madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tiukka peli ja 3p!!
Mvp Rubin ja Appelgren lopun blokista 10p.
Plus Jasekin ärsytys aloituksessa AppeliltaTiukka peli ja 3p!!
Ovela Hämeenaho! Ohjurisyöttö Talajalle.
No varmaan koitetaan tehdä muutoksia vähän kerrallaan, ettei fanit huomaa.Graber rakensi ensimmäisessä yv-vaihdossaan paremman paikan Erholtzille kuin keskimäärin Ässä-yv on saanut pelissä aikaan.
Matinpalo ja McCoshen viivalla on edelleen vähän erikoinen veto.
Voisko jopa sanoa, että maali jopa roikkui ilmassa...niin hyvältä näytti pitkästä aikaa. ;)Jumalauta Cmoooon! Hyvää ylivoimaa ja lopulta maali.
Onko sulla useampia...No niin, totta kai YV-maali juuri silloin kun olin kusella!! ***tanan mulkut :D
No niin, totta kai YV-maali juuri silloin kun olin kusella!! ***tanan mulkut :D
Rubin piti kyllä meidät mukana tänäänkin. Pelsulla oli kosolti paikkoja viedä tämä.Onnittelut vastustajalle. Helvetin uhrautuvaa puolustamista ja parasta maalivahti työskentelyä mitä tällä kaudella nähnyt.
Itse en taikauskoisesti ikinä mene kuselle jos on erikoistilanne kummin päin tahansa koska todella kovalla prosentilla JUURI silloin verkko heiluu jommassa kummassa päässä :).No niin, totta kai YV-maali juuri silloin kun olin kusella!! ***tanan mulkut :D
Itse en taikauskoisesti ikinä mene kuselle jos on erikoistilanne kummin päin tahansa koska todella kovalla prosentilla JUURI silloin verkko heiluu jommassa kummassa päässä :).
Samaa mieltä, miettikää joku 3 vuotta lisää ikään ja fysiikka kehittyy siinä ajassa, on siinä vastustajilla ihmettelemistä. Ihan huikea kaveri tulee olemaan ja on sitä jo nyt.Lenni Hämeenaho, tulevan 2023 draftin suomalainen Jumala. Miksi pitää olla vaatimaton, no ei todellakaan pidä. Kannattaa nyt muistaa, että Lenni on vasta 17-vuotias. On tullut liigajoukkueeseen jäädäkseen.
Toi pausen päälle laittaminen ei kyllä valitettavasti auta koska se verkko heiluu kuitenkin kun otat pausen päältä.Tosifani (ei tietty nimimerkki) kusee housuun pelin aikana (tai laittaa pausen päälle ja käy vessassa)
Ottoa voidaan kiittää, kun antoi Ässille yv-mahdollisuuden täysin turhalla roikkumisella Hämeenahossa.