Kivelle kenkää – nyt vai heti?

  • 342 294
  • 1 375

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Voiko joku duunata adressin Kiven potkimiseksi ulos? Mä voin sen nyt myös allekirjoittaa.

syy: ei olla tällä hetkellä menossa edes sääleihin.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Spekulaation voisi aloittaa, että ketä tilalle?
Virta nyt varmaan ensimmäinen vaihtoehto, mutta hänen ja Toivolan kieltäytyessä meneekin mielenkiintoiseksi.
Venäjältä potkitut varmaan viettävät täydellä korvauksella lomaa ja taitavat muutenkin olla Ässien ulottumattomissa.
Niittynen, Urama, Koivu..?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se on iha se ja sama kuka tulee tilalle kunhan tämä paskaläjä vaihdetaan pois. Karri Kivi, sinä olet pilannut joukkueen nimeltä Porin Ässät. Haista vittu.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Turha tässä on enää sen isommin edes vaahtoamalla vaahdota, joutuu vain väsyneenä toteamaan että Kiven olisi nyt jo pakko vetää itse omat johtopäätöksensä.. nyt ei ole enää vaihtoehtoja, kuten Wrister sanoi
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Spekulaation voisi aloittaa, että ketä tilalle?

Periaatteessa mulle kelpaa kuka tahansa, paitsi Suhonen.

Mutta järkevästi ajatellen joku mahdollisimman halpa ukko. Ja Virtaahan ei kannata uhrata tähän, kuten on monesti aiemmin todettu.

Olisin kyllä toivonut, että Kivi olisi voinut vetää kauden loppuun, mutta ei tuosta enää tule hevon helvettiä.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Se on iha se ja sama kuka tulee tilalle kunhan tämä paskaläjä vaihdetaan pois. Karri Kivi, sinä olet pilannut joukkueen nimeltä Porin Ässät. Haista vittu.

No taitaa siellä olla aika kasa pelaajia samassa laivassa, mikä on jäänyt nyt pahasti pohjaan.
Koko joukkuetta ei tietenkään voi vaihtaa, joten valmennusryhmä tällaisessa tapauksessa yleensä laitetaan ulos. Mielestäni myöskään ehkä maalivahtivalmentajaa lukuunottamatta ei voi tuonne jäädä enää seisomaan.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Tänään meni ne kahen metrin syötöt vittu kolme metriä ohi, taisivat naureskellakin päälle.

Kivelle kenkää, ei mulla muuta.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Its time!

Eiköhän Karri ole nyt nähty, ihan sama ketä tulee tilalle, kunhan ei Virtaa sinne heitetä vielä täksi kaudeksi....
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Elkääs ny vielä, huomenna otetaan vielä kunnolla verta nenästä, ni ehkä me sunnuntaina sitten otetaan pienet, jos sattuisi ihme tapahtumaa. Tuskin silti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Spekulaation voisi aloittaa, että ketä tilalle?
Virta nyt varmaan ensimmäinen vaihtoehto, mutta hänen ja Toivolan kieltäytyessä meneekin mielenkiintoiseksi...

Minulle muuten kävisi Toivolakin tässä tilanteessa.

Isoin asiahan tässä on nyt saada vähän ryhtiä tähän pelaamiseen.

Harmi, että joulupatakeräys taisi jo loppua. Muuten olisi persaukiset hitsarit saattaneet haastaa stadin miljonäärit.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat
Se on iha se ja sama kuka tulee tilalle kunhan tämä paskaläjä vaihdetaan pois. Karri Kivi, sinä olet pilannut joukkueen nimeltä Porin Ässät. Haista vittu.

Sori vieraisiin pöytiin huutelu. Olisko mitään ajatusta, jos vaihtaisitte toisten punaisten kanssa päittäin, Soppa teille ja Kivi niille?? Tuntuu ettei ainakaan enempää voi vituiks mennä. Molemmille uus startti, jos vaikka lähtis kulkemaan...

On muuten systerinmies (Porista kotoisin) ollu aika vittuuntunu ku on tullut lätkästä puhetta viime aikoina, nopeesti vaihtunu puheenaihe johonkin toiseen.
 

Velli_Ketola

Jäsen
Suosikkijoukkue
---
Jos Ässien hallitus ei tänä iltana kokoonnu tai ole jo kokoontunut ja tehnyt päätöstään, on jokin asia pahasti pielessä. Karrin ongelmat tässä tilanteessa ovat vain liian suuret.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sori vieraisiin pöytiin huutelu. Olisko mitään ajatusta, jos vaihtaisitte toisten punaisten kanssa päittäin, Soppa teille ja Kivi niille?? Tuntuu ettei ainakaan enempää voi vituiks mennä. Molemmille uus startti, jos vaikka lähtis kulkemaan...

Heh, mä olin itse asiassa tulossa lisäämään vielä omaan viestiini, että kuka tahansa muu kuin Soppa kelpaa. Ja tietty Kiva-Harri.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäähän tässä nyt Ässien organisaatiollakin joku vastuu olla. Meikäläiselläkin täällä tyttökaverin 10-vuotias pikkusisko käymässä, ja jotenkin asiallisesti pitäis osata loppuilta olla. Ei kovin helpoksi Ässät tätä tehny Kiven johdolla.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kalliiksi tulee tämä Kiven väkisin pitäminen. Peli on karmeeta paskaa ja tappiota satelee. Kotona varsinkin peli aivan perseestä. Aika moni sanonut, että ei mene peliinkään enneenku tuo saadaan ulos. En mene minäkään. VMP.

Tein Pelicans-ottelun jälkeen henkilökohtaisen vendetan KK kohtaan, eli allekirjoittaneen ja Karrin tiet eivät tule enää sm-liiga tapahtumassa kohtaamaan. Peli on ollut jo pitkään hengetöntä kakkaa ja olen huomannut että ilman alituista vitutusta joka jokaisen kotitappion jälkeen tulee voi elää. Paremmin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jos Ässien hallitus ei tänä iltana kokoonnu tai ole jo kokoontunut ja tehnyt päätöstään, on jokin asia pahasti pielessä. Karrin ongelmat tässä tilanteessa ovat vain liian suuret.

Nii-in.. nyt on ainakin viimein ylitetty se maaginen kynnys, josta tämä hallituksen kokoontuminen kriisipalaveriin on saattanut olla kiinni: nyt sitä sitten ollaan ulkona kympin sakista
 

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aina ei voi onnistua. Nyt Kivi ei ole onnistunut vaan täysin päinvastoin. Joukkue, peli ja fanit ovat aivan sekaisin. Nyt pikaista toimintaa ja koko valmennus uusiksi. Ei kai tässä muitakaan käyttökelpoisia vaihtoehtoja ole. Usko on mennyt ja hermot.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Itsekin olen ollut koko ajan sillä kannalla että annetaan Karrin vetää tämä kausi loppuun ja sitten uutta projektia alulle. Kuitenkin nyt HPK matsin ja tämän illan jälkeen alan itsekin kääntyä vaihdon kannalle. Ei tuosta nyt vaan enää tule mitään, tuntuu siltä että homma ei ole Karrilla käsissä.

Virtaa en välttämättä vielä haluaisi aitoon. Annetaan Pekan vetää vähän aikaa happea ja loppukaudeksi joku sopiva keikkamies hommiin.

Vähän täytyy ihmetellä joidenkin nimimerkkien sanavalintoja tässäkin ketjussa. Ei ilmeisesti osata kirjoittaa asiasta ja kritisoida valmentajan (Kivi) tekemistä kun täytyy haukkua ihmistä henkilökohtaisesti.
 

Tuamas

Jäsen
Joukkue pelaa ensi pelissä vielä tämän iltaista vahvemmin Kiveä ulos ja hallituksella ja Toivolalla ei ole muuta vaihtoa kuin pistää valmennus vaihtoon. Toivotaan että jannut sitten repivät itseään niskasta kiinni sen verran että kurssi kääntyy. Jos ei näin käy, niin vitun isoa lampaanpersettä koko porukalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös