Kokoonpanot ja ketjukoostumukset

  • 176 119
  • 1 177

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Meillä on muuten yllättävänkin kovatasoisen oloinen sentterikalusto juuri nyt. Katsomossa ei pelota, vaikka kuka tahansa tuosta nelikosta on kentällä.

Tää on aika harvinainen tilanne
En varmaan kauhean väärässä ole jos sanon että pelillisesti koko liigan kovin. Hankala löytää joukkuetta, jossa ois neljä nuin kovaa sentteriä kuin KalPalla (Tapparalla ehkä).
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vaikka Juha maalilla tänään luultavasti heiluukin, niin olisi ihan kiva nähdä Raami tänään syvässä päässä, kuten Randelinkin Ipaa vastaan.

Ottelun lopputulos oli kuitenkin luettavissa jo eilisen Savon Sanomista.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Erittäin tärkeät pisteet jaossa ja Rahm luukulle. On sillä Tomalla näköjään pallia ja tämä on enemmän kuin hyvä veto. Tähän iltaan huippupeli Rahmilta niin ei tarvitse itkeskellä kakkosen perään. Itse ainakin jään mielenkiinnolla odottamaan Rahmin tulikastetta.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Miettinen on nyt kentät laittanut samaan järjesykseen hyökkäyksen osalta miten ne itsekki laittaisin!
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rahm maalissa, Randelin penkillä.

Salmela palaa kokoonpanoon 7. pakiksi, Riekkinen poissa kokoonpanosta. Olisiko jotain vammaa, muuten vaikea ymmärtää miksi Riekkinen sivussa mutta Puutio pelaa.


Hyökkäyksessä ei ole muutoksia edellisiin peleihin.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rahm maalissa, Randelin penkillä.

Looginen valinta, huomioiden miesten aikaisemmat ottelut KalPa -paidassa. Mitä helvetin perkelettä se tämä taas on? Tuskin on Ilveksellä maalinteon kanssa ongelmia tämän illan jälkeen. Ei varmaan joku Kontiola-Haapala syöttele Rahmin nivusia hoivakotiin. Vaikka Könönen söis 95% kiekoista, niin 3-4 maalia on saletisti selän takana.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Looginen valinta, huomioiden miesten aikaisemmat ottelut KalPa -paidassa. Mitä helvetin perkelettä se tämä taas on? Tuskin on Ilveksellä maalinteon kanssa ongelmia tämän illan jälkeen. Ei varmaan joku Kontiola-Haapala syöttele Rahmin nivusia hoivakotiin. Vaikka Könönen söis 95% kiekoista, niin 3-4 maalia on saletisti selän takana.
Toinen on KalPan sopimuspelaaja, toinen ei. Loogista peluuttaa sitä omaa sopimuspelaajaa ku ei IPK:ta haluta pitkällä tähtäimellä kiusata. Saa Rahm pelejä alle. Eikä Randelinin yksi huippupeli tai Rahmin yksi surkea peli vielä maalivahtien todellisia tasoja kerro. LaCouvee alotti kahdella nollapelillä.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toinen on KalPan sopimuspelaaja, toinen ei. Loogista peluuttaa sitä omaa sopimuspelaajaa ku ei IPK:ta haluta pitkällä tähtäimellä kiusata. Saa Rahm pelejä alle. Eikä Randelinin yksi huippupeli tai Rahmin yksi surkea peli vielä maalivahtien todellisia tasoja kerro. LaCouvee alotti kahdella nollapelillä.

On tämä kyllä välillä yksi hyvän tahdon seura. Ei tahdota kiusata IPK: ta, mutta siellä se Randelin vaan luukkua taas availee. Jos olisin tuollaisen Rahmin sortunut hankkimaan, niin pyrkisin nyt edes varmistamaan varmimmalla mahdollisella tavalla, että joukkueen pelit jatkuu edes vielä keväälläkin. Itselle nyt tässä kohtaa vaan 3pistettä Ilvestä vastaan maistuis isommin, kuin että Rahm saa pelituntumaa.

Yksi peli ei kerro tasosta suuntaan jos toiseen, mutta sen, että kaveri tulee 35 vuotiaana Slovakian liigasta varustettuna pubiliigaan sopivalla liikkeellä saattaa jotain jo kertoakin.

Macho ei ollut epävarmimmillaankaan noin epävarma kortti mitä Rahm oli ensimmäisessä pelissä. Paitsi ehkä silloin kun jätti tulematta.

Moniko Tampereella viime keväänä suri sitä, että Kalnins ei saanut peliaikaa? No, ehkä Ilveksen kannattajat.
 
Viimeksi muokattu:

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
On tämä kyllä välillä yksi hyvän tahdon sera. Ei tahdota kiusata IPK: ta, mutta siellä se Randelin vaan luukkua taas availee. Jos olisin tuollaisen Rahmin sortunut hankkimaan, niin pyrkisin nyt edes varmistamaan varmimmalla mahdollisella tavalla, että joukkueen pelit jatkuu edes vielä keväälläkin. Itselle nyt tässä kohtaa vaan 3pistettä Ilvestä vastaan maistuis isommin, kuin että Rahm saa pelituntumaa.

Yksi peli ei kerro tasosta suuntaan jos toiseen, mutta sen, että kaveri tulee 35 vuotiaana Slovakian liigasta varustettuna pubiliigaan sopivalla liikkeellä saattaa jotain jo kertoakin.

Macho ei ollut epävarmimmillaankaan noin epävarma kortti mitä Rahm oli ensimmäisessä pelissä. Paitsi ehkä silloin kun jätti tulematta.

Moniko Tampereella viime keväänä suri sitä, että Kalnins ei saanut peliaikaa? No, ehkä Ilveksen kannattajat.
Randelin ei ole pysymässä KalPassa kahta peliä pidempään, miksi ihmeessä me ei kokeiltaisi ja edes koitettaisi lämmitellä meidän sopimuspelaajaveskaria sen sijaan, että laitettaisiin maalille lainaveskari joka on näyttänyt yhden tähdenlennon ja lähtee perjantain pelin jälkeen takaisin Iisalmeen.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
En muutenkaan ymmärrä tätä Rahm-leimaamista. Ensimmäinen peli kahteen kuukauteen ja kolmas erä siitä ihan hyvä, sopivan rauhallinen läpiajoissa ja kokemuksen näkee. Vähän lisää vauhtia poikittaissyöttöihin ja stunttaamaan Jatkolaa kerran pariin viikkoon. En minäkään luota Rahmiin yhtä paljon kun vaikka Juhaan, mutta varmasti vähintään ihan ok stuntti ja kokemusvinkkejä antava mentori Jatkolalle tähän runkosarjan lopulle. Pudotuspeleissä pelaa sitten seitsemän pelin sarjassa ihan maksimissaan yhden pelin.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Randelin ei ole pysymässä KalPassa kahta peliä pidempään, miksi ihmeessä me ei kokeiltaisi ja edes koitettaisi lämmitellä meidän sopimuspelaajaveskaria sen sijaan, että laitettaisiin maalille lainaveskari joka on näyttänyt yhden tähdenlennon ja lähtee perjantain pelin jälkeen takaisin Iisalmeen.

Onkos se Randelin saanut mahdollisuutta enemmän kuin yhteen tähdenlentoon? Kaverihan itse olisi halunnut jatkaa KalPan mukana kauden loppuun asti. KalPa puolestaan koki järkevämmäksi hankkia kahden nuoren maalivahdin sijaan kokemusta Rahmin muodossa.

Olin samaa mieltä siihen asti, kun Machon korvaaja selvisi olevan Rahm. Itse olisin mennyt ennemmin kaksikolla Jatkola-Randelin. Tilanne on nyt kumminkin mikä on, niin arvostan tässä vaiheessa kautta enemmän niitä runkosarjapisteitä kuin pelituntumaa arvelluttavalle maalivahdille.

Tokihan nykyisessä tilanteessa (nyt kun kaveri on valittu tänään pelaavaksi maalivahdiksi) sitä KalPa -kannattajana toivoo, että Rahm nostaa tasoaan ja näyttää epäilijöille närhen munat. Ei minulle ole mitenkään vaikeaa antaa tunnustusta onnistumisen hetkellä.

Ymmärrän tietynlaisen lojaaliuden yhteistyöseuraa kohtaan, mutta kyseessä on kumminkin ammattiurheilu.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Onkos se Randelin saanut mahdollisuutta enemmän kuin yhteen tähdenlentoon? Kaverihan itse olisi halunnut jatkaa KalPan mukana kauden loppuun asti. KalPa puolestaan koki järkevämmäksi hankkia kahden nuoren maalivahdin sijaan kokemusta Rahmin muodossa.

Olin samaa mieltä siihen asti, kun Machon korvaaja selvisi olevan Rahm. Itse olisin mennyt ennemmin kaksikolla Jatkola-Randelin. Tilanne on nyt kumminkin mikä on, niin arvostan tässä vaiheessa kautta enemmän niitä runkosarjapisteitä kuin pelituntumaa arvelluttavalle maalivahdille.

Tokihan nykyisessä tilanteessa (nyt kun kaveri on valittu tänään pelaavaksi maalivahdiksi) sitä KalPa -kannattajana toivoo, että Rahm nostaa tasoaan ja näyttää epäilijöille närhen munat. Ei minulle ole mitenkään vaikeaa antaa tunnustusta onnistumisen hetkellä.

Ymmärrän tietynlaisen lojaaliuden yhteistyöseuraa kohtaan, mutta kyseessä on kumminkin ammattiurheilu.
Minusta kuitenkin tuntuu, että Randelin-juttuun on IPKn toimistosta käsin laitettu vastaan ja me ollaan päätetty että ei väitellä yhteistyösopparia nurin ja kusta IPKn päälle.
 

Juzz1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
Onkos se Randelin saanut mahdollisuutta enemmän kuin yhteen tähdenlentoon? Kaverihan itse olisi halunnut jatkaa KalPan mukana kauden loppuun asti. KalPa puolestaan koki järkevämmäksi hankkia kahden nuoren maalivahdin sijaan kokemusta Rahmin muodossa.

Olin samaa mieltä siihen asti, kun Machon korvaaja selvisi olevan Rahm. Itse olisin mennyt ennemmin kaksikolla Jatkola-Randelin. Tilanne on nyt kumminkin mikä on, niin arvostan tässä vaiheessa kautta enemmän niitä runkosarjapisteitä kuin pelituntumaa arvelluttavalle maalivahdille.

Tokihan nykyisessä tilanteessa (nyt kun kaveri on valittu tänään pelaavaksi maalivahdiksi) sitä KalPa -kannattajana toivoo, että Rahm nostaa tasoaan ja näyttää epäilijöille närhen munat. Ei minulle ole mitenkään vaikeaa antaa tunnustusta onnistumisen hetkellä.

Ymmärrän tietynlaisen lojaaliuden yhteistyöseuraa kohtaan, mutta kyseessä
Onkos se Randelin saanut mahdollisuutta enemmän kuin yhteen tähdenlentoon? Kaverihan itse olisi halunnut jatkaa KalPan mukana kauden loppuun asti. KalPa puolestaan koki järkevämmäksi hankkia kahden nuoren maalivahdin sijaan kokemusta Rahmin muodossa.

Olin samaa mieltä siihen asti, kun Machon korvaaja selvisi olevan Rahm. Itse olisin mennyt ennemmin kaksikolla Jatkola-Randelin. Tilanne on nyt kumminkin mikä on, niin arvostan tässä vaiheessa kautta enemmän niitä runkosarjapisteitä kuin pelituntumaa arvelluttavalle maalivahdille.

Tokihan nykyisessä tilanteessa (nyt kun kaveri on valittu tänään pelaavaksi maalivahdiksi) sitä KalPa -kannattajana toivoo, että Rahm nostaa tasoaan ja näyttää epäilijöille närhen munat. Ei minulle ole mitenkään vaikeaa antaa tunnustusta onnistumisen hetkellä.

Ymmärrän tietynlaisen lojaaliuden yhteistyöseuraa kohtaan, mutta kyseessä on kumminkin ammattiurheilu.
Mitä järkeä tässä ipk:n kanssa tehtävässä yhteistyökuviossa olisi jos kalpa ryöväisi ipk:n ainoan voittavan maalivahdin loppukaudesta kun pitäis alkaa playoffeihin valmistautumaan? Ei sulla kyllä ole minkäänlaista ymmärrystä tästä touhusta.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitä järkeä tässä ipk:n kanssa tehtävässä yhteistyökuviossa olisi jos kalpa ryöväisi ipk:n ainoan voittavan maalivahdin loppukaudesta kun pitäis alkaa playoffeihin valmistautumaan? Ei sulla kyllä ole minkäänlaista ymmärrystä tästä touhusta.

Mitä luulet, että minkälainen imu IPK: lla olisi esimerkiksi Cottoniin, Hjorthiin, Pietilään. Lanttaan, Immoseen, Kapaseen tai Koposeen ilman yhteistyötä KalPan kanssa?

Eihän se Randelin pelaaminen KalPassa ideaali tilanne olisi lähtökohtaisesti ollutkaan,niin kuin tuossa aiemmin sivusinkin olleeni samaa mieltä KalPan kokeneen kassarin tarpeesta huomioiden myös IPK:n näkökulman asiaan.

Sinä voit olla kaikin mokomin tuota mieltä, mutta luettaisiin nyt edes niitä viestejä.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
En nyt ymmärrä yhtään tätä keskustelua että Randelinin pitäs olla maalilla. Ei ole hänellä kalpaan sopimusta ja Rahm on hankittu juuri sitä varten että pelaa joten tottakai pelaa. Miten muuten sais tuntumaa tulevia pelejä varten. Varsinkin kun moni on jo tuon ekan pelin jälkeen päättänyt että täysin paska niin varmaan kaikki apu tuohon rutiiniin ja pelituntumaan on pelkästään järkevää. Moni on myös yhden pelin perusteella tehnyt omat johtopäätöksensä Randelinista ja nähnyt kristallipallosta että sama toistuu jokaisessa pelissä. Kannattanee laittaa pitkäveto myös menemään. Katottasko kuitenkin nyt muutama peli jonka jälkeen on oikeesti tilastopohjaa mitä tarkastella ja palataan sitten. Toiseks koskahan viimeks on mv ite saanut kesken kauden päättää että haluaiskin olla toisen joukkueen mukana lopun kautta vaikka on tärkee rooli ja sopimus toisessa seurassa? Ymmärrän Randelinin halun pelata liigassa mutta jaksaa varmasti odotella sinne seuraavalle kaudelle ja nuo kaks peliä ei palvele lopulta oikeen ketään. Rahm istuu penkillä ja Randelin pahimmassa tilanteessa loukkaantuu.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Siis JYP pelissä meni Rahm:lle yksi vahinkomaali, 2 ekaa oli enemmän tai vähemmän pakkien maaleja.
Matsin 3. erässä kolme ihan puhdasta gamesaver torjuntaa?

Nyt on paska?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös