Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 710 068
  • 14 908

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jahas, yv. Kyllä oikein jännittää
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kauanko jaksat vielä valehdella ettei sinulla ole näissä postauksissa mitään agendaa? Pistää kyllä naurattamaan kerta toisensa jälkeen :D

No hyvä että sua naurattaa, mua ei ainakaan naurata yhtään tämä.

Hifki ollut aivan paska, mutta kyllä Ässät on ollut todella paljon huonompi joka osa-alueella. Kyllä tuohon jotain tarttis tehdä että oikeasti voitaisiin tapella edes siitä kymppisijasta.

Voitko nyt kertoa että mikä se agenda on kerran tuolle linjalle lähdit? Mä en vissiin saa kritisoida tuota joukkuetta mitenkään kun heti on joku agenda taustalla.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Aika sanaton tuosta esityksestä, ei niin minkäänlaista kiimaa touhussa.

Joukkueenhan piti olla ns. äijämäinen ja vittumainen vastustaja? Vitut, lauma ämmiä ilman asennetta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä valmennus on uninen. Peluutus on aivan huumoritasolla. Miksei vikaa kymppiä suoraan pelata yhdellä ketjulla vaan.

Joensuu ja Talaja samaan aikaan jäällä...anna mun kaikki kestää
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kuudenneksi mieheksi loppuun Joensuu, vaikka kentällä on jo Talaja, ei vittu valmennus.
Tällä hetkellä noita paikkoja ei kannattais uhrata laitaan näille kavereille. Kiekollisina ihan vitun heikkoja.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Joensuu, Turgeon, Rohdin, Phillips, Sevänen paskoja tänään.

Kyllä tässä pilataan ainakin Järvisen peli-ilo ihan täysin kun vierelle ei ole ketään oman tasoista pelaajaa.

Graberille myös posia.. hyvä peli muuhun joukkueeseen nähden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös