Tim Callahan
Jäsen
Edelleen J.Suutari sen minulle sanoi.
Suutarihan sanoi, ettei ollut edes Kouvolassa silloin? Aika paljon sotii vastaan nämä sun näkemykset nyt?
Jan Caloun oli Nevillessä syömässä, ja kuuleman mukaan hänen sopimus on puumerkkiä vaille valmis. Näin sitä pitää Romo (vai Juccaako pitäisi kiittää), kookoo kaipaa juuri Calounin kaltaisen hyökkääjän rosteriinsa.
Bluessillahaa on edelleen ulkkarikiintiö täynnä, joten sama kierrätys jatkuisi sitten Guerreiron tulon jälkeen, onko halua tähän?
Suutarihan sanoi, ettei ollut edes Kouvolassa silloin? Aika paljon sotii vastaan nämä sun näkemykset nyt?
Dickensonin suhteen mitään kalastusta ei ole tarvinut tehdä. Minä olin esim. hänet tiennyt jo monta kautta ja kyllähän hänestä on taidettu täällä puhua.
Suutari paikkailkoot itseään niin paljon kuin jaksaa minun puolesta.
KKtig olisi mielestäni oikea mies/(poika) paikkaamaan Jucca Suutaria. Ei luulisi olevan mikään ylitsepääsemätön ongelma löytää Loun tasoista vahvistusta rosteriin, jos hän Lounkin oli tiennyt jo monta kautta ennen Loun saapumista KooKooseen. Lou tuskin on ollut ainoa pelaaja, jota KKtig on seurannut KooKoon tulevaisuutta silmällä pitäen.
Oletko tyhmä vai miksi edes kirjoittelet moista????
Sikäli hyvä tilanne, että SaiPassa ei ole äijiä ketä tänne voisi roudata ehjänäkään eikä Pelicans pelin perusteella juurikaan pelaajia joilla täällä mitään edes tekisi, poislukien Koskiranta & Toporowski.Katsellaan mitä käy, uskon tosiaan siihen ettei tänne mitään SaiPan 0+0 kavereita roudata vaan haetaan kiinnostavia vahvistuksia.
Mutta vuodenvaihde lähenee ja kohta haluaisia jo kuulla vahvistuksista jotain tietoja. Viime pelien perusteella puolustus kaipaisi melkein kaikista eniten vahvistumista ja kyllähän sentterikin tulisi enemmän kuin tarpeeseen.
Tossa on sellainen kuusikko, jolla kyllä pitäisi irrota Mestiksen voitto. Lisäksi siihen on heittää Tarkiaista, Siermania ja Onnelaa, jotka kyllä hoitavat oman tonttinsa. Puolustuksen ongelmat eivät ole pakiston materiaalissa tai sen leveydessä vaan siinä, että yhteenpelaaminen kusee.
Fordél kirjoitti:Sen sijaan Flinck - Huilla - Koskelainen - Sompi ei riitä edes välieriin, joten se ykkössentteri on aivan pakko hankkia.
Sen sijaan Flinck - Huilla - Koskelainen - Sompi ei riitä edes välieriin, joten se ykkössentteri on aivan pakko hankkia.
Nyt olis kip brennan vapaana, onko KooKoolla silmät ja korvat auki?
Nyt olis kip brennan vapaana, onko KooKoolla silmät ja korvat auki?
Kip Brennan on juuri sitä mitä tämä joukkue kaipaa.
- Kiekollista osaamista
- Aloitusvoittoja
- Ylivoiman "herraa ja hidalgoa."
Toivottavasti silmät on puhkottu ja kuulo mennyt.
PS. Taisin nähdä tänään Brennanin tekemässä jouluostoksia Kouvolan Citymarketissa ja taisi olla mukana Romo! Mukana oli tietenkin sopimuspaperi, jota he hymyissä suin kantelivat kohti kassoja. Taisivat käydä katsomassa pelinkin vielä.
Ihmettelen sitäkin, että joukkueesta ei löydy ketään, joka voisi omilla otteillaan herättää muutkin taistelemaan. KooKoo pelaa nyt virkamieskiekkoa, josta puuttuu tunne ja lataus. Nyt tarvittaisiin kokoonpanoon ykkössentterin lisäksi sellaista herättelijää, joka ei ota mitään itsestään selvyytenä vaan painaa kaukalossa kuin päätön kana.
Eikös viestistäni paistanut sarkasmi kilometrien päähän?
Onko KKtigille jo sorvattu sopimus Jucca Suutarin paikalle?
Kivioja-Liukkonen-Dickenson
Vilkman-Flinck-Uronen
Lampinen-Huilla-Poutanen
Pyhäjärvi-Sompi-Koskelainen
Käsittämätön ratkaisu KooKoolta!