Kiuru ei taida vieläkään johtaa AVIa.. Kyllä mä uskon, että ainakin syyskuu mennään vielä näillä rajoituksilla, mitkä toki mahdollistaisivat yleisön ottamisen halliin, mutta siinä ei ole mitään järkeä taloudellisesti.Kiuruilu lopetetaan nyt vaikka väkisin.
Minä menisin jopa niin pitkälle että kaikki seuran järjestämät Suomen cup -lähetykset vaan kylmästi maksullisiksi. En tiedä miten tuon käytännössä toteuttasi, mutta mielelläni maksaisin kaikista peleistä mitkä seura lähettää suorana (sillä oletuksella että ne toimii alusta loppuun kohtalaisesti, heh).Esimerkiksi maksullinen pregame ja aftergame-show pelien yhteyteen
Viranhaltijoiden tulee toimia Suomen lakien mukaisesti. Mikäli eivät niin tee, voi tiedossa hyvinkin olla potkut. Näin ollen ei-pakottava ohjauskirje ei odotetusti muuttanut yhtään mitään. Lakihan siinä ei muutu. Eduskunta säätää lait ja eduskunnassa enemmistöhallitus ajaa ne haluamallaan tavalla läpi. Ministeriöissä lait valmistellaan ja Kiuru johtaa sosiaali- ja terveysministeriötä, joka taas on tartuntalain osalta pääosassa.Kiuru ei taida vieläkään johtaa AVIa.. Kyllä mä uskon, että ainakin syyskuu mennään vielä näillä rajoituksilla, mitkä toki mahdollistaisivat yleisön ottamisen halliin, mutta siinä ei ole mitään järkeä taloudellisesti.
Vahvasti samaa mieltä tästä. En halua nimeäni kaukalon laitaanc, mutta haluan tukea seuraa. Voisiko noihin otteluihin ostaa "kannatusslipun" jollain pienellä summalla? Samaan syssyy voisi sitten laittaa nuo mainitsemasi pre- ja postgamet.Nyt toivoisin, että laitamainoksen lisäksi Kiekko-Espoo puuhaisi nopeasti muitakin keinoja tukea toimintaa niin, että kannattajat innostuvat asiasta eli toisinsanoen saavat jotain hyötyä myös itselleen. Esimerkiksi maksullinen pregame ja aftergame-show pelien yhteyteen, uusia fanituotteita mitkä teetetään vasta kun tarpeeksi moni on tilannut sen, nykyiset ja entiset pelaajat striimaamaan vaikka änärin pelaamista twitchiin Eurolan selostuksella ja siellä mahdollisuus tukea toimintaa jne jne jne.. Kyselyyn tuli taatusti paljon hyviä ideoita vastanneilta, nyt pitää toteuttaa niistä parhaat nopealla aikataululla.
Tämäkin sopisi minulle. En vaan osaa arvioida kustannuksia vs tuottoa tähän.Minä menisin jopa niin pitkälle että kaikki seuran järjestämät Suomen cup -lähetykset vaan kylmästi maksullisiksi. En tiedä miten tuon käytännössä toteuttasi, mutta mielelläni maksaisin kaikista peleistä mitkä seura lähettää suorana (sillä oletuksella että ne toimii alusta loppuun kohtalaisesti, heh).
Kiuru ei taida vieläkään johtaa AVIa.. Kyllä mä uskon, että ainakin syyskuu mennään vielä näillä rajoituksilla, mitkä toki mahdollistaisivat yleisön ottamisen halliin, mutta siinä ei ole mitään järkeä taloudellisesti.
On siinä vielä tämä:Ilmeisesti ainoa sisätiloja koskeva rajoite olisi siis 50% täyttöaste. Millään etäisyyksillä ei ole enää väliä, joten tämähän sopisi Kiekko-Espoolle erittäin hyvin. Halli on iso ja kaikki halukkaat pääsevät varmasti paikalle.
Erätauot on varmaankin se suurin ongelma, kun ihmiset lähtevät liikkelle paikoiltaan. Hallissahan olisi myyntipisteitä vaikka ja kuinka ja ne voisi miehittää Restelin väellä todella hyvin, mutta ymmärtääkseni myynti on niin vähäistä, että tuosta tulisi todella isot tappiot enkä usko että siihen lähdetään. Joku muu ratkaisu pitäisi löytää.Riskeinä näen erätaukojen baaritiskiruuhkat ja asiakaspaiikojen sijoittelun. Ensin mainittua voidaan ehkäistä myös Restelin puolelta kunnon miehityksellä. Jälkimmäinen on hankalampi nykyisellä lipunmyyntijärjestelmällä.
Hyvä idea. Nyt vaan palautekyselyä täyttelemään.Väistymässä olevan COVID-ongelman vuoksi ei tokikaan kannata tehdä pysyvämpiä järjestelyjä, mutta olen jo pitkään haikaillut mahdollisuutta tilata kännykällä purtavaa katsomoon omalle paikalle Yonoton-henkisesti. Tämä helpottaisi myös erätaukojen jonoruuhkaa. Mahtaisiko tässä tilanteessa kelvata myös hallitukselle/AVI:lle, valmis tarjotin tiskiltä katsomolohkon omalle tarjoilijalle?
Björkvistin ottaisin miellelläni myös pelaavaan kokoonpanoon..Keskitalon tilalle tulee puolestaan Kasper Björkqvist kommentaattoroimaan. Mahtavaa jos tälläisiä ukkoja saataisiin mukaan lähetyksiin Mestikseenkin.
Puhelimella YouTube applikaatiolla toimi hienosti.Mulla tv:n youtube-appissa jostain syystä nykii kuva (siis tasainen ehkä 15-20 fps, ei satunnaista nykimistä) ja sama vaivaa kännykän kautta peilattuna chromecastilla. Muuten ei kyllä valittamista, well done!
Nimenomaan näin ja väitän ennen ensimmäistäkään peliä, että voittaa myös Cmoren tulevan yritelmän.. Mieluummin seuraisin pelejä, varsinkin vieraspelejä, Kiekko-Espoon oman selostajan ja oman kommentaattorin avulla. Tuosta voisin maksaa ihan kohtalaisen summankin, mutta taitaa rikkoa Mestiksen televisiointioikeuksia, joten turha haaveilla..Kyllä tuo Ruudun yritelmät voitti.
Nyt löytyi tähän selitys: Suomen viihdyttävin lätkä saapuu C Moreen – luvassa kuukausittaisia studiolähetyksiä | Uutiset | Mestis.fiPahoittelut jos on mennyt ohi, mutta miksi kauden ensimmäinen kotipeli pelataan vasta klo 20:00? Näin ainakin Mestiksen sivuilta olin katsovinani.