auttanut tai ainakaan toistaiseksi edennyt.)
Kiitti. Mulla on nyt menossa hyvä keskustelu yyveitsitse ja odotan varmistusta ja sitten varaan jonkun saipapelaajan.Voittaja todennäköisesti myi tietoni KGB:lle
Nyt kun kaikki alkaa olla selvää ja alan olee valmis seuraavaan askeleeseen elämássäni niin mitä huttua tämä sääntöpykälä tahtoo tarkoittaa? Jos minä voitan niin en varmana anna nimikirjaimiani kellekään. Voinko siis osallistua kumminkin?- voittaja lähettää yksityisviestin vetoon osallistuneille nimimerkeille, jossa hän ilmoittaa pankkitilinsä ja vähintään omat nimikirjaimet
Nyt kun kaikki alkaa olla selvää ja alan olee valmis seuraavaan askeleeseen elämássäni niin mitä huttua tämä sääntöpykälä tahtoo tarkoittaa? Jos minä voitan niin en varmana anna nimikirjaimiani kellekään. Voinko siis osallistua kumminkin?
Ei kyllä nyt pitää nukkua yön yli ennen näin isoja päätöksiä. Ja haukkoa happea. Sulateltava. Miten hemmetissä tää tuntuu niin monimutkaiselta nyt vaikka kuukausittain maksan ja vastaanotan rahasiirtoja. En minä muista antaneeni mitään nimikirjaimia mihinkään kun maksan. Sori oikeesti, mun pitäisi perustaa joku toinen ketju jossa voisi kysellä elämän perusasioista. Jääköön bisnekset, jääköön saipavaraukset, eiku uuno armeijjaan. Ympäristöopin tunneillakaan en hirveesti kuunnellut vaikka kai pitänyt olisi.Valitettavasti pankit vaativat maksun saajasta tunnisteen. Samoja nimikirjaimia löytyy useita tuhansia, esim. MS.
Juurikin näin, varmaan kuusi maksua piti hoitaa juurikin noin kun voitin sen ensimmäisen vedon.Joskus pankki voi vaatia myös saajan nimen ja syntymäpäivän, jos epämääräisiä nimikirjain siirtoja paljon tulee..
Kyllä.Tänään alkaa?
Patrik Virralla 2 tehtynä. Jännäks menee heti.