Silloin, missä itse työskentelin lyhyen ajan, hommat hoidettiin mallikkaasti. Tämä toimii ilmeisesti silloin, kun yritys on riittävän pieni, ja buukkaa duunareita vain muutamaan mestaan.
nykyisellään, noiden isompien yritysten kanssa, mitä olen asiakkaan ominaisuudessa käyttänyt, ongelma on ainakin näillä leveysasteilla seuraavanlainen:
EI KONTROLLIA. Elikkä, listoille pääsee kunhan menee ja sanoo olevansa pätevä noihin ja noihin tehtäviin. Mitään ei tarkastella, taustoja vielä vähemmän. No, sitten kun asiakkaalta tulee tilaus tt:lle, niin toimisto lähettää jonkun työvoimastaan, mikä on listoilla ja vapaana paikalle, ilman mitään vastuunpalaakaan tt:n ammattitaidosta/tietotaidosta, tai edes pahimmillaan siitä, että saapuuko tt edes ikinä paikalle. Jälkimmäisen tapahtuessa vaan pahoitellaan seuraavana päivänä, ja ihmetellään että mitens nyt näin...
ASIAKKAIDEN määrä, eli haalitaan ja haalitaan asiakkaita, ilman että on valmiuksia toimittaa työvoimaa tarvittaessa. Mitä hyötyä on vuokrayrityksestä, joka ei voi toimittaa tilattua työvoimaa, vaadituilla kriteereillä?
Yllä vain muutamia esimerkkejä mainitakseni, nyt, taloustilanteen ollessa hieman toisenlainen kun nousukaudella, ovat asiat edes hieman paremmin. Ei tule enää tilanteita, missä olisi tilattuna kakkoskentän duunarilaituri, pienellä kokemuksella ja hyvällä laukauksella, ja toimitetaan salibandypelaaja joka on kerran eläissään edes nähnyt jäätä, on vain vuokrausyritykselle onnistunut vakuuttamaan pelitaidot mihin vain....
Ja ne mitä olen käyttänyt, ovat Staffpoint, Opteam, Sentteri, Live Nation