Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 689 929
  • 14 909

Tuamas

Jäsen
Mikä helvetti siinä on, että Kiven on pakko peluuttaa erien aluissa sysipaskaa ykköstä pelistä ja erän alusta toiseen?

Ei nuo Jounerin suolapatsaat pärjää näissä erien aluissa kun vastustaja tulee kovaa sisään.

Annetaan ihan turhaan ilmaista siimaa vastustajille, tässäkin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ja suora veto ilman maskia sisään. Ei siellä näköjään ole väliä onko molaria vai pelattaisko loppupeli 6vs5 ilman mokkea.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mikä helvetti siinä on, että Kiven on pakko peluuttaa erien aluissa sysipaskaa ykköstä pelistä ja erän alusta toiseen?

Tätä on monet tovin aikaa penänneet, itse olen vielä jossain vaiheessa nähnyt tuossa jotain punaista lankaa, mutta melkeen joka vitun pelissä sieltä tulee se tuhannen taalan paikka heti pelin alkuun. Eli en löydä yhtään järjellistä vastausta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aijjoo, tänään oli peli. Meni ihan ohi. Ei pyhisin kuulu pelata.

Jumala rankaisee, sen takia 0-5.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jollei Knihti löydä itseään rotaatiosta ensi pelissä, niin ei voi kuin ihmetellä Karrin ajatuksen juoksua. Voisi myös ruveta miettimään tuota ”ykkösketjun” kokoonpanoa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, kun tämä ei nimenomaan olekaan markkinointia sinua aikuista kohtaan vaan lapsia ja lapsiperheitä. Siksi sunnuntai, klo 15 ja perhepeli. Taitaa olla hyvää mainosta kohderyhmälle, kun kukaan kotijoukkueen pelaajasta ei yrittänyt.
Sanoin jo että täällä on lapsille tarjolla muutakin viihdettä kuin itse peli.

Katso Ässien sivuilta, mitä tänään on tarjolla lapsille. Ei nuo lettibaarit, kasvomaalaukset ja ilmapalloeläimet minua varten ole.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä helvetti siinä on, että Kiven on pakko peluuttaa erien aluissa sysipaskaa ykköstä pelistä ja erän alusta toiseen?

Ei nuo Jounerin suolapatsaat pärjää näissä erien aluissa kun vastustaja tulee kovaa sisään.

Annetaan ihan turhaan ilmaista siimaa vastustajille, tässäkin.
Mitä sitä hyvää muuttamaan, Toiset aloittaa parhaalla ketjullaan, Ässät huonoimmallaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hohhoijaa. Se on aina hyvä tilanne kun voi 2. erän alussa alkaa kääntämään katseet jo seuraavaan viikkoon.

Keskiviikkona Porissa maalipörssin voittoa Gardinerille petaava JYP, kaatoivat eilen Pelicansin. Lauantaina Lukko Raumalla. Täytys taas vähä ryhdistäytyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös