38 euroa ennakko, 40 euroa ovelta. Joten bändin "nykystatukseen" nähden hinta olisi voinut olla alhaisempi, bändin kulta-ajat on kuitenkin kymmenen vuoden takaa.250 :D Oliko lipunhinnat suolaiset, vai mistä johtuu?
Hyvä huomio ja nosto sieltä! Otin levyn kuunteluun ja suurimmaksi osaksi vaikuttaa hyvältä kamalta. Siistiä, että tämäkin bändi luo uutta, hyvää ja perinteistä rokkia edelleen.The Darkness julkaisi uuden albumin Eastern Is Cancelled pari viikkoa sitten. Muutaman päivän spotifykuuntelun perusteella on kyllä onnistunut levy, ei nyt parin ensimmäisen tasolla, mutta voittaa kyllä nämä tällä vuosikymmenellä julkaistut mennen tullen.
The Darkness julkaisi uuden albumin Eastern Is Cancelled pari viikkoa sitten. Muutaman päivän spotifykuuntelun perusteella on kyllä onnistunut levy, ei nyt parin ensimmäisen tasolla, mutta voittaa kyllä nämä tällä vuosikymmenellä julkaistut mennen tullen.
Minua ihmetyttää, että miksi tuota tokaa levyä tunnutaan yleisesti ottaen pidettävän epäonnistuneena (ei tosin tässä ketjussa). Oliko sitten Permission To Landin jättimenestys (viisinkertaista platinaa myynyt Britanniassa) vaan asettanut riman niin korkealle. Vaikka One Way Ticket To Hell.... and Back ei myyntiluvuissa yllä lähellekään samoihin lukuihin, niin levynä se ei todellakaan ole kovin paljoa mielestäni huonompi (vaikka toki ei yhtä hyvä olekaan). Tiedä sitten, pitikö jengiä bändiä vitsinä ja yksi levy vitsiä riitti. Bändi itsessäänhän ei ole vitsi, vaikka pilke silmäkulmassa vetävätkin.The Darkness julkaisi uuden albumin Eastern Is Cancelled pari viikkoa sitten. Muutaman päivän spotifykuuntelun perusteella on kyllä onnistunut levy, ei nyt parin ensimmäisen tasolla, mutta voittaa kyllä nämä tällä vuosikymmenellä julkaistut mennen tullen.
Kiitos nostosta ja vinkistä. On tullut tänään levyä kuunneltua ja kelpo albumihan tämä on. Itselleni tippui erityisesti kappaleet It’s love, Jim ja Jussy’s Girl.Sieltähän tuli uusi levy ulos viime viikolla ja koska kumarran edelleen poppoon kahta ensimmäistä levyä yhtenä 2000-luvun kovimpina kokonaisuuksina, niin kyllähän tämä on nyt velvollisuudesta kuunneltu kahdesti läpi.
Ja ei se nyt mikään huono pätkä ole. Itse asiassa varsin monipuolinen kattaus klassista rock’n rollia pienellä The Darknessin twistillä. Omaan korvaan hyvinkin selkeät riffiryöstöt acdc:ltä, Aerosmithiltä ja vaikkapa Mötley Cruelta Motorheadia tai Metallican soundeja unohtamatta. Mutta mitään ikimuistettavaa rallia sieltä ei tartu korvaan ja punaista lankaa sieltä ei löydy vaikka falsettoa on aina hauska odottaa tulevaksi.
Siis ehdottomasti positiivisen puolella muutamaan edelliseen lättyyn nähden, mutta Permission to Land ja Oneway Ticket… pitävät edelleen pintansa.
Ja hei, Christmas Time (Don’t Let the Bells End) on kohta täällä taas!
Omaan makuun bändin ylivoimaisesti kovin biisi. The Cult taitaa olla aika vahvana vaikuttimena.Mutta kertokaa vaikka joku yksittäinen biisi, joka voisi tärpätä. Uskon että se on mahdollista.
Tapahtumajärjestäjä: Loud n' live. Saapa nähdä perutaanko tämäkin tapahtuma.The Darkness + Shiraz Lane - Kulttuuritalo
Brittiläinen rocksuuruus The Darkness Helsingin Kulttuuritalolle kesäkuussa! Keikan lämppärinä toimii kotimainen Shiraz Lane. Brittiläinen rocksuuruus The Darkness saapuu konsertoimaan Suomeen kesäkuussa. Tämä glam rockin sanansaattaja nähdään Helsingin Kulttuuritalossa 10.6. The Darkness lumosi...kulttuuritalo.fi
Kaverit tulevat Suomeen ja Kulttuuritalolle 10.6.24.
Itse aion olla paikalla todistamassa tätä hienoutta!
Ai täällä oli tällänenkin topiikki. Olin tuolla Kuuskan keikalla ja toimi hemmetin hyvin pikkulavalla. Kova meininki yleisössä ja lavalla. Festarithan pidettiin 2021 jolloin tuo Darknesskin oli - tää oli Koronan jälkeen eka festareita muistaakseni mitä pidettiin. Itse bändin tuotannosta vain satunnaisia biisejä kuullut, mutta livenä toimi hyvin.Heitetään tännekin, eli Oulun Qstockiin saapuvat.
Qstock raottaa ohjelmistoaan: ensimmäiset kiinnitykset julki, muun muassa The Darkness Ouluun - Soundi.fi
Huomenta, arvon yleisö! Tänä aamuna ilmaantui sähköpostiin kaksikin festivaaliaiheista tiedotetta, ja ilmoitettakoon niiden tarjoama informaatio nyt kaikelle kansalle. Ensinnäkin Oulun Qstock julkisti ensimmäiset kiinnityksensä ja aloitti saman tien pääsylippujen myynnin. Qstock avaa pelin...www.soundi.fi
The Darkness + Shiraz Lane - Kulttuuritalo
Brittiläinen rocksuuruus The Darkness Helsingin Kulttuuritalolle kesäkuussa! Keikan lämppärinä toimii kotimainen Shiraz Lane. Brittiläinen rocksuuruus The Darkness saapuu konsertoimaan Suomeen kesäkuussa. Tämä glam rockin sanansaattaja nähdään Helsingin Kulttuuritalossa 10.6. The Darkness lumosi...kulttuuritalo.fi
Kaverit tulevat Suomeen ja Kulttuuritalolle 10.6.24.
Itse aion olla paikalla todistamassa tätä hienoutta!