Kirjoita vuoropuhelu on ketju jossa voit tuoda esille kahden eri ihmisen noin viiden minuutin mittaisen vuoropuhelun. Aihe voi olla faktaa tai fiktiota ja henkilöhahmoina ketä tahansa ihmiset...elävät tahi kuolleet. Myöskin taruolennot käyvät oikein mainiosti. Heitänpä tähän alkuun oman puolitoden keskustelun poikani kanssa.
- No moro iskä.
- Moi moi...mites koulussa?
- Öö...äikästä seiskapual, pussasin Evee, Sami jäi röökistä kii ja mut valittiin tukarien puheenjohtajaksi.
- No perhana, onnittelut...mikä tuo Eve-juttu on?
- Katottiin vaan kamujen kanssa kellä on pokkaa...mites sun päivä mennyt?
- No melkein sain yhdet kaupat tehtyä mutta eipä asiakas sitten ollutkaan valmis maksamaan pyydettyä hintaa. Olisi provikka tullut nyt hyvään saumaan...
- Joo...äitikin on ollut aika hermona rahatilanteen vuoksi. Meneeks teillä oikeesti hyvin?
- Juu menee...älä huolehdi. Avioliitossa vaan välillä tulee näitä aallonpohjia, heh.
- Joo ei mua pahemmin teidän jutut stressaa...onks jotain safkaa? Mikä tää posti sulle on...jostain Sergeliltä?
- Ei ole ruokaa valmiina...annas se kirje mulle...jotain laskusydeemejä taas, heh.
- Laskuja joka päivä...onneksi ei tarvi murehtia noista. Aika säälittävää aikuisten laiffi joteskin.
- No joo, tavallaan...on..................................................olen.
- No moro iskä.
- Moi moi...mites koulussa?
- Öö...äikästä seiskapual, pussasin Evee, Sami jäi röökistä kii ja mut valittiin tukarien puheenjohtajaksi.
- No perhana, onnittelut...mikä tuo Eve-juttu on?
- Katottiin vaan kamujen kanssa kellä on pokkaa...mites sun päivä mennyt?
- No melkein sain yhdet kaupat tehtyä mutta eipä asiakas sitten ollutkaan valmis maksamaan pyydettyä hintaa. Olisi provikka tullut nyt hyvään saumaan...
- Joo...äitikin on ollut aika hermona rahatilanteen vuoksi. Meneeks teillä oikeesti hyvin?
- Juu menee...älä huolehdi. Avioliitossa vaan välillä tulee näitä aallonpohjia, heh.
- Joo ei mua pahemmin teidän jutut stressaa...onks jotain safkaa? Mikä tää posti sulle on...jostain Sergeliltä?
- Ei ole ruokaa valmiina...annas se kirje mulle...jotain laskusydeemejä taas, heh.
- Laskuja joka päivä...onneksi ei tarvi murehtia noista. Aika säälittävää aikuisten laiffi joteskin.
- No joo, tavallaan...on..................................................olen.