Kolmelle hankinnalle ei ole mitään tarvetta jos kyseessä on kolme hyökkääjää. Jos Rautee tekee tosiaan vielä paluun niin kahdellekaan hyökkääjälle en näe suurta tarvetta, mutta jos joku kova pelimies saadaan ja talous sen kestää nii en tietenkään laita vastaankaan. Nistakseen en uhraa enää yhtää energiaa eli pelaa jos pelaa loppukaudesta, mutta pelipaikka on silloin laitahyökkääjä.
Kahden hyökkääjähankinnan jälkeen kokoonpano voisi näyttää tältä:
1.kotimainen laituri - ulkkari sentteri- Dickenson
2.Uronen - Flinck - Liukkonen
3.Lampinen - Rautee - Kivioja
4.Pyhäjärvi - Huilla - Vilkman
13. hyökkääjä Koskelainen
Aika helkkarin kovalta ringiltähän tuo näyttää, mutta jos se kolmas hankintakin on myös hyökkääjä niin kysyn vaan, että mihin ihmeeseen se tungetaan?
Itse hankkisin nykyisessä tilanteessa mieluiten selkeän ykkössentterin ja jos löytyisi joku selkeä profiilipakki niin vaikka sen mielummmin kuin sen toisen laiturin. Itse nimittäin uskon, että kunnon sentterin vieressä Kiviojasta saataisiin kovia tehoja irti. Ja turha tehovarustella hyökkäystä kun se on kuitenkin toiminut suht hyvin läpi alkukauden.
Kahden hyökkääjähankinnan jälkeen kokoonpano voisi näyttää tältä:
1.kotimainen laituri - ulkkari sentteri- Dickenson
2.Uronen - Flinck - Liukkonen
3.Lampinen - Rautee - Kivioja
4.Pyhäjärvi - Huilla - Vilkman
13. hyökkääjä Koskelainen
Aika helkkarin kovalta ringiltähän tuo näyttää, mutta jos se kolmas hankintakin on myös hyökkääjä niin kysyn vaan, että mihin ihmeeseen se tungetaan?
Itse hankkisin nykyisessä tilanteessa mieluiten selkeän ykkössentterin ja jos löytyisi joku selkeä profiilipakki niin vaikka sen mielummmin kuin sen toisen laiturin. Itse nimittäin uskon, että kunnon sentterin vieressä Kiviojasta saataisiin kovia tehoja irti. Ja turha tehovarustella hyökkäystä kun se on kuitenkin toiminut suht hyvin läpi alkukauden.