Mainos

Kirjahylly helvetistä!

• 15 247
  • 89

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Kirjahylly helvetistä!

Viestin lähetti Senior

Ajattelit sitten, että tyhmemmälle täytyy vastata kaksi kertaa, jotta on mitään toivoa perillemenosta.:D

Hyllystösi laadukkuutta ilmentää myös se, että vitriinissäsi on niin sanottu 'älyvalo'. Se nimenomaan toimii isäntäänsä herkeämättä seuraillen ja heti, siis heti, kun saat riittävän 'älyväläyksen', valot syttyvät täyteen loisteeseensa.

Dear Senior. Vastasin sinulle vain kerran. En ole vastuussa tietokoneeni näppäimistöstä tai sen koneen tekoälystä. Enkä myöskään ota vastuuta työpaikkani ruokalistasta... jostakin syystä ruokalan emäntä ei enää tarjoa meille torstaisin hernesoppaa ja pannaria mansikkahillolla... tuossa olisi kyllä syy nousta barrikaadeille!

Ja sitten tuosta älyvalosta. Huomenna kenties selviää asiasta lisää, kun menen käymään uudestaan Huonekaluhelvetissä. Toisaalta minä toivoisin että se valo toimii ihan perinteisesti. Siis että hyllykön paketista oli vain joku pakkaaja unohtanut sen valaisimen virtajohdon pois.
MUTTA jos se toimii "isäntäänsä herkeämättä seuraillen".... siis siihen syttyy valo heti kun minun pienen aivoni mileihyväkeskus Jere Karalahden tavoin ruinaa viinaa... niin silloinhan se perkeleen VALO LOISTAA SIELLÄ KAAPISSA PULLOJEN TAKANA AINA! YÖTÄ PÄIVÄÄ! Enkä minä mikään alkoholisti ole... korkeintaan jääpalarajoitteinen, hieman ylipainoinen vanha mies.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämäkin tarina päättyi sitten (yllätys, yllätys) niin onnellisesti, että nämä ennen niin Ikea-vastaiset herrat alkavat mankumaan puolisoiltaan viikoittain, että milloin mennään taas Ikeaan. Siellä ne sitten yläkerrassa kittaavat kaljoja, katselevat toisten naisia ja puhuvat jääkiekosta. Ostakaa nyt ainakin heti Ikean osakkeita, kun olette kyseisen puljun asiakasmäärän saaneet jyrkkään kasvuun. Eikä tainnut sen baari-kaapinkaan lasi Predalta vahingossa hajota, taisi vaan tulla ikävä sinne yläkertaan...

Edit: no tähän nyt sitten olisi pitänyt hymiöitä laittaa ettei vaan luultaisi, että minä vakavissani olisin kirjoittanut. Jos tämä loukkasi niin sori vaan. Minua ei ole harmittanut mikään asia sitten vuoden 1998, kun armeijasta pääsin.

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti dana77
Tämäkin tarina päättyi sitten (yllätys, yllätys) niin onnellisesti, että nämä ennen niin Ikea-vastaiset herrat alkavat mankumaan puolisoiltaan viikoittain, että milloin mennään taas Ikeaan. Siellä ne sitten yläkerrassa kittaavat kaljoja, katselevat toisten naisia ja puhuvat jääkiekosta. Ostakaa nyt ainakin heti Ikean osakkeita, kun olette kyseisen puljun asiakasmäärän saaneet jyrkkään kasvuun. Eikä tainnut sen baari-kaapinkaan lasi Predalta vahingossa hajota, taisi vaan tulla ikävä sinne yläkertaan...

En ole missään vaiheessa mainostanut käyneeni Ikeasta ostamassa tuon hyllyni. SE nimittäin ei ole ostettu Ikeasta. MInä vaan otin asian tiimoilta osaa Ikea-keskusteluun. Mainitsin meneväni "Huonekaluhelvettiin", en puhunut sanakaan Ikeasta. Onhan näitä kalufirmoja täällä kehäteiden varsilla, pitkin peltoja...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti dana77

Mikäs sinua muuten nyt rupesi vituttamaan? Ikean osakeita? Mitä helvettiä mies puhuu? Ja kuten sanoin, en ole Ikeasta ostanut mitään. Voi hurja.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti dana77

Ikea ei ole pörssiyhtiö. Muuten hyvä idea.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti dana77
Tämäkin tarina päättyi sitten (yllätys, yllätys) niin onnellisesti, että nämä ennen niin Ikea-vastaiset herrat alkavat mankumaan puolisoiltaan viikoittain, että milloin mennään taas Ikeaan. Siellä ne sitten yläkerrassa kittaavat kaljoja, katselevat toisten naisia ja puhuvat jääkiekosta.

Sen verran haluaisin korjata tätä, että vieläkään en välttämättä halua mennä Ikeaan, sillä em. asioita voi tehdä hyvin monessa paikassa. Mutta jos emäntä haluaa Ikeaan mennä, vieläpä "koko päivän retkelle", niin tämä on oikein hyvä keino itsekin nauttia siitä.

Ja mistä minä muuten tiedän että ovatko ne toisten naisia?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
YLÖS!

Tässä ketjussa Designerille oppia siitä miten hankitaan ja kootaan huonekalu jota ei vaimo ihan herkästi rupea siirrättämään...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avoin kysymys Sinulle, herra Saalistaja.
Kun olet kissamiehiä, voinet kertoa miten kisumisusi suhtautuvat helvetin kirjahyllyihin?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti bisnesman
Avoin kysymys Sinulle, herra Saalistaja.
Kun olet kissamiehiä, voinet kertoa miten kisumisusi suhtautuvat helvetin kirjahyllyihin?

Hyvin suhtautuu. Viihtyy siellä hyllyn päällä toisinaan kun sieltä korkeelta on kiva kyttäillä. Kaikki kirjat ovat hyllykössä lasiovien takana, joten kissa ei pääse niihin käsiksi.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Predator

Kaikki kirjat ovat hyllykössä lasiovien takana, joten kissa ei pääse niihin käsiksi.

Se siis tykkää lukea kirjoja. Miksi olet kieltänyt kissalta moisen. Vai onko kirjastosi samaa laatua kuin Juhanalla Tankki täyteen sarjassa?

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei taida pikkukissan maksa kestää niin rajua lukemista.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Vakio

Se siis tykkää lukea kirjoja. Miksi olet kieltänyt kissalta moisen. Vai onko kirjastosi samaa laatua kuin Juhanalla Tankki täyteen sarjassa?

Kappas vaan, meidän jokeri on jo ruvennut eläintensuojelijaksikin.

Ja Juhana Vileenillä ja minulla on vain yksi yhteinen kirja: Kesoilin huoltamoketjun kartasto 1977.

Meillä on kissalla ihan oma kirjasto. Sen takia se ei tunne tarvetta mennä lukemaan minun hyllyssäni olevia kirjoja, kuten esim. Musta Raamattu, Taleban ja Forssan Markkinat, Helsingin Puhelinluettelo, Kama Sutra, Kama Sutra II, Kama Sutra Strikes Again ja Banaanikotkien Vuosiatlas 2002. Noista mainituista milestäni ylivoimaisesti paras kirja on Helsingin puhelinluettelo. Jos siitä nyt hakemalla hakien pitäisi löytää jotakin negatiivista sanottavaa, niin........ hmmm... ehkä kirjan juoni on hieman epäselvä ja onhan siinä kieltämätä liikaa päähenkilöitä. Muuten ihan kiva romsku. Suosittelen varsinkin Utsjoelle pimeitä talvi-iltoja varten...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUORE PESUKONE ISKEE TAJUNTAAN JA PUNTEILLE

Nostin tämän kirjahyllyepisodin esille, koska jotenkin mielestäni tuo liittyy siihen, että ihminen on todella pienen pikkuruinen paskan pala verrattuna esim. räkättirastaan suoltamaan pikkuriikkiseen ulostusklimppiin. Räksä ei joudu koskaan vaihtamaan pesukonetta tai mikroaaltouunia. Siis tähän ketjuun lisää asiaa vitutuksen aihetta antaneista kodin vempeleistä...

ASIAAN

Meillä on huushollissa nyt uusi pesukone. Sen kävi asentamassa kaksi Tony Halmeen näköistä sälliä - veivät siinä samalla vanhan koneen pois, which was nice. Toinen äijistä kuittasi operaation vetäisemällä nimikirjaimensa kuormakirjaan seinää päin kirjoittaen... sitten repäisi sitä paperia, katsoi minua HELVETIN ISON HAUIKSENSA takaa ja sanoi:
- Tossa on toi. Tartteks sä jotakin muuta?

Sanoin, notta hyvää päivää ja eiköhän me muijan kaa yksi pesukone saada "kondikseen"...

Laitoimme sitten kunnon pyykin koneeseen... erittäin aromaattisiksi muhineita alushousuja ja sukkia. Koneen ohjeen ja määräysten mukaan.
Sitten lähdimme vaimon kanssa ulos lenkille, niinkuin on usein tehty aikaisemminkin. Pesukone hoitaa hommat sillä väin.

Kun tulimme takaisin kotiin, niin pesukone oli ovella vastassa. Siinä se jytisi SELÄLLÄÄN ja roiski vaahtoa ym. kivaa pitkin eteistä ja alakerran naapurin kattoa...

Mielenkiintoista, oder nicht?

Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Lainatakseni edesmenneen isoisäni fraasia "Kaikki asiat järjestyvät, jos eivät hyvin niin sitten huonosti". Kirjahyllyn kokoamisessa tärkeintä on ajoitus ja nuoriso. Oma kirjahyllymme tuotiin liikkeestä himaan perjantai-iltana, jolloin istuin paikallisessa lukemassa lehteä. Nuoriso kasasi koko höskän ja tilasin heille pitsat. No problemos.
Perustimme lounaskahvilan Tattarisuolle ja siinä sitä seistiin sormi suussa alussa. No, kanny käteen ja tuttuja sekä tuntemattomia kehiin. Itse maalasin koko mestan, mutta en edes yrittänyt rakentaa tiskiä, hyllyjä yms. Homma toimii hyvin tällä hetkellä ja aina löytyy safkapalkalla apua, jos joku mättää.

Tulevaisuudessa ongelmana on kesämökki, jossa mutsi ja faija asustelee. En osaa naulata ja naputtaa siellä juuri mitään. Toisaalta siskon mies osaa, hmmm....
Puuha Pete, kaiken korjaa!

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Re: TUORE PESUKONE ISKEE TAJUNTAAN JA PUNTEILLE

Viestin lähetti Predator

Kun tulimme takaisin kotiin, niin pesukone oli ovella vastassa. Siinä se jytisi SELÄLLÄÄN ja roiski vaahtoa ym. kivaa pitkin eteistä ja alakerran naapurin kattoa...

Mielenkiintoista, oder nicht?

Yleensa niissa pyykkikoneissa on jonkinlaiset stopparit, siis niin ku siella sen koneen sisalla estamassa sen rummun paikoiltaan luiskahtamista kuljetuksen/asennuksen aikana. Siis vaan niissa rumpumallisissa. Ma olin toissa raksalla joskus 17-kesaisena ja sain hommakseni asennella taloyhtion pesulan kalusteet serkkupojan kanssa. Nooh kaikki meni hyvin ja saatiin koneet paikalleen, sahkomies kavi kytkemassa ne verkkoon ja me paatettiin laittaa koneet pyorimaan. Jum....ta mika jytina alko kaymaan ja me sit mennaan pomo luokse ja kysytaan etta mika niissa koneissa on oikein vikana. Pomo kattoo vahan aikaa ja kysyy muistittehan ottaa ne stopparit sielta sisalta poies.....

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: TUORE PESUKONE ISKEE TAJUNTAAN JA PUNTEILLE

Viestin lähetti ApZu
Yleensa niissa pyykkikoneissa on jonkinlaiset stopparit, siis niin ku siella sen koneen sisalla estamassa sen rummun paikoiltaan luiskahtamista kuljetuksen/asennuksen aikana. Siis vaan niissa rumpumallisissa.

RUMPU? Siis tämä vehje on sellainen päältäpäin täytettävä pesuri. En minä mitään mistään rummusta tai rumpaleista tiedä. Sen tiedän, että Deff Leppardilla oli yksikätinen rumpali, mutta se ei auta nyt mitään tässä pulmassa.
Kun soitin tänään laitteen toimittaneeseen myymälään ja kerroin mitä oli tapahtunut, niin vastaus oli sanantarkkaan tämä:

- No heh heh. Äläs nyt liiottele. Ei se pesukone voi kävellä, ja jos se on kaatunut, niin se on väärin kuormitettu tai sitten siinä on ollut liian lyhyt virtajohto.

Siis mitä helvettiä? "Liian lyhyt virtajohto"?? Pitääkö nykyään duunata pesukoneelle parin kilometrin pituinen johtokela, jos se aparraatti saa päähänsä lähteä katsomaan ala- tai yläkerran, tai seinänaapurin vanhaa Rosenlewiä?
Maanantaina tämä Tony Halme-lookalike parivaljakko tulee sitten tutkimaan vahinkoja. Puhelun perusteella sain kyllä sen vaikutelman, etä tuo Dynamic Duo tulee lähinnä tutkimaan, että mitä vahinkoa MINÄ olen sille pesukoneelle aiheuttanut.
Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä minulla on ollut päältätäytettäväkin pesukone, jossa oli kuljetustuet. Enkä tietenkään irrottanut niitä ennen ensimmäistä pesua. Onneksi en lähtenyt ulos, kone rupesi tärisemään sen verran että otin ohjekirjan käteen. Siellähän sitten mainittiin kuljetustuista, jotka piti poistaa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Willimies
Kyllä minulla on ollut päältätäytettäväkin pesukone, jossa oli kuljetustuet.

Tuet ja tuet! Tehdään nyt kertakaikkiaan selväksi, että tuosta uudesta vaahtomasiinasta poistettiin kaikki mahdolliset tuet sitä kylppäriin tuotaessa. Minulle sanottiin että " töpseli seinään ja hanaa". Että näin.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Heh, heh! Predan kirjahyllytarinan pääopetus on ilman muuta, ettei KOSKAAN pidä hankkia huonekaluja, jotka joutuu kokoamaan itse. Ainakin mööpelejä ostaessa pitää olla sen verran kauppamiehen vikaa, että tavara on kotona ja kasattuna muistuttaen läheisesti kaupassa nähtyä luomusta ennen laskun maksamista. IKEA ja tasoisena paikat kannattaa kiertää... kaukaa.

Pesukoneen(kin) asennuksen A ja O on homman teettäminen appiukolla tai vaimon "taitavilla" veljillä. Näin rumpalit ja muut sooloilijat saavat kantaa vastuun mahdollisista vesivahingoista ja muista murheista. Jos sylinda alkaa käydä omin lupineen helsaamassa heliosta keittiössä, kannattaa masiinoiden romanssille tehdä pikainen loppu. Tuokin on tietysti sen asennuksen tehneen kaverin vika!

Monesti on ollut hyötyä siitä, että olen varsinainen tumpula eri sortin käytännön asioissa. Niinpä minun ei enää edes oleteta/toivota osallistuvan mihinkään säätämisiin pojan fillarin ketjujen kiristäminen mukaan lukien.

Pitää vain osata kääntää omat vajaavuutensa voitoksi.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Predator
Tuet ja tuet! Tehdään nyt kertakaikkiaan selväksi, että tuosta uudesta vaahtomasiinasta poistettiin kaikki mahdolliset tuet sitä kylppäriin tuotaessa. Minulle sanottiin että " töpseli seinään ja hanaa". Että näin.

Errrittäin tuttua. Isovanhemmat ostivat uuden pyykinpesukoneen, päältätäytettävän.

Kone tuotiin paikanpäälle ja asennettiin.

No, isomuori sitten alkoi pesemään pyykkiä ja kuunteli että mikä helvetinralli pesuhuoneessa käy, onko itse perkele päässyt viemäreitä pitkin ko. huoneeseen ja on aloittamassa maailman tuhoamista.

Isomuori sitten meni ja pirautti ko. liikkeeseen josta kone oli ostettu ja ilmoitti että ei hän tietääkseen ostanut laitetta jolla saa myös selkä/pershierontaa olohuoneessa pyykinpesun lomassa.

Äijät tulivat uudelleen paikalle ja tutkivat ja, kas kummaa, yksi kuljetustuki (tjsp) oli jäänyt kiinni ja koneen tukijalkoja ei ollut tasapainoitettu.

Uusi kone tilalle ja firman piikkiin meni kaik, taisi jopa isomuori pyytää puhelinkulutkin takaisin.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hmm, juuri kreivin aikaan tuli sitten nämä pesukoneasiatkin puheeksi. Minä tein nimittäin lauantaina elämäni ensimmäiset pesukonekaupat ja maksanpa vielä kotiinkuljetuksesta ja asentamisestakin. Ja myyjä silloin vain totesi, että "ei tarvitse sinun sitten mitään kuljetustukia miettiä". Ja minähän mietin tuon lausahduksen jälkeen, että mitä ihmeen kuljetustukia. Selvisipä nyt sitten sekin ja tiedän, että tänään sitten myöhään iltapäivällä kun tuo kone kannetaan minun kämppääni, muistan tarkistaa, onko siellä jotain tukia vielä koneen sisällä(?). Pyykkiä alkaa kyllä olemaan sen verran, että koneen olisi syytä olla heti moitteettomassa toimintakunnossa.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Chip
Minä tein nimittäin lauantaina elämäni ensimmäiset pesukonekaupat ja maksanpa vielä kotiinkuljetuksesta ja asentamisestakin. Ja myyjä silloin vain totesi, että "ei tarvitse sinun sitten mitään kuljetustukia miettiä". Ja minähän mietin tuon lausahduksen jälkeen, että mitä ihmeen kuljetustukia.

Kaikenmaailman resonanssitappia ja uistinsiimaa sielä kyllä on kuljetuksen ajaksi pistetty.

Itse kun ostin uuden ylhäältä täytettävän pyykinpesukoneen n. ½ vuotta takaperin ja sitä sitten aloin pistämään paikoilleen niin kyllä noita löytyi.

Muistaakseni rumpu oli tuettu 4:llä helvetinmoisella pultilla jotka piti veivata pois. Tämänjälkeen röörit piti peittää peitelevyillä. Seuraava operaatio oli koneen sisuksissa olevien kahden styroksipehmusteen irti kiskominen. Näiden tarkoitus oli myös jonkunlainen kuljetuksen aikainen tuenta. Toinen lähti helposti vetämällä pahvisesta pidikkeestä, toinen lähti niin että emäntä luuli vessan katon vuotavan ja että lumisade tuli sisään. Ei siis helposti, pahvikahva jäi iloisesti virnuillen käteen ja styroksi koneen sisuksiin. Eihän siinä auttanut kuin yrittää styroksia haroa pois. Käsillä haromisen lopetin siihen kun käsi alkoi näyttämään jo nyljetyltä joulupossulta.

Lopulta kun sain tuon pirulaisen koneen sisuksista ulos harjanvarrella, oli seuraava vaihe.

Ohjeiden mukaan nukkasiviilä piti asentaa. Ohjeet vain eivät muistaneet mainita että tässä koneessa ei moista siivilää tule mukana ja ko. malli ei myöskään sitä tarvitse...

Lisäksi siis se kone piti vielä tasapainottaa jotta se ei lähde vetämään letkajenkkaa kylpyhuoneessa ja että rumpu pyörii tasaisesti eikä "vinosti"

Mutta tosiaan, noita kuljetuksen aikaisia tukia on yllättävän paljon pyykinpesukoneissa ja tuntuu että on enemmän sääntö kuin poikkeus että joku niistä unohtuu.

Predator: Tuli vielä mieleen tuosta sähköjohdon pituudesta. On myyjällä pitänyt olla pokkaa selittää liian lyhyestä johdosta. Millä herra/rouva sen puhelimessa perusteli?? Eihän johdon pituus vaikuta perskele mitenkään siihen, kaatuuko kone tai miten se ylipäätänsä toimii. Tai sanotaan että liian pitkä johto vaikuttaa, mutta sekin pitää olla jo _todella_ pitkä..

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti timppa

Predator: Tuli vielä mieleen tuosta sähköjohdon pituudesta. On myyjällä pitänyt olla pokkaa selittää liian lyhyestä johdosta. Millä herra/rouva sen puhelimessa perusteli??

Ei myyjä sitä millään perustellut, muistaakseni. Olin tosin soittohetkellä niin saamarin kiukkuinen, etten ihan kaikkea kuultua ehkä ymmärtänyt.

Asentajat tulevat tänään tutkimaan asiaa klo 17.30-18.00. Ehkä sen jälkeen on taas vähän viisaampi olotila.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pulmia muiden kodin ihmeellisten vempaimien kaa?

Uskaltaako joku tunnustaa, että olkkarissa sohvapöydän kannella rinnakkain lepäävät kaukosäätimet, tv:n säädin, VHS-videonaurin säädin, DVD-soittimen säädin ja stereoitten kaukosäädin saavat käyttäjän otsalle kirpoamaan tuskan hikeä. Hallitsetko noitten kaikkien laitteiden käytön aukottomasti? Sujuuko esim. videon ajastustoiminnan asettaminen, siis niin että se nauhuri sitten myös tarvittaessa suorittaa ne halutut toimenpiteet? Joudutko aina välillä aloittamaan DVD-leffan alusta, vaikka tarkoitus oli leffan puolivälissä näpelöidä "pause" puhelimen soimisen yllättäen katkaistessa katselusession?

Niin, minähän luonnollisesti hallitsen nuo kaikki, tuli vaan mieleen kysyä josko täällä joku tumpelo kehtaisi ryhtyä asiaa tunnustamaan...

EDIT: koskahan joku älyäisi tekaista sellaisen kaukosäätimen, jonka nappuloihin näpelöitäessä syttyisi valot kännykän tavoin?
Terv. ison kuvan edessä pimeässä viihtyvä.

Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Pulmia muiden kodin ihmeellisten vempaimien kaa?

Viestin lähetti Predator
Hallitsetko noitten kaikkien laitteiden käytön aukottomasti? Sujuuko esim. videon ajastustoiminnan asettaminen, siis niin että se nauhuri sitten myös tarvittaessa suorittaa ne halutut toimenpiteet?

...

EDIT: koskahan joku älyäisi tekaista sellaisen kaukosäätimen, jonka nappuloihin näpelöitäessä syttyisi valot kännykän tavoin?
Terv. ison kuvan edessä pimeässä viihtyvä.

En nyt aukottomasti hallitse, mutta sen olen huomannut, että vaikka kuinka laittaisi videot nauhottamaan ohjeiden mukaan ajastinnauhoituksella, se homma ei toimikaan aina. Mieluummin käytänkin ShowView-toimintoa, joka sekin saattaa pettää siinä vaiheessa, jos a) äiti vetää johdot seinästä ukkosen vuoksi tai b) ohjelma on jostain syystä myöhässä (enemmän kuin ~10 minuuttia) tai alkaa peräti liian aikaisin.

Stereoiden kanssa tuleekin sitten pelleiltyä normaalia enemmän, kun minä en saa sitä soitinta toistamaan yhtä levyä montaa kertaa peräkkäin.

Täälläkin kaivattaisiin noita valaistuja näppäimiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy