Jos ylivoimalla on liike 2x verkkaisempaa kuin kaverilla joka muutenkin on aktiivisen yv:n osaaja, niin mikään taktiikka ei tuossa vaihda kurssia. Ainakaan noilla virhemäärillä. Se nyt vaan on tuollaista ja siitä huolimatta viiri nousee taas kattoon. Henkilökohtaisesti kärrään sinne metsään uuden kivipaasin. Olin jo edellisessä vahvasti mukana.Ässät on aivan liekeissä. Mutta sammuttakaa joku sen ylivoiman tulipalo myös, on kuin kuuma peruna kiekko yyveellä.
8/9 maistuu. Ens viikolla noustaan top-6.
Henkilökohtaisesti kärrään sinne metsään uuden kivipaasin. Olin jo edellisessä vahvasti mukana.
Aion noutaa hiidenkiven Gallian maaperältä.Kyllähän sinne metsään voitonkiviä mahtuu. Eli ala jo etsimään sopivaa aihiota.
Ihailen optimistista näkemystäsi. Raakaa realismia on, että noutaja tulee pitkässä juoksussa, jossei tuo YV parane.Jos ylivoimalla on liike 2x verkkaisempaa kuin kaverilla joka muutenkin on aktiivisen yv:n osaaja, niin mikään taktiikka ei tuossa vaihda kurssia. Ainakaan noilla virhemäärillä. Se nyt vaan on tuollaista ja siitä huolimatta viiri nousee taas kattoon. Henkilökohtaisesti kärrään sinne metsään uuden kivipaasin. Olin jo edellisessä vahvasti mukana.
Näyttäisi siltä ettei Salon suhteen ole edes väliksi.Vaikka täälläkin Karria moitittu, niin kyllä hän jotain tietää ja osaa. Virtanen ja Tapola on taskussa, Pendo vielä ja tietty toi stnan Salo. Mutta hyvällä tiellä ollaan.
Mitään ei oo vielä voitettu, mutta kunnia palautettu.