Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 708 797
  • 14 908

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävi vähän niinkuin pelkäsin, TPS parin tappion putkessa ja jälkimmäisen kirvelevä SaiPa pelin jälkeen täynnä tsemppiä ja Ässät tulee neppailemaan perhepeliä.

Toisaalta, tässä ollaan edelleen siinä, että peli näyttää mikä on Ässien kunto. Kaksi niukkaa voittoa ja lähes kaikki maalit tuuripomppuja. Ei pelkällä puolustamisella voiteta mestaruutta, kyllä siellä pitää kiekolla jotain pystyä tekemään.
Eikö se jo ole todettu, että Ässien kannattaa nämä teemapelit unohtaa, onkohan yhtäkään voitettu viimeisten 5 vuoden aikana.

Ei ainakaan ole ensimmäinen perhepeli missä Ässät tarjoaa tällaista irstasta peppuraiskausta lapsille nähtäväksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin on saatu joukkue valmistautumaan tähän otteluun.
Ei muuta kuin luistelutreeniä ja katinkurua iltaan asti matsin jälkeen kun ei kerran pelaaminen kiinnosta.
Eipä kiinnostanut jostain syystä itteäkään päivän matsi, mutta mä en teekään tuota työkseni.
 

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20min 0-4. Siitä monelle perhepeliin saapuneelle nuorelle oivaa esimerkkiä elämään.

Toisinaan palkan saa kun vain ilmestyy paikalle ja tekee työnsä huonosti.

40min ja neljä maalia kirittävää :D moni muu joukkue voisi vielä kiriä yrittää, mutta veikkaan että selkä suoristuu ja loppu surffaillaan. Lopputulokseksi joku 2-7.
Voiko tuosta muka enää selkä enempää suoristua?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Varmaan lapset on pettyneitä, kun ollaan häviöllä, mutta lapsille on täällä tänäänkin paljon muuta koettavaa ja nähtävää.

Kyllä ne on aikuiset jotka rutisee ja valittaa pelistä.
Kyllä meidän poika sanoi erän jälkeen, että vittu mitä paskaa, koska lähdetään kotiin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hellanlettas ja sekö Ässiä kannattavia perheitä ilahduttaisi.

Kyl määki sen vähintään yhden sääli-kotipelin ja parhaimmillaan useamman otan vastaan. Tekee hyvää seuralle, yhteisölle, KASSALLE ja on hyvää viihdettä. Playoff-pelit maalis-huhtikuussa on ihan jotain muuta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jossei hyökkäyspeli parane niin Lehtinen pelaa tänään helpon nollapelin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sä vissiin viihdyt siellä katsellen tällaista näytöstä? Ja lapset tykkää.
En tietenkään viihdy, mutta olen täällä kaikki kotipelit ja paskat pelit eivät ole vuosien aikana pelästyttäneet pois jäämään.

Mua vaan vituttaa tuo ”eikö kukaan ajattele lapsia”- höpinä, johon oma aikuisen kannattajan pettymys verhotaan.

Mä olen tänäänkin ajatellut noita lähellä istuvia lapsia ja jättänyt huutamasta kentällä samaan tapaan kuin muuten. Voisi olla, että viihtyisivät paremmin, jos huutaisin, mutta vanhemmat voisivat paheksua.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Toivottavasti Ässät saa tästä pelin vielä aikaiseksi, jos sama jatkuu, niin kyllä johtavat pelaajat ja valmennus ovat epäonnistuneet.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tulos ja tunne pistää välillä pudottelemaan turhan yksinkertaistettuja analyyseja. Mutta kyllä jotenkin sellanen tuntemus, että tuosta on jäänyt se napsu tiiviyttä, työmäärää ja nälkää hyökkäyssuuntaan puuttumaan heti lähdössä. Tuudittauduttu siihen, että hiihdellään tasatahtia tuota Tepsiä vastaan 1. erä ja kuitataan koko pelin mitassa.

Lopputulemana hyökkäyspeli ihan roskaa, ärsytetty Tepsi saa jauhaa omaa peliään ja ohjailevat luukulta sisään.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En tietenkään viihdy, mutta olen täällä kaikki kotipelit ja paskat pelit eivät ole vuosien aikana pelästyttäneet pois jäämään.

Mua vaan vituttaa tuo ”eikö kukaan ajattele lapsia”- höpinä, johon oma aikuisen kannattajan pettymys verhotaan.

Mä olen tänäänkin ajatellut noita lähellä istuvia lapsia ja jättänyt huutamasta kentällä samaan tapaan kuin muuten. Voisi olla, että viihtyisivät paremmin, jos huutaisin, mutta vanhemmat voisivat paheksua.
Niin, kun tämä ei nimenomaan olekaan markkinointia sinua aikuista kohtaan vaan lapsia ja lapsiperheitä. Siksi sunnuntai, klo 15 ja perhepeli. Taitaa olla hyvää mainosta kohderyhmälle, kun kukaan kotijoukkueen pelaajasta ei yrittänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös