Tunnustetaan sitten, kun Predator kysyy. Eilen nimittäin opettelin käyttämään uuden asuntomme keraamista liettä. Vai onko se keraaminen? No sellainen kuitenkin, että paistolevyt kuumenevat heti kun ne laittaa päälle, ja tulevat punaisiksi. Joka tapauksessa, piti paistaa pannulla pari ravitsevaa jauhelihapihviä. Vaan kun levy ei kuumene, vaikka sen laittaa päälle. Ei muuta kuin käyttöohjetta ihmettelemään. Siitä sekavasta selostuksesta sai sen verran selvää, että laitteessa on lapsilukko, joka estää uunin tai lieden kuumenemisen päällä ollessaan. Mutta kun se lukko oli pois päältä, ja siitä todisti se, että uunissa perunat paistuivat iloisesti. Ihan oikeasti, kymmenen minuuttia väänsin vuorotellen laitteen nappuloita ja luin sitä hiton läpyskää. Ei siinä kerrottu, miten levyt saa päälle.
Miten tarina päättyy? Tyttöystävä otti käyttöohjeen, käänsi sivulle jossa annetaan vastauksia erilaisiin ongelmatilanteisiin ja katsoi ratkaisun sieltä. Ajastin oli kytketty tilaan "Off", eikä suinkaan tilaan ".", joten levyt eivät toimineet. Tätä ei itse ohjeessa kerrottu ollenkaan.
Itse tapahtumahetkellä ei naurattanut, mutta myöhemmin kylläkin. Joskus sitä osaa olla erityisen tyhmä. Mutta puolustuksekseni kerron, että asensin pesukoneemme ihan yksin ja ihan itse paikalleen, aikaa kului kolme minuuttia ja se toimii moitteettomasti. Siitäs saitte.
Miten tarina päättyy? Tyttöystävä otti käyttöohjeen, käänsi sivulle jossa annetaan vastauksia erilaisiin ongelmatilanteisiin ja katsoi ratkaisun sieltä. Ajastin oli kytketty tilaan "Off", eikä suinkaan tilaan ".", joten levyt eivät toimineet. Tätä ei itse ohjeessa kerrottu ollenkaan.
Itse tapahtumahetkellä ei naurattanut, mutta myöhemmin kylläkin. Joskus sitä osaa olla erityisen tyhmä. Mutta puolustuksekseni kerron, että asensin pesukoneemme ihan yksin ja ihan itse paikalleen, aikaa kului kolme minuuttia ja se toimii moitteettomasti. Siitäs saitte.