Kokoonpanot ja ketjukoostumukset

• 251 782
  • 1 750

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei saatana. Uskaltaakohan tuota edes katsoa, huomenna pitäisi vielä sitten Tampereelle kyetä mennä katsomaan. Huhhuh, ei hyvältä näytä.
Mietin kuule ihan samaa, että lähtisköhän iltaansa pilaamaan ja ottamaan vitutusta katsomalla edes tätä. Tuossa on niin paljon kysymysmerkkejä ja uhkakuvia, että ihme on jos vähintään osa niistä ei realisoidu.

Kisun paluu on tietysti todella positiivinen asia.

E: Sekin olisi tietysti jo eteenpäin jos KalPa edes pelaisi hyvin vaikka häviäisikin eikä kukaan sekoilisi kentällä.

E: Kanatti katsoa, olin väärässä ja enemmän kuin mielelläni.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
E: Sekin olisi tietysti jo eteenpäin jos KalPa edes pelaisi hyvin vaikka häviäisikin eikä kukaan sekoilisi kekentällä.
Juurikin näin. Eniten Toivoisin tasapainoista peliä, niin hyökkäys kuin puolustus suuntaan.
Kahdesta- kolmeen maalia. Riittääkö se sitten mihinkään pisteisiin, niin on jo toinen juttu.
Maalivahdilta Toivoisin että laukaus/ päästettyt maalit olevan sillä tasolla, että vastustajan on pitänyt yrittää sitä maalia.

Ettei kävisi niin, että kolmesti soinut omissa ja laukauksia torjuttu vajaa kymmenen. Normaali ottelussa keskimäärin torjuntoja siunaantuu 15- 25kpl joilla joskus voittaa ja joskus häviää.

KalPalla on taipumus hallita peliä ja laukaus maali suhde on päin vastoin, surkean viimeistelyn ja onnettomien kohelluksien takia puolustus suuntaan, aivan nurin kurin.
Mielestäni 1 maali kymmentä torjuntaa kohti on hyvä, torjunta prosenttien asettuessa 89 paremmalle puolelle.

Miksi tästä nyt mainitsin, niin vituttaa katsoa peliä jossa on suvereenia hallintaa, vastustaja hyökkää kahdesti ja toisesta tekee maalin.

Tämmöinen avautuminen tällä kertaa!

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mäenpää - Rissanen - Kantner
Mattila - Westerlund

Klemetti - Curry - Simontaival
Ruotsalainen - Lappalainen

Kapanen - Korhonen - Kombe
Kanak - Elorinne

Okany - Lantta - Vallius
Räsänen

Lekkas (Jatkola)

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kisu ei näköjään heti pelaa kahta peliä peräkkäisenä päivänä kun on pitkä poissaolo, näinhän se oli viimeksikin. Eilen kyllä jo hieman pelotti siinä tilanteessa missä Tanus sai kiekon maalin, mutta maalia ei hyväksytty kun Kisu juuri olkapää edellä siihen tilanteeseen ajoi ja kaatui sitten jäähän, mutta ei kait nyt siinä mitään käynyt kuitenkaan? Jos täällä on joku joka oli paikalla pelissä niin näyttikö ihan normaalilta pelin päätyttyä Kisu ja luisteli normaalisti lopussa jäällä?

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kisu ei näköjään heti pelaa kahta peliä peräkkäisenä päivänä kun on pitkä poissaolo, näinhän se oli viimeksikin. Eilen kyllä jo hieman pelotti siinä tilanteessa missä Tanus sai kiekon maalin, mutta maalia ei hyväksytty kun Kisu juuri olkapää edellä siihen tilanteeseen ajoi ja kaatui sitten jäähän, mutta ei kait nyt siinä mitään käynyt kuitenkaan? Jos täällä on joku joka oli paikalla pelissä niin näyttikö ihan normaalilta pelin päätyttyä Kisu ja luisteli normaalisti lopussa jäällä?
Tänään tuli hallilla vastaan, kun olivat reissuun lähdössä samaan aikaan meidän kannattajien kanssa ja mukana siis on tuolla, mutta juurikin huilaa varmaan. Ihan kunnossa on.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään tuli hallilla vastaan, kun olivat reissuun lähdössä samaan aikaan meidän kannattajien kanssa ja mukana siis on tuolla, mutta juurikin huilaa varmaan. Ihan kunnossa on.
Hyvä näin ajattelinkin halusin vaan vielä varmistua niin voin nukkua yöni rauhassa :D

Joo näin se oli viimeksikin ettei heti pelannut kaikkia pelejä kun oli ollut pitempään poissa.

Mr.Maple

Jäsen
Katsoin kanssa että ei kai se Kiiskinen nyt v**** voinut loukkaantua heti paluupelissä ja nyt kokoonpanoja selatessa pisti poissaolo heti silmään. Jospa nyt kuitenkin olisi vaan pitkän loukkaantumisen jälkeisiä varatoimia ja huilaamista niinkun tuolla aiemmin sanottiin

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Itse olen helpottunut ja iloinen jos Larsen ulostetaan. Kuitenkin hommattu ykköspakiksi ja ei ole kyennyt siihen rooliin. Niillä rahoilla sit hommataan oikeasti kova puolustaja.

Kalakukko

Jäsen
Tilastot ja tilastot. Minusta kun tilanne on ajoittain se, että miestä ei yksinkertaisesti uskalla päästää jäälle. Sijoittuu välillä aivan ihmeellisesti ja jalalla todella kehno. Ei todellakaan mikään luottopakki, olkoon miten mukava jätkä tahansa. Hutihankinta.

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tilastot ja tilastot. Minusta kun tilanne on ajoittain se, että miestä ei yksinkertaisesti uskalla päästää jäälle. Sijoittuu välillä aivan ihmeellisesti ja jalalla todella kehno. Ei todellakaan mikään luottopakki, olkoon miten mukava jätkä tahansa. Hutihankinta.
Onko tilanne eri kuin Jukureissa pelatessa? Itse en osaa Larsenin Jukuri-vuosista sanoa mitään. Toki siellä ollut kilpailukin pienempi. Palkastakaan ei tietoa.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko tilanne eri kuin Jukureissa pelatessa? Itse en osaa Larsenin Jukuri-vuosista sanoa mitään. Toki siellä ollut kilpailukin pienempi. Palkastakaan ei tietoa.
Sen mitä itse seurasin viime kauden lopulla Larsenin otteita Jukureissa, niin oli jopa ajoittain huonompi, kuin nyt. Ja tosiaan sai siellä paljon yv-aikaa ja silti sama tulostaso täällä ilman mainittavaa yv-aikaa. Idioottimaista olisi hänet ulostaa minnekään.

Kalakukko

Jäsen
Sen laajempaa tietoa Jukurit-ajan suoriutumista minulla ei ole, mutta aloin kiinnittämään Larsenin otteisiin enemmän huomiota KalPa-huhujen käynnistyttyä viime keväänä. Sen mitä näin ja tältäkin palstalta suoriutumisesta luin. Larsen oli koomailuillaan aiheuttamassa useampaa maalia Kärpille puolivälieräsarjassa. Tuolloin jotkut kirjoittajat epäilivät eikö häntä enää kiinnosta, kun on KalPa-soppari taskussa, mutta parhaansa hän kai silloinkin teki.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen helpottunut ja iloinen jos Larsen ulostetaan. Kuitenkin hommattu ykköspakiksi ja ei ole kyennyt siihen rooliin. Niillä rahoilla sit hommataan oikeasti kova puolustaja.
Aikalailla samoilla linjoilla, KalPan pelaajabudjetilla ei oikein ole varaa pitää tuollaisella palkalla operoivaa pakkia joka ei pysty olemaan top 2 tai edes top 4 puolustaja joukkueessa.

Minulle ei ne tehopisteet niinkään vaan se puolustaminen ja ennenkaikkea varmuus illasta toiseen eikä siinä Larsen ole kyennyt olemaan sitä mitä tuolla palkalla pitäisi olla.

Jos tilalle saadaan isokokoinen jämäkkää puolustuspeliä pelaava yksilö joka pystyy vielä alivoimassa auttamaan joukkuetta niin olen tyytyväinen, koska noita ominaisuuksia tuo KalPan pakisto lisää mielestäni kaipaisi.

E: mikäli KalPa ei mitään järkevää laadukasta puolustajaa saisi tilalle niin sitten siinä ei kyllä olisi mitään järkeä ukkoa laittaa menemään.

Viimeksi muokattu:

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Mitähän Larsenilta täällä oikein odotetaan? Edistyneissä tilastoissa yksi joukkueen parhain puolustaja ja ihan perinteistenkin tilastojen mukaan top-3 luuta. Toki palstatotuus ja maallikon silmä on vahvempi fakta kuin jotkin tilastot, joilla pelaajien suorituksia oikeasti yksilötasolla seurataan.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitähän Larsenilta täällä oikein odotetaan? Edistyneissä tilastoissa yksi joukkueen parhain puolustaja ja ihan perinteistenkin tilastojen mukaan top-3 luuta. Toki palstatotuus ja maallikon silmä on vahvempi fakta kuin jotkin tilastot, joilla pelaajien suorituksia oikeasti yksilötasolla seurataan.
Täysin samaa mieltä! Itse ainakaan en tämän enempää häneltä ole odottanut, peruspakki hän on aina ollut.

Suosikkijoukkue
Old time hockey, Hamilton Mustangs
Luulen, että isolla rahalla hankitusta Larsenista odotettiin semmosta pakiston liideriä, joka ottaa KalPassa vielä yhden stepin ylöspäin. Noh, ei ole realisoitunut tämä. Kyllähän Larsenille vielä kunnollisen näytönpaikan mielellään antaisi. Jos KalPa sattuisi näyttämään herralle ovea, on varmasti ongelmaa myös muuallakin kuin peliesityksissä. Case Sissonskin jo aikaisemmin osoitti, että jos asenne ei ole kunnossa, niin maisema vaihtuu.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Luulen, että isolla rahalla hankitusta Larsenista odotettiin semmosta pakiston liideriä, joka ottaa KalPassa vielä yhden stepin ylöspäin. Noh, ei ole realisoitunut tämä. Kyllähän Larsenille vielä kunnollisen näytönpaikan mielellään antaisi. Jos KalPa sattuisi näyttämään herralle ovea, on varmasti ongelmaa myös muuallakin kuin peliesityksissä. Case Sissonskin jo aikaisemmin osoitti, että jos asenne ei ole kunnossa, niin maisema vaihtuu.
Joo, mietin kanssa tätä. Mielestäni vähän väärät odotukset oli ainakin tuon kiekollisen pelin osalta, koska yleispakkihan hän on pelityyliltään ja sen roolin on varsinkin viime aikoina pelaamissaan peleissä hoitanut hyvin. Edelleen, laittaisin hänet pelaamaan Mattilan kanssa samaan pariin ja peluuttaisin myös alivoimalla häntä, sitä hän kuitenkin Ruotsissa, Maajoukkueessa ja Jukureissakin pelasi paljonkin. Ja sitten toinen asia, Iivari on kyllä osoittanut, että hänestä löytyy potentiaalia kasvaa runkopuolustajaksi tulevilla kausilla. Nyt se rooli toki on ja pitää ollakin loukkaantumisten ja muiden poissaolojen paikkaaminen ja hänellä se toki johtuu ihan jo siitä, että on joutunut totuttelemaan täysin itselleen uuteen pelityyliin ja se ottaa aikaa, varsinkin, kun kyseessä on hänen ensimmäinen ammattilaiskausi. Veikkaan kyllä, että Larsen ei olisi kahden vuoden lappua ulkomaanoptiolla tehnyt meille, jos hän olisi täysin valmis pelaaja roolinsa ollut. Tuo optio on varmaankin siitä johtuva, että on annettu mahdollisuus ottaa isojakin steppejä ja siirtyä ulkomaille tämän kauden jälkeen, no tätä ei ole tietysti tapahtunut, vaan taso on pysynyt ja siksi juuri hän voi jäädä tänne vielä kehittymään ensi kaudeksi tarvittaessa. Tulipas pitkä teksti, mutta toisaalta asiaa oli ihan kivasti nyt. Ensi viikkoa kohti ja toivoen, että tämä hyvä flow pysyy myös ensi viikolla!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy