Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 699 006
  • 14 909

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
McCoshen on kyllä erikoinen. Välillä aivot on, välillä ei.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
2-2 on ihan hyvä juttu tässä kohtaa. Sellainen kutina, että kyllä Ässät nyt sen voittomaalin paiskaa ja vie 3p

Katos kutisi ihan oikein tällä kertaa *hymiö*
 

Tuamas

Jäsen
Dodih, komiastihan se oikea lopputulos sieltä tuli.

Kerho otti käkeen, joten nyt on pleijaripaikka taputeltu ja vielä Padalla se seiskasijakin on ihan otettavissa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jukalla vähän käämit lopussa kärysi, kun kympin sakki karkasi lopullisesti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ylivoima. Osuttiin ekasta ja osuttiin vikasta, siinä välissä meni monenkirjavasti.

Kahdesti takaa tasoihin ja lopussa ohi. Puolustettiin riittävän hyvin, kaks viimeistä erää oikeestaan aika hyvin. Ja tehtiin mitä tarvittiin. Kauden kuva.

Kauden kuva myös, että punnerretaan takaisin pohjalta pintaan. Henkisesti ja sarjataulukon näkökannalta iso voitto.

JA! Helvetin paljon kivampi lähteä lauantaina Raumalle, nälkäsenä ja vapaantuneempana, sen sijaan, että nyt olis kääntynyt toisinpäin ja angstia ilmassa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Dodih, komiastihan se oikea lopputulos sieltä tuli.
No mukava tosiaan kun oikeus toteutui Ässien puolelta, koska kyllähän pata oli aivan ylivoimainen. Ei tuo ollut sama joukkue, joka oli sunnuntaina jäällä. Mutta itse asiassa en edes muista milloin olen nähnyt noin huonon JYPin.. kaukana ovat ajat, jolloin traktori takoi jotain 0-7 tuloksia Porissa
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Paikalla nyt olevana voin todeta, että olen kyllä tottunut siihen, että Ässät voittaa kun olen paikalla. Mutta täytyy kyllä myös todeta, että pelin tärkeys pisti jännittämään enemmän kuin moneen vuoteen. Mutta kyllä nyt olo on niin saatanan hyvä tästä voitosta, että ei mitään rajaa. Todella tärkeää tukevien viikkojen kannalta varsinkin kun HPK hävisi Hesassa.

Kyllä Ässät ansaitsi voiton, koska oli kahdessa viimeisessä erässä selvästi parempi. Kun se ylivoima tuli Gardinerin jäähyn myötä, niin kyllä olin jo aika varma että nyt se voittomaali tulee.

Missähän pubissa se joukkue tänään kokoontuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös