Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 698 681
  • 14 909

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä toi jäähy tuli?

Huudosta.

Kova eka erä. Pari jäähyä vähän sotki ja Seväsellä pari koomaa, onneksi kestettiin.

Hieno alku otteluun ja toivottavasti ei löysätä yhtään. Se on Lukkoa vastaan tuhon tie.

Valitettavasti omalta osalta tämä derbyn seuraaminen jää tähän erään, täytyy seurailla jatkossa vain tulosta. Jatkakaa Ässät samaa niin hyvä tulee.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olipa mahtava erä Ässiltä kaikin puolin, en osannut ihan näin vahvaa aloitusta ja varsinkin kahta maalia ekaan erään odottaa. Pientä miinusta taas noista jäähyistä, niillä voidaan päästää Lukko mukaan peliin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Sehän oli kokonaisuutena kyllä niin hyvä erä, että melkein tässä alkoi kovettaa, Ässät suorastaan hallitsi valtaosan ajasta. Lukko on toki jotenkin.. en tiedä.. telineissä. Oliko muka eilen sitten heillä noin kova peli? Yhtä kaikki, sen verran hyvä fiilis, että tässähän tekee mieli pistää ihan lauluksi:

"lisää lisää maaleja, ja miestä laitaan vaan
niin kyllä silloin, me matsi voitetaan"
*hymiö*
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Taas viedään Liigan kärkijoukkueita ja juna kulkee aikataulussa.

Ässien pelillinen ilme on aivan eriluokkaa kuin aikaisempina kausina ja iso on ero myös alkukauteen. Itseluottamus on oikealla tasolla, se on ollut Ässien suurin ongelma. Tuolla materiaalilla olen pitänyt taktistakin puolta ihan onnistuneena läpi kauden. Toki minä olen vain pelannut, valmentanut en päivääkään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vähän harmittaa, ettei Repo ole kaukalossa näkemässä ja kokemassa peliä, eiköhän tuo jossain katsomossa ole irvistelemässä
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän harmittaa, ettei Repo ole kaukalossa näkemässä ja kokemassa peliä, eiköhän tuo jossain katsomossa ole irvistelemässä
Voi olla vai onko Vuorisen kanssa raapustelemassa sopimusta ens kaudeksi Ässiin, heh.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Lukon peliajan ulkopuolella tehty maali on niitä harvoja koodiston osasia mitä nykykiekossa on enää läsnä. Teko on pelin hengen vastainen. Hyvin pienellä selvisi. Tuollaista ei olisi kaukalossa uskaltanut tuolla röyhkeydellä tehdä Porissa 80/90-luvulla. Olen ainoan ulosajoni saanut kattilasta vastaavan jälkilöylyistä.

Vähän sitä nytkin jäin kaipaamaan. Keinustoolista on helppo huudella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olen ainoan ulosajoni saanut kattilasta vastaavan jälkilöylyistä.

Aika kilttiä poikaa olit, ei olisi aikanaan noilla meriteillä ollut asiaa väkivalta-ketjuun, jos sellainen olisi ollut perustettuna
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hyvin rauhoitti Virtanen pelin. Vähän on heikolla jalalla tultu toiseen erään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En oo erityisen konservaativinen kiekossa, mutta koitetaas voittaa se oma sininen 2. erässä. Kaks menetystä samaan vaihtoon.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jesse on hyvällä pelihuumorilla liikenteessä. Taas sai pelkällä olemuksella painetta maalille.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Tottakai Lukko saa momentumin. Kyse on vaan siitä miten se kestetään. Hyvältä näyttää edelleen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kas näin kustaan omille kintuille.

Huono avaus, sitten jäähy. Toivotaan ettei maalia.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Rohdin........................

Ässät pyörittää alivoimalla. Kaikki on nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös