Mitä mä taas katson?? Onko siellä oikeesti Porin Ässät kun Karhu HT voittas nää lampaat 0-7…
Ässät vei peliä, koska pelasi ylivoimalla. 4 minuutin sisään JYP iski kaksi maalia.Mielenkiintoista miten peli voi nähdä näin, Ässät vei alkupeliä.
Peliä oli pelattu niin vähän, kun peli oli jo 2-0 niin ei siinä vielä ehtinyt paljon peliä viemään.Mielenkiintoista miten peli voi nähdä näin, Ässät vei alkupeliä.
Ässät vei peliä, koska pelasi ylivoimalla. 4 minuutin sisään JYP iski kaksi maalia.
Peliä oli pelattu niin vähän, kun peli oli jo 2-0 niin ei siinä vielä ehtinyt paljon peliä viemään.
Paitsi maalit.Kaikki tilastot olivat hetki sitten tasan.
Tulospeliä, kaveri tekee jos itse et tee. Kummassakin maalissa pakit puuttui täysin, eivät siivonneet maalinedustaa. Toki jos kaiken haluaa nähdä posina niin mikäs siinä sitten.Mielenkiintoista miten peli voi nähdä näin, Ässät vei alkupeliä.
Tulospeliä, kaveri tekee jos itse et tee. Kummassakin maalissa pakit puuttui täysin, eivät siivonneet maalinedustaa. Toki jos kaiken haluaa nähdä posina niin mikäs siinä sitten.
Ei nuo nyt Rubinin piikkiin mennyt?Jyp on ollut parempi, mutta olisiko sillä myös parempi maalivahti.,
Meidän hehkutuksesta täällä voisi päätellä, että meillä on koko liigan paras maalivahti.Jyp on ollut parempi, mutta olisiko sillä myös parempi maalivahti.,
Ehkä vastustaja myös hiillostaa, kun Jessellä pakkaa välillä menemään hermot.Joensuu yrittää sytyttää joukkuetta.