Re: Re: Re: Re: Kirjahylly helvetistä!
Ja sitten tuosta älyvalosta. Huomenna kenties selviää asiasta lisää, kun menen käymään uudestaan Huonekaluhelvetissä. Toisaalta minä toivoisin että se valo toimii ihan perinteisesti. Siis että hyllykön paketista oli vain joku pakkaaja unohtanut sen valaisimen virtajohdon pois.
MUTTA jos se toimii "isäntäänsä herkeämättä seuraillen".... siis siihen syttyy valo heti kun minun pienen aivoni mileihyväkeskus Jere Karalahden tavoin ruinaa viinaa... niin silloinhan se perkeleen VALO LOISTAA SIELLÄ KAAPISSA PULLOJEN TAKANA AINA! YÖTÄ PÄIVÄÄ! Enkä minä mikään alkoholisti ole... korkeintaan jääpalarajoitteinen, hieman ylipainoinen vanha mies.
Dear Senior. Vastasin sinulle vain kerran. En ole vastuussa tietokoneeni näppäimistöstä tai sen koneen tekoälystä. Enkä myöskään ota vastuuta työpaikkani ruokalistasta... jostakin syystä ruokalan emäntä ei enää tarjoa meille torstaisin hernesoppaa ja pannaria mansikkahillolla... tuossa olisi kyllä syy nousta barrikaadeille!Viestin lähetti Senior
Ajattelit sitten, että tyhmemmälle täytyy vastata kaksi kertaa, jotta on mitään toivoa perillemenosta.:D
Hyllystösi laadukkuutta ilmentää myös se, että vitriinissäsi on niin sanottu 'älyvalo'. Se nimenomaan toimii isäntäänsä herkeämättä seuraillen ja heti, siis heti, kun saat riittävän 'älyväläyksen', valot syttyvät täyteen loisteeseensa.
Ja sitten tuosta älyvalosta. Huomenna kenties selviää asiasta lisää, kun menen käymään uudestaan Huonekaluhelvetissä. Toisaalta minä toivoisin että se valo toimii ihan perinteisesti. Siis että hyllykön paketista oli vain joku pakkaaja unohtanut sen valaisimen virtajohdon pois.
MUTTA jos se toimii "isäntäänsä herkeämättä seuraillen".... siis siihen syttyy valo heti kun minun pienen aivoni mileihyväkeskus Jere Karalahden tavoin ruinaa viinaa... niin silloinhan se perkeleen VALO LOISTAA SIELLÄ KAAPISSA PULLOJEN TAKANA AINA! YÖTÄ PÄIVÄÄ! Enkä minä mikään alkoholisti ole... korkeintaan jääpalarajoitteinen, hieman ylipainoinen vanha mies.