Triplaexpresso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tiukoille se meni taas. Nollapeli Rubinille taas, nasulia!
Sama. Tänään oltiin paikalla ja vaikka tuo ei mitään jääkiekon juhlaa ollut, niin eipä toi Jukurit vakuuttanut yhtään enempää. Tärkeät 3 pinnaa ja toivottavasti sairastuvalta saadaan pien ukkoja lisää, eikä Graber joudu olemaan poissa. Vähän turhan hapoilla rupesi hyökkääjät olemaan lopussa.Harvoin olen pitkän välimatkan takia Ässien kotipeleissä, mutta viime vuosina aina on tullut voitto kun olen ollut paikalla.
Jos joka peli voitetaan kun lähdet, niin voin maksaa sun matkat jokaiseen peliin *hymiö*.Harvoin olen pitkän välimatkan takia Ässien kotipeleissä, mutta viime vuosina aina on tullut voitto kun olen ollut paikalla. Tänään on hyvä päivä Porissa. On tämä kuitenkin paljon parempaa kuin viime kaudella.
Tärkeä voitto taas oikeaan väliin, mutta eihän tämä nyt tosiaan näin vain voi jatkua :D Ässät on päästänyt viimeisessä neljässä pelissä vain kolme maalia (yksi niistä tyhjiin, eli käytännössä päästetty vain kaksi), mutta pisteitä ei ole niistä saatu kuin kuusi. Sen ei pitäisi olla millään inhimillisellä järjellä mahdollista, joten kyllä sitä taas saa luojaansa kiittää, että on syntynyt porilaiseksi. Nimittäin vain porilaisella riittää psyykkinen toimintakyky kaudesta toiseen käsitellä näin absurdeja tapahtumia..Puolustus- ja maalivahtipeli toimii. Hyökkäyspeli ei. Siihen tarvitaan parannusta ja paljon.
Ja mähän lyön sen Rohdin x2 loppukauden. Voitte kiittää sitten 0+10 tehoja.Rohdin ei osunut edes tyhjään maaliin.
Juuri sopiva vastustaja Ässille. Kovempaa joukkuetta ei tuolla peliesityksellä olisi voitettukaan.Tylsä pakkovoitto joka oli pakko ottaa, Jukurit oli tämän kauden heikoin vierasjoukkue tähän mennessä.
Jos joka peli voitetaan kun lähdet, niin voin maksaa sun matkat jokaiseen peliin *hymiö*.
Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.E.Virtanen ei tainnut enää sen jäähynsä jälkeen pelata. Muutenkin pari hazardia mahtui taas mukaan. Ässien pakisto on aika kapea, en ihmettelisi jos kauden aikana sinne tulee vielä vahvistusta, varsinkin jos Phillips ei ala esittämään jotain kentällä.
Tätä ihmettelen joka kerta ku E Virtanen otetaan tonoilee peliin. Ei peliäkään ilman järkyttäviä junnutason mokia ja helvetin hidasta tekemistä.Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.
Ei kai suku vaikuta valintoihin nykypäivänä, eli onko jääkiekossakin niinkuin moottoriurheilussa, että taidoiltaan paras ei saakkaan paikkaa...ei kai, tähän en itsekkään usko, kunhan heitin hauskuuttani ilmoille.Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.
Ei ollut kehissä jäähynsä jälkeen ja kyllä tuon Phillipsin pitäisi kans alkaa pelaamaan, ennen kauden alkua näytti hyvältä, mutta treenipelit ei kerro kaikkea. Viirret kehiin ja turhakkeet sivuun.E.Virtanen ei tainnut enää sen jäähynsä jälkeen pelata. Muutenkin pari hazardia mahtui taas mukaan. Ässien pakisto on aika kapea, en ihmettelisi jos kauden aikana sinne tulee vielä vahvistusta, varsinkin jos Phillips ei ala esittämään jotain kentällä.