Mä en ymmärrä kun pakistoa haukutaan usein. Mä näen tuossa paljon mahdollisuuksia. Siinä on 6 erittäin käypää pakkia liigaan. Räsänen ei sitä vielä ole. Kuhan nyt vaan pelaisi sen 6-8min 5vs5 pelissä, eikä vikan kympin jälkeen yhtään, niin hyvä oisi.
Ruotsalaisen parantanut ja nostaa tasoaan.
Muista ei tarvitse ees kertoa.
Kerro nyt mulle että mikä juuri tuossa pakistossa on niin karseeta?
en myöskään nyt ihan saa kiinni mikä tossa on karseeta. Larsen ainut joka tuosta puuttuu. Larsen ei ollut mielestäni hintansa väärti. Tuli kuopioon "ylikylän mies" hehkutuksella monen suulta ja siihen nähden oli aika floppi. Toki teki pisteitä, mutta ittee ainaki välillä oikein pelotti, että millo Larsen menettää kiekon vastustajalle, kun oli aika epävarmaa pelaamista, hidas jne. Mutta uskon, että on silti hyvä pelaaja, mutta ei vaan nyt lähtenyt KalPassa. Toivon kaikkea hyvää toki.
Ruotsalainen parantaa kokoajan, lisää vaan peliaikaa nuorille kavereille.
Kanak rupeaa olemaan meidän peruspakkeja, melko näkymätön, mutta sehän se on puolustavan puolustajan kannalta hyvä asia. Tekee asioita oikein.
Karseeta on toki se, että jos joku noista kolmesta Westerlund, LL tai Elorinne loukkaantuu, nii toki sit on jännempi paikka. Toki toivotaan, että sinne joku Larsenin tilalle sitten tulisi.