Kivikovan kausi 2021–2022

  • 139 531
  • 820

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
SapKo voi olla ihan kova mut voitosta lähdetään tietenkin. Bambi saattaa olla puntiksella. Tai onkohan Kerho tehnyt lisää värväyksiä? Ketterä sai iskun kun Kaksonen läks sarjaan johon ehkä vielä kuuluu. Muuten vähän kliseisesti joutuu toteamaan että näillä mennään ja katsotaan mihin riittää. En tästä ruudun takaa olutta hörppiessä voi oikein asiaan vaikuttaa. :)
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bambi Lehtonen poissa kokoonpanosta. Näinköhän on pelit Espoossa pelattu?
En mukaan mitä olen ymmärtänyt ei Bambi ole Kiekko-Espoossa antamassa näyttöjä liigaan tai muihin rahakkaampiin sarjoihin toisin kuin mitä esimerkiksi Kaksonen oli. Lehtonen on Kiekko-Espoon osaomistaja ja pelaa nimenomaan rakkaudesta seuraan. En usko että olisi lähtemässä mihinkään. Toki aina voi olla väärässä, mutta oiskohan joku henkilökohtainen este tms.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Lampinen oli tänään hyvä, se on pakko sanoa.

Teidän maalivahti pelasi hyvin. Kun oli vaikeaa niin otti tarvittavat vaikka loppua kohden alkoi kiekko polttamaan.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olisipa peli aina tuollaista kuin tänään kolmannessa erässä. Tunnetta ja tapahtumia riitti. Ensimmäiset 2 erää oli taas aika mitäänsanomattomia ja tällä kertaa jopa Hirso oli haastattelussa tyytymätön pelaamiseen. Lampinen ja Iisakka tänään hyviä.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Hirso totesi pelin jälkeisessä haastattelussa että joukkueen valmistautuminen otteluun ei ollut onnistunut. Lienee valmennuksen tehtävä saada joukkue hereille ja valmiiksi.

Ensimmäiset 2 erää ei oltu mukana pelissä, mutta kolmas erä oli viihdyttävä.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En mukaan mitä olen ymmärtänyt ei Bambi ole Kiekko-Espoossa antamassa näyttöjä liigaan tai muihin rahakkaampiin sarjoihin toisin kuin mitä esimerkiksi Kaksonen oli. Lehtonen on Kiekko-Espoon osaomistaja ja pelaa nimenomaan rakkaudesta seuraan. En usko että olisi lähtemässä mihinkään. Toki aina voi olla väärässä, mutta oiskohan joku henkilökohtainen este tms.
Eikös saman olisi voinut kirjoittaa myös Ladasta? Mielestäni silti ihan ymmärrettäviä ratkaisuja pelaajilta jotka tekevät tätä työkseen.
 

EspoonVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Eikös saman olisi voinut kirjoittaa myös Ladasta? Mielestäni silti ihan ymmärrettäviä ratkaisuja pelaajilta jotka tekevät tätä työkseen.
Ei olis. Ladallehan haettiin Henk. koht. sponsorit, että tuli pelaamaan kun ei saanut ennen kautta sopivaa tarjousta liigasta. Jos olen myös oikein käsittänyt niin Bambilla motiivi auttaa Espoo ehkä jopa liigaan asti myös pelipanoksensa kautta ja ei pelaa enää "rahasta".
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ei olis. Ladallehan haettiin Henk. koht. sponsorit, että tuli pelaamaan kun ei saanut ennen kautta sopivaa tarjousta liigasta. Jos olen myös oikein käsittänyt niin Bambilla motiivi auttaa Espoo ehkä jopa liigaan asti myös pelipanoksensa kautta ja ei pelaa enää "rahasta".
Näin se varmasti on ja siinä on ero Ladan tilanteeseen. Toisaalta raha ratkaisee. Yleisömäärä on varmasti ollut pettymys, muillekin kuin minulle joten Bambin nahasta saa vähän paikkoja. Katsotaan miten homma etenee. Onhan tuossa voinut olla monta muutakin asiaa, jotka ovat tähän vaikuttaneet.
 

EspoonVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Näin se varmasti on ja siinä on ero Ladan tilanteeseen. Toisaalta raha ratkaisee. Yleisömäärä on varmasti ollut pettymys, muillekin kuin minulle joten Bambin nahasta saa vähän paikkoja. Katsotaan miten homma etenee. Onhan tuossa voinut olla monta muutakin asiaa, jotka ovat tähän vaikuttaneet.
Tottahan tuo, raha näissä lopuksi aina ratkaisee. Jos joukkue sitä tarvitsee ja pakko laittaa itsensä lihoiksi niin toivottavasti omistajana sitten myy nahkansa reippaaseen ylihintaan. Kyllä Bambin lähtö olis aivan järjetön pettymys.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Kyllä Bambin lähtö olis aivan järjetön pettymys.
Näin on. Selkeästi joukkueen valopilkku ja väriläiskä. Vaikutus kannattajiin olisi iso joukkueen iskukyvystä puhumattakaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikös saman olisi voinut kirjoittaa myös Ladasta? Mielestäni silti ihan ymmärrettäviä ratkaisuja pelaajilta jotka tekevät tätä työkseen.
Lada ei olisi lähtenyt viime kaudella Liigaan jos olisi ollut tiedossa että Mestis jatkuu. Lada halusi pelata ja Liigassa se oli mahdollista. Tämä kausi on eri asia kun Ladalla ei ollut sopimusta Espooseen.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse olen ymmärtänyt tuon että ei pelaa rahan takia niin ettei mene vaikka Keski-Eurooppaan vaan on mielummin Espoossa. Ei kai Lada ja Bambi kuitenkaan niin paljoa ole uransa aikana tienanneet että rahalla ei olisi mitään merkitystä? Voi onko heillä jo tiedossa siviiliammatit millä pärjää hyvin uran jälkeenkin?

Ja kyllä myös itselleni Bambin lähtö olisi todella iso pettymys.

Ja sori että nyt jatkan vielä pirujen maalailemista seinille, mutta jos luulen että se ettei kahdesti rokotettuja enää testata on saattanut varmistaa kauden jatkumisen näinkin kivuttomasti. Mestispelaajista varmaankin lähes kaikki ovat kahdesti rokotettuja. Aikaisemminhan oli kokoajan karanteeneja kun vaikka vastustajan yksikin pelaaja, toimitsija, erotuomari tai kuka tahansa oli voittanut koronatestissä ja altistumisia oli ihan joka puolella. Nyt homma on menossa ilmeisesti siihen että kahdesti rokotettujakin aletaan kenties taas testaamaan. Toivottavasti olen väärässä, mutta vähän pelottaa että onkohan kauden jatkuminen loppuun asti enää niinkään varmaa...
 
Viimeksi muokattu:

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Korona-passia kysellään ovella joulukuussa kertoo Kiekko-Espoon appi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jaahas, tyhjille katsomoille taidetaan kohta taas pelata. Olin väärässä. Voi perkele.

Pormestari Juhana Vartiaisen twiitti:



EDIT: eka twiittinsä oli harhaanjohtava, tapahtuman järjestäjä välttyy tuolta rajalta koronapassia vaatimalla.


Joo kaikkien näiden rajoitusten sanoittamaton tavoite on mahdollistaa koronapassin käyttö eri puolilla (ja pakottaa siihen). Sitä kun ei voida kysyä ellei tapahtumaan kohdistu rajoituksia.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Joo kaikkien näiden rajoitusten sanoittamaton tavoite on mahdollistaa koronapassin käyttö eri puolilla (ja pakottaa siihen). Sitä kun ei voida kysyä ellei tapahtumaan kohdistu rajoituksia.
Kyllä tapahtumaan kohdistuu rajoituksia ainakin sikäli, että ravintolatiloja ei saa pitää auki ilman passia.

Mutta jos koronapassi otetaan käyttöön pk-seudun koronakoordinaatioryhmän osallistujamääräsuosituksen takia niin sitten ollaan kyllä etuajassa. Suositus kun ei ole vielä rajoitus, toki siitä luultavasti seuraa sellainen kun AVI aikanaan jotain linjaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Hyvää viihdettä tylsään tiistaipäivään lueskella Kiekko-Espoon sekä etenkin HIFK:n Facebook-ryhmien ÄIJJJIEN, elämäm koululaisten ja persujen tunteenpurkauksia. Passille peukku.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Korona-passia kysellään ovella joulukuussa kertoo Kiekko-Espoon appi.
Ainakin minulla appi leikkaa viimeisen rivin keskeltä katki:

"Varauduthan koronapassin esittämisen yhteydessä"

Tämän pitäisi olla Kiekko-Espoon nettisivun mukaan "Varauduthan koronapassin esittämisen yhteydessä todistamaan tarvittaessa henkilöllisyytesi".

Onko kenelläkään yhteystietoja Kiekko-Espoon toimiston suuntaan että saisi tuon ihan kohtuullisen tärkeän tiedon näkymään myös sovelluksessa?
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Entä onko kukaan keksinyt, miten appin kalenterin saisi näyttämään ylimpänä vaikkapa lähimpänä tulevaisuudessa olevan tapahtuman? Aika jäätävän kätevää, kun mulla ainakin ylimpänä keikkuu joku Hermes matsi maaliskuun puolessa välissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös