Olikohan jo PK:n tilaus mielessä heh heh?McCoshen on kyllä erikoinen. Välillä aivot on, välillä ei.
2-2 on ihan hyvä juttu tässä kohtaa. Sellainen kutina, että kyllä Ässät nyt sen voittomaalin paiskaa ja vie 3p
Jukalla vähän käämit lopussa kärysi, kun kympin sakki karkasi lopullisesti.
No mukava tosiaan kun oikeus toteutui Ässien puolelta, koska kyllähän pata oli aivan ylivoimainen. Ei tuo ollut sama joukkue, joka oli sunnuntaina jäällä. Mutta itse asiassa en edes muista milloin olen nähnyt noin huonon JYPin.. kaukana ovat ajat, jolloin traktori takoi jotain 0-7 tuloksia PorissaDodih, komiastihan se oikea lopputulos sieltä tuli.
Aina sata lasissa menossa. Hieno ukko. Harmi jos ja kun sinne SaiPaan on lähdössä.Barach näytti taas vähän hauista ja pienenä pelaajana ajoi isosti maalille. Eikä pelännyt mustelmia.
Mutta itse asiassa en edes muista milloin olen nähnyt noin huonon JYPin.. kaukana ovat ajat, jolloin traktori takoi jotain 0-7 tuloksia Porissa
Eiköhän se ol Rattikse wingsien kautta himaan pötköttää.Olikohan jo PK:n tilaus mielessä heh heh?
Ilmeisesti Jyp ei kuitenkaan haastanut kun otti aikalisän?
Oli näköjään mulla sääntökirja päivittämättä. Ei ole tainnut Ässien peleissä aiemmin tällä kaudella tapahtunut.Haastoi ja sai pelin viivyttämisestä jäähyn, kun haasto ei mennyt läpi.
Ja jos haastaa niin aikalisää ei enää mene pois.Haastoi ja sai pelin viivyttämisestä jäähyn, kun haasto ei mennyt läpi.