Niin, itse päädyn myös riemurinnoin liittymään tähän yhteisöön. Korkein totuus nimittäin on se, että Joni "Joni Puurula" Puurula on ehkä viihdyttävin maalivahti Uralin tällä puolen, ja minä jos kuka, sentään tiedän yhtä sun toista sekä maalivahdeista, että muistakin asioista, joista yleensä tarvitsee tietää.
Kaiholla muistelen kaikkia niitä vuosia, jolloin Puurulan avaukset ja pikku seikkailut saivat marraskuisen tiistaipelinkin tuntumaan jännitysnäytelmältä.
Te turkulaiset olette kuitenkin sen verran lastenkengissä tässä skenessä, että en malta olla huomauttamatta kokemuksen syvällä rintaäänellä, että tuskin löytyy toista yhtä huikeaa jamppaa tältä pallolta tahi ainakaan Euroopan sarjoista.
En malta myöskään olla huomauttamatta, että vaikka te turkulaiset olette pelanneet kauden kuin pullopersesiat, on kuitenkin huomattava, että jännitettävää on takuulla löytynyt siitä huolimatta, siis ainakin silloin, kun Joni on maalissa ollut.
Itse koin Jonin peluun Kerhossa takavuosina erittäin mieltä lämmittävänä asiana. Kerhohan nimittäin pieksi mennen tullen muita joukkueita ja moinen teurastus olisi käynyt kerrassaan tylsäksi, ellei rosterissamme olisi noina hulluina vuosina ollut yksi Hitchkokiin verrattava tunnelmanluoja.
Asiain tässä valossa, ja miksei muutenkin, päädyn nyt sytyttämään kynttilän ja tirauttamaan pienen kyyneleen näiden kaikkien hienojen muistojen johdosta.
Täältä tähän