Ja aiheesta, sen verran paskaa on jää ollu, ku Jesse on kaatuillu aina taklatessa.Kyllä täällä on haukuttu jo ihan kaikki. Jääkoneenkuljettajakin.
Ja aiheesta, sen verran paskaa on jää ollu, ku Jesse on kaatuillu aina taklatessa.Kyllä täällä on haukuttu jo ihan kaikki. Jääkoneenkuljettajakin.
Sen sijaan Virtanen on ollut näkymätön. Kokeilisin välillä Aaltosta.
Hämeenaho on kuin nuori Armia. Hankkii jäähyä, on taitava kiekon kanssa, tekee fiksuja ratkaisuja molemmissa päissä.
Seuraava änäripelaaja
Parannettu versio Seväsestä, heittämällä. Phillips uskaltaa pelata ihan eri lailla, kun ei tarvi katsella Seväsen tonoiluiden perään.Myös Viirret pelaa fiksusti, jakaa kiekkoa nopeasti eteenpäin ja siten päästää hyökkäämään kohti maalia. On nostanut Ässien pelinopeutta.Eikä pelkää kontakteja.
Sen sijaan Virtanen on ollut näkymätön. Kokeilisin välillä Aaltosta.
Mä oon samassa kerhossa, oon tykännyt Laakson pelistä ja koko kauden.Musta on tullut pieni Aleksi Laakso fani. Ei mikään taitavin äijä mutta näissä tilanteissa ei peräänny.
Hämeenaho ja Viirret pelaavat molemmat hienoja debyyttikausia. Enskaudella jo kovia.
Sport tuli todella kovaa päälle ekassa erässä ja Ässillä paskat housuissa. Ei tuollaista karvausta pysty kuitenkaan koko peliä pitämään yllä.