Triplaexpresso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Voitto isosta pahasta Tapparasta tekee kyllä hyvää. Kiitos äijät!
Mitä minä sanoin. Patajaskan kommenteita lainaten.Tässä nimenomaan on se meidän mahdollisuus,eli maalivahti peli. Heikkinen vastaan Rubin tullee olemaan ottelun kulmakivi.
Jos meidän Rubiini pelaa tasollaan ja Ässät pystyy heti alussa pitämään Tapparan kovan kaluston tehottomana,koska heillä on kotikenttä etu ja ehkä vähän parempi tuntuma (peli keskiviikkona) niin pelin edetessä uskon meidän pääsevän paremmin maalipaikoille.Nyt olisi meidän ns.nimimiesten syytä nousta myös esille ja maaleja tarvitaan 4 kpl.
Talaja ainakin tuuletuksista päätellen myös nauttii maalien tekemisestä.Aina tykännyt Talajasta kyllä. Ässien näköinen ukko. Siitä asti kun julkaistiin soppari niin olin erittäin tyytyväinen.
Yv teki maalin, mutta noh...Matinpalolla on kuuma lapa, vetäkööt ylivoimaa. McCoshen ei sinne kuulu.
Mutta muuten McCoshen on äärimmäisen kova pakki Ässien mittapuulla ja tulee tuosta vielä parantamaan kauden aikana. Pelaa kovaa, pystyy antamaan hyvän avaussyötön ja lämärikin lähtee. Ei voi kuin tykätä.
Mutta muuten McCoshen on äärimmäisen kova pakki Ässien mittapuulla ja tulee tuosta vielä parantamaan kauden aikana. Pelaa kovaa, pystyy antamaan hyvän avaussyötön ja lämärikin lähtee. Ei voi kuin tykätä, aivan erilainen aktiivisempi peliote kuin vaikka viime kaudella Lalondella.
Kyllä McCoshen on kova hankinta, jopa odotuksia parempi.
Tästä olen ainakin näin jälkikäteen eri mieltä ja vähän ennenkin,koska tykkään Matinpalon laukauksesta kuten myös kehittymisestä jos hänelle annetaan vastuuta.Matinpalo vieläkin viivassa ylivoimalla
Pääsin itse seuraamaan kolmatta erää ruudusta, joka ei paljoa tarjonnut.
Tapparan tasoinen joukkue toki kykenee vielä pistämään erilaista vaihdetta silmään, kun tulevat kolmanteen erään tuollaisesta tilanteesta. Mutta paljon oli kyse siitäkin, että aivan selvästi Ässät myös siirtyi vain puolustamaan selkeää johtoa, eikä edes yritetty mitään mistä olisi aiheutunut pienintäkään ylimääräistä riskiä omaan päähän..Kolmannessa Ässät olikin puolustuskannalla, kun Tappara löi kaiken tiskiin. Onneksi se ei tuottanut kuin yhden maalin.