Melkein muuten toivon, että Kontiola sivussa. Tulisi vähän muutoksia edes.
Siihen ei liene kuin kaksi vaihtoehtoa, korona tai loukki, veikkaan jälkimmäistä.Onko Kannisesta kellään mitään käsitystä, miksi on edelleen poissa kokoonpanosta?
Hiljaisuus viittaisi koronaan, mutta onhan tuo Kerho aina ollut hidas ilmoittamaan yksittäisiä poissaoloja. Kunhan pääsisi Kanninen pian mukaan. Arvokas pelaaja. Voisi minun puolesta pelata uran loppuun Kerhossa.Siihen ei liene kuin kaksi vaihtoehtoa, korona tai loukki, veikkaan jälkimmäistä.
Masa-hiiri lukee jatkoaikaa? Ykkönen täällä kanssakirjoittajien toivoma tosiaan. Toi Kanki-Lukka on itsenikin odottama, todella mielenkiintoista - Lukka oli Tynin kanssa sekaisin kuin seinäkello, nyt tulee viereen isäntä, mutta onhan se Kanki ihan pirun hidas eikä mikään Lada peliälyltään, toisaalta ego on iso. Sellainen myöhempien aikojen Haapis.Halleluja, Kontiola kakkosessa Nenosen ja Ikosen kanssa. Innala-Tikka-Puustinen ykkösessä. Kanki ja Lukka yhessä, siinä isoimmat.
Masa-hiiri lukee jatkoaikaa?
Ei oo kyllä aikasemmin lukenu, mutta hyvä jos ees nyt
Nyt on tismalleen samat kentät kuin viime pelissäVähän ihmetyttää noi Tiilikaisen kokoonpanot. Aiemmin ketjut oli sementoitu vaikka mitä tapahtui, mutta nyt esim. Kainulainen siirretty kolmosketjuun kun teki viime pelissä kaksi maalia.
Ja missä se Kanninen on?
Oho, mun moka.Nyt on tismalleen samat kentät kuin viime pelissä
Kyllä Monto joutaa nelosen keskelle.Kannisen palattua kokoonpanoon, niin toivoisin ettei kolmea ensimmäistä hyökkäysketjua rikottaisi.
Vihdoin saisimme Lahtelan pois kokoonpanosta ja hänen paikkansa ottaisi Kanninen.
Ketju olisi seuraavassa muodossa:
Hakanen/Ronkainen - Kanninen - Kombe
Mitenköhän Mestiksen alkaminen reilun viikon päästä vaikuttaa Hakasen ja Ronkaisen pelaamiseen? Luulen, että lähtevät Forssaan ja Lahtela täten on sementoitu loppukaudeksi kokoonpanoon.Kannisen palattua kokoonpanoon, niin toivoisin ettei kolmea ensimmäistä hyökkäysketjua rikottaisi.
Vihdoin saisimme Lahtelan pois kokoonpanosta ja hänen paikkansa ottaisi Kanninen.
Ketju olisi seuraavassa muodossa:
Hakanen/Ronkainen - Kanninen - Kombe
Tästä tullaan vähän siihen että ennakkoon nähden Kerholla on yhden hyökkääjän vajaus. Ns. "Mankisen paikka". Vesalainen tuli vähän tätä paikkaa täyttäämään ja hänen lähtönsä jälkeen se paikka on ollut täyttämättä. Mankisen tilanteesta kukaan ei tiedä mitään, joten mielenkiintoista nähdä meinataanko tähän vielä reagoida vai mennäänkö näillä. Jos peli on edes tuloksellisesti hyvää vielä muutaman pelin, melkein lähtisin vielä yhtä hyökkääjää hakemaan. Jos ei niin mennään näillä.Mitenköhän Mestiksen alkaminen reilun viikon päästä vaikuttaa Hakasen ja Ronkaisen pelaamiseen? Luulen, että lähtevät Forssaan ja Lahtela täten on sementoitu loppukaudeksi kokoonpanoon.
Siis löytyykö ketään yli 35-vuotiasta vai?Oiskohan noissa mestiskauden kesken jättävissä ketään potentiaalista...
Sellainen hyvä uus kokonainen nelosketju olis kiva.Oiskohan noissa mestiskauden kesken jättävissä ketään potentiaalista...
Nelosessa ei ole kokonaisuutena mitään vikaa. Kolmosessakaan ei ole. Joukkueesta puuttuu alaketjujen/kärkiketjujen sentteri. Jos Kanninen ja Tikka pelaisi 3-4 ketjuissa, niin ne toimisi ihan hyvin, kunhan nää Montot ja Lahtelat olisi katsomossa ja junnut saisi pelata. Se vaan vaatisi kakkossentterin. Jos taas Kanninen/Tikka laitetaan kakkoseen, niin joukkue tarvitsee kokeneen nelossentterin mallia Jasu. Noi junnut kyllä on rimpuilleet, repineet ja raataneet ihan riittävän hyvin. Vaan kun mitään tukea ei ole. Siellä pelaa jotain muka parhaassa iässä olevaa jätkää (Lahtela, Monto, Kainulainen) paikoilla mihin ei pitäisi olla mitään asiaa, kun ei pitäisi olla mitään asiaa koko pelaavaan kokoonpanoon. Nää Ruokoset ja Kombet on olleet riittäviä palasia alaketjuihin. Lisäksi takaa on nyt tullut todellakin positiivisia otteita näytäneitä kavereita kuten pikku mäkkäri ja Ronkainen. Vaan kun nämä muka kokeneemmat ei ole edes Liiga-tasolla, niin vaikea siinä on omata alaketjuja.'Sellainen hyvä uus kokonainen nelosketju olis kiva.
Kyllä Lahtela, Monto, Kainulainen kolmikosta, ehdottomasti Kainulaiselle sopimuksen tekisin. Monto ja Lahtela saisi mennä, eikä koskaan palata.Aika pitkälti samaa mieltä kuin @BlackWolf edellisessä viestissä. Kainulaisen, Lahtelan ja Monton sopimukset ovat päättymässä tämän kauden jälkeen. Noista Monto on ainoa, jolle edes harkitsisin jatkoa ensi kaudelle, vaikka on tällä kaudella ollut aika heikko aloittaja (viime kaudella oli selvästi parempi). Mielestäni menisi jatkossakin rotaatiosentterinä, kun on sentään väläytellyt eikä ole pahasti pakkasellakaan (-2). Ongelmana on, ettei ole riittävän hyvä vakimieheksi kahteen kärkiketjuun ja alaketjuihin tarvitaan myös toisenlaista osaamista - joskin olen kyllä sitä mieltä, että hiukan saisi olla käsiä sielläkin, jotta edes jonkinlaista hyökkäysuhkaa olisi. Ruokonen ja Kombe yrittävät kovasti, mutta hiukan tolkutonta heidän pelinsä ajoittain on, siksi jonkinlaiset sentterin kiekolliset avut olisivat hyvän puolustamisen ohella tarpeen. Mäkiaho ei ole vielä lähellekään valmis liigasenttteri, mutta nähdyn perusteella olen hyvin toiveikas hänen suhteen. Toivottavasti saa loppukaudesta - viimeistään pudotuspelien karattua - paljon peliaikaa, jos on pelikunnossa.
Tikkaa täällä rakastetaan kovasti, mutta itse olen hiukan varautunut hänen suhteensa. Tällä hetkellä ehdottomasti tärkeä palanen joukkuetta erinomaisena aloittajana ja kun joukkueen santapaperiosasto on niin surkean ohut - jälkimmäisessä Kanki lienee vain tämän kauden apu. Itse kuitenkin toivoisin, että se santapaperiosasto olisi mieluummin pakistossa ja laitureissa. Saadut 70 rangaistusminuuttia 25:ssä ottelussa - viisitoista kakkosta ja neljä kymppiä - ovat sentterille turhan paljon ja ne ovat myös sekoittaneet muutenkin tarpeeksi sekaisin ollutta oman joukkueen peliä, onpa sitten ollut tuloksena alivoima tai tasavajaa. Olisihan tuo Tikka kyllä unelmasentteri nelosessa, mutta lienee Kerholle aivan liian kallis siihen rooliin.
29 peliä 4+1 = 5 pinnaa. 10 pinnaa/kausi tahdissa vetää ja vielä 1-2 kenttään pitäisi päästä. Tolla ei pitäisi olla asiaa Liigassa edes neloseen.Kyllä Lahtela, Monto, Kainulainen kolmikosta, ehdottomasti Kainulaiselle sopimuksen tekisin. Monto ja Lahtela saisi mennä, eikä koskaan palata.
Kainulainen mielestäni potentiaalisin (selvästi nopein, paras kiekolla, hyvä veto, taistelee, taklaakin joskus). Monto ei saa tällä hetkellä mitään aikaiseksi, saatika Lahtela. Uskon että Lada menisi luistelu kilpailussa molempien ohi heittämällä. Monto joskus vilautteli syöttötaitoaan, mutta voi kuinka monet yv:t on kuivunut kasaan, Monton syöttöihin tai kiekon kanssa räpeltämiseen. Kainulainen toki tarvitsee sen 1-2 kentän paikan, jotta voisi lunastaa potentiaaliaan, 4kentässä Kainulaisella ei paljoa mitään tee.