Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 710 141
  • 14 908

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tärkein, eli voitto tuli. Meillä saattaa myös olla liigan paras maalivahti. Edelleen hyvällä prosentilla on voitettu näitä meidän "päävastuksia". Otteluohjelma vain on ollut tosi kova.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä oli niin tärkeä voitto!! En voi edes kuvitella kaikkea sitä paskaa, mitä tämän pelin häviämisestä olisi tullut.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Ässät ei ole ainoa joukkue, joka pelaa näitä vähämaalisia pelejä, itse asiassa niitä pelaa lähes kaikki joukkueet. Niitä täytyy vaan osata voittaa, se on nyt Liigan henki.

Se ei tarkoita, että pelit olisivat huonotasoisia, vaan sitä, että pisteistä pelataan tosissaan. Maalinestopeli korostuu, kun asenne on kunnossa. Tosin melkoista puuroa on pelit välillä, ei siis kuitenkaan vain Ässien.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Harvoin olen pitkän välimatkan takia Ässien kotipeleissä, mutta viime vuosina aina on tullut voitto kun olen ollut paikalla. Tänään on hyvä päivä Porissa. On tämä kuitenkin paljon parempaa kuin viime kaudella.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Vaikka tänään voitettiin, ja sikäli positiiviset vibat, niin tämä ei kyllä riitä mihinkään ensi viikolla. Varsinkaan Lukkoa vastaan.

Ässillä ei ollut tänään edes tarpeeksi paikkoja, että tuolla pelillä voitaisiin voittaa Lukko.

Ässät ja Lukko aika samanlainen tilanne maalin suulla, todella hyvät maalivahdit molemmilla.

Lukkoa vastaan tarvitaan myös kamppailuvoimaa, joten mielestäni Knihtille ja Myllymaalle ei sillon ole käyttöä. Mielummin sitten Juholaa junnuista kehiin.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Harvoin olen pitkän välimatkan takia Ässien kotipeleissä, mutta viime vuosina aina on tullut voitto kun olen ollut paikalla.
Sama. Tänään oltiin paikalla ja vaikka tuo ei mitään jääkiekon juhlaa ollut, niin eipä toi Jukurit vakuuttanut yhtään enempää. Tärkeät 3 pinnaa ja toivottavasti sairastuvalta saadaan pien ukkoja lisää, eikä Graber joudu olemaan poissa. Vähän turhan hapoilla rupesi hyökkääjät olemaan lopussa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harvoin olen pitkän välimatkan takia Ässien kotipeleissä, mutta viime vuosina aina on tullut voitto kun olen ollut paikalla. Tänään on hyvä päivä Porissa. On tämä kuitenkin paljon parempaa kuin viime kaudella.
Jos joka peli voitetaan kun lähdet, niin voin maksaa sun matkat jokaiseen peliin *hymiö*.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tylsä pakkovoitto joka oli pakko ottaa, Jukurit oli tämän kauden heikoin vierasjoukkue tähän mennessä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Puolustus- ja maalivahtipeli toimii. Hyökkäyspeli ei. Siihen tarvitaan parannusta ja paljon.
Tärkeä voitto taas oikeaan väliin, mutta eihän tämä nyt tosiaan näin vain voi jatkua :D Ässät on päästänyt viimeisessä neljässä pelissä vain kolme maalia (yksi niistä tyhjiin, eli käytännössä päästetty vain kaksi), mutta pisteitä ei ole niistä saatu kuin kuusi. Sen ei pitäisi olla millään inhimillisellä järjellä mahdollista, joten kyllä sitä taas saa luojaansa kiittää, että on syntynyt porilaiseksi. Nimittäin vain porilaisella riittää psyykkinen toimintakyky kaudesta toiseen käsitellä näin absurdeja tapahtumia..
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Rohdin ei osunut edes tyhjään maaliin.
Ja mähän lyön sen Rohdin x2 loppukauden. Voitte kiittää sitten 0+10 tehoja.

On tää kummallinen alku kaudelle. Harkkakausi näytti lupaavalta. Sitten palautus maanpinnalle. Kauheat ongelmat omassa pelissä. Sitte oma pää tilkitään, niin ei saada enää vahingossakaan maaleja over 1.5 yhteen peliin. Neljä peliä ja kaksi maalia. Aika surkuhupaisaa ottaa kahdella maalilla kuusi pistettä.

Rubin on ollut kovin yksittäinen onnistuminen Kerttulalta. Kauan tuo maalivahtien toiminta olikin vaikuttanut hankalalta. Olis mielenkiintoista tietää, paljon Rosendahlilla on ollut näppinsä pelissä.

Loppuun vielä se Rohdin... Ja miksei Hämeenaho. Missä muussa joukkueessa saa vetää ykkösessä isoilla minuuteilla nolla+nollaa? Kaikki kunnia ukoille yrityksestä, mut jos ei tehoja tule, täytyy koittaa jotain muuta.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä tuli mieleen eli kuka tekee ekaksi, vaihtoehdot Hämeenaho, Rohdin vai Viitala.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos joka peli voitetaan kun lähdet, niin voin maksaa sun matkat jokaiseen peliin *hymiö*.

Äärimmäisen hyvä idea, mutta jokaiseen kotipeliin en pääse vaikka haluaisin. Voidaan toteuttaa tämä projekti sitten kun pelataan finaalipeleissä Lukkoa vastaan jokusen vuoden päästä. Silloin nimittäin aloitetaan kotona runkosarjavoiton jälkeen. Silloin on all in.

Tähän sellainen Barachin kokoinen hymiö.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
E.Virtanen ei tainnut enää sen jäähynsä jälkeen pelata. Muutenkin pari hazardia mahtui taas mukaan. Ässien pakisto on aika kapea, en ihmettelisi jos kauden aikana sinne tulee vielä vahvistusta, varsinkin jos Phillips ei ala esittämään jotain kentällä.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
E.Virtanen ei tainnut enää sen jäähynsä jälkeen pelata. Muutenkin pari hazardia mahtui taas mukaan. Ässien pakisto on aika kapea, en ihmettelisi jos kauden aikana sinne tulee vielä vahvistusta, varsinkin jos Phillips ei ala esittämään jotain kentällä.
Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.
Tätä ihmettelen joka kerta ku E Virtanen otetaan tonoilee peliin. Ei peliäkään ilman järkyttäviä junnutason mokia ja helvetin hidasta tekemistä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän mennessä olen jollain lailla ymmärtänyt kokoonpanon takana olevia ajatuksia, mutta tänään oli täysin käsittämätöntä, että Virtanen pelaa ja Viirret on A:ssa. Viirret nyt mahtuisi muutenkin pelaavaan kokoonpanoon, mutta nyt oli vielä ikään kuin yksi ylimääräinen paikka vapaana, ei ymmärrä.
Ei kai suku vaikuta valintoihin nykypäivänä, eli onko jääkiekossakin niinkuin moottoriurheilussa, että taidoiltaan paras ei saakkaan paikkaa...ei kai, tähän en itsekkään usko, kunhan heitin hauskuuttani ilmoille.
Viirret tulee seuraavaksi, sillä Virtasella ei taaskaan mennyt ihan putkeen.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
E.Virtanen ei tainnut enää sen jäähynsä jälkeen pelata. Muutenkin pari hazardia mahtui taas mukaan. Ässien pakisto on aika kapea, en ihmettelisi jos kauden aikana sinne tulee vielä vahvistusta, varsinkin jos Phillips ei ala esittämään jotain kentällä.
Ei ollut kehissä jäähynsä jälkeen ja kyllä tuon Phillipsin pitäisi kans alkaa pelaamaan, ennen kauden alkua näytti hyvältä, mutta treenipelit ei kerro kaikkea. Viirret kehiin ja turhakkeet sivuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös