Gene Simmons Band tulee Kuopiorockiin.Pientä huhua, että huomenna tulisi julki jotain KISS liitännäistä keikkaa Suomeen - Gene ehkä? Ja jos näin, niin sinne olisi ehdottomasti päästävä.
Lisäksi Bruce Kulick on tulossa Suomeen vetämään useamman kitaraklinikan
Gene ja Prodigy samoilla festoilla. Nyt voisi vetää yhdessä Firestarterin ns. Europe-käsittelyllä: setin ekana, vikana ja encoren vikanaGene Simmons Band tulee Kuopiorockiin.
Acen uusi levy 10 000 Volts julkaistaan huomenna. Niistä biiseistä mitä levyltä on ennakkoon julkaistu on tämä Fightin' For Life kiistatta kovin. Yksi parhaista biiseistä mitä Ace on tehnyt ja hyvin lähellä jopa 70-luvun klassikoita.
Acen uusi levy 10 000 Volts julkaistaan huomenna. Niistä biiseistä mitä levyltä on ennakkoon julkaistu on tämä Fightin' For Life kiistatta kovin. Yksi parhaista biiseistä mitä Ace on tehnyt ja hyvin lähellä jopa 70-luvun klassikoita.
Tämä on kyllä hyvä biisi. Mutta nykyinen livekunto youtuben perusteella sitten aikalailla mitä sattuu.
Yllättävän pieni jopa tuo loppusumma kun ajattelee että pesuveden mukana menivät musiikin lisäksi koko brändi kaikkine oheistuoteoikeuksineen. Kai? Springsteen kun täräytti pari vuotta sitten koko kataloginsa Sonylle, kauppasumma taisi olla jotain 450 miljoonan luokkaa ja siinä puhuttiin tosiaan pelkästä musiikista. Toki useamman napsun KISSiä suositumpi artistikin. Dylan taisi saada tuon saman 300 miljoonaa omista biiseistään. Ehkä sillä elelee.
Härregud.
Olin. Mun mielestä ihan hyvä. Bändissä kuitenkin on mukana ihan rautaisen oloisia ammattilaisia ja Gene on hyvässä vireessä. Lisäksi tykkään miehen vähän karheammasta saundista laulussa, jos siis Pauliin vertaa.Oliko kukaan Kuopio Rockissa katsomassa Gene Simmon Bandiä? Olisi kiva kuulla kommentteja keikasta.
Vetääkö nää Kissii tai jotain muuta coveria? Mikä homma noi niinkuin ylipäätään? Lipoo kieltä ja käärii massit?Olin. Mun mielestä ihan hyvä. Bändissä kuitenkin on mukana ihan rautaisen oloisia ammattilaisia ja Gene on hyvässä vireessä. Lisäksi tykkään miehen vähän karheammasta saundista laulussa, jos siis Pauliin vertaa.
Ehdottomasti menisin katsomaan uudelleenkin jos vaan järkevä mahdollisuus tulee.
Kissan biisejä ja muitakin covereita. Kissiltä niitä kappaleita missä Gene enimmäkseen laulaa. Lisäksi esim. Ace of Spadesin lauloi rumpali. Ja bändin nimi varmaan kertoo sen nimen, eli Gene Simmonsin bändi. Kieli pysyy ihan nätisti suussa, mitä nyt toki laulaessa se välillä näkyy.Vetääkö nää Kissii tai jotain muuta coveria? Mikä homma noi niinkuin ylipäätään? Lipoo kieltä ja käärii massit?
Tubesta kun katsoin niin bändi siinä takana on ihan huippu. Genen olis pitäny olla hiljaa ja pelkätään soittaa ja laulaa, vai mitä olet mieltä?Olin. Mun mielestä ihan hyvä. Bändissä kuitenkin on mukana ihan rautaisen oloisia ammattilaisia ja Gene on hyvässä vireessä. Lisäksi tykkään miehen vähän karheammasta saundista laulussa, jos siis Pauliin vertaa.
Ehdottomasti menisin katsomaan uudelleenkin jos vaan järkevä mahdollisuus tulee.
Joo no olihan ne jotkut välispiikit vähän erikoisia, mutta eipä nuo itseä haitanneet.Tubesta kun katsoin niin bändi siinä takana on ihan huippu. Genen olis pitäny olla hiljaa ja pelkätään soittaa ja laulaa, vai mitä olet mieltä?
Ihan kelpo setti, en silti lähtisi lippua ostamaan pelkän Genen takia. Bilebändi on eka fiilis, joskin kuuluisa liideri. Täyttänee paikkansa festarislotissa jossa tunnin tykitys.Kissan biisejä ja muitakin covereita. Kissiltä niitä kappaleita missä Gene enimmäkseen laulaa. Lisäksi esim. Ace of Spadesin lauloi rumpali. Ja bändin nimi varmaan kertoo sen nimen, eli Gene Simmonsin bändi. Kieli pysyy ihan nätisti suussa, mitä nyt toki laulaessa se välillä näkyy.
Settilista keikalta tässä:
Gene Simmons Band Setlist at Kuopiorock 2024
Get the Gene Simmons Band Setlist of the concert at Väinölänniemi, Kuopio, Finland on July 27, 2024 and other Gene Simmons Band Setlists for free on setlist.fm!www.setlist.fm
Juu bilebändi missä KISS:n biisejä suurin osa ja tietty Genen alunperin laulamia vissiin kaikki. Tavallaan ihan ymmärrettävää. Ei ne Genen omat/laulamat soolobiisit KISS:n ulkopuolella nyt kovin kummoisia ole joten kuka niitä kovin montaa jaksaa. Tuo rumpali on ainakin huipputekijä, mm. Whitesnakessa soitti joitain vuosia.Ihan kelpo setti, en silti lähtisi lippua ostamaan pelkän Genen takia. Bilebändi on eka fiilis, joskin kuuluisa liideri. Täyttänee paikkansa festarislotissa jossa tunnin tykitys.