Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Nukahdin. Kamiina sammui. Olen pahoillani. Kipinät katosivat.
Äkkiä tulee mieleen Karri Kivi ja Pekka Virta. Virta ei välttämättä ole mukavin persoona, mutta ottaisin hänet meidän penkin taakse ilomielinJos nyt sattuis käymään niin että me päästäis Peltosesta eroon, niin kuka tulis korvaajaks? Ketä tällä hetkellä ois vapaana?
Mitä vakavasti otettavia nimiä on tällä hetkellä vapaana? Söde taisi saada Saksassa kenkää loppusyksystä, mutta olisi samojen virheiden toistamista uudelleen. Stögöllä on puolestaan parikin neuvonantaja-pestiä Sveitsissä ja edellinen visiitti Stadissa päättyi ikävissä merkeissä. Kivi on vapaana, mutta meriitit rajoittuvat siihen yhteen mestaruuteen Ässissä. Ehkä olisi aika hakea rohkeasti ulkomaalaista nimeä nyt kun voittava lätkä Liigassa ei näytä vaativan enää tohtorintutkintoa träppikiekosta.
Toni Söderholm ja hold my beer?Se on kyllä selvää, että seuraava päävalmentaja on oltava liigan top5 koutseja.
Ei kiitos. Mielellään ei mitään kytköksiä IFK:hon. Toki jos joku Olli Jokinen saatavilla, niin se on eri asia, koska OJ ei kumartele ketään.Toni Söderholm ja hold my beer?
Mä kannatan tätä vaihtoehtoa, pitää saada fyysinen ja aggressiivinen peli taas keskiöön ja IFK:n identiteettiin takaisin ja mikään kanukki ei ois kuullukkaan mistään meidän pelistä niin se ois mulle helvetin positiivinen juttu myös.Kaksi viimeistä ehkä, mutta ihan sama mitä maksaa ja missä kukakin on, joku noista sisään tai sitten joku hullu kanadalainen Shedden kakkonen.
Gronborg olis itselleni mieluisin vaihtoehto. OJ hyvänä kakkosena, mutta kumpikaan ei ole tulossa, joten Kibe Kuhta se taitaa olla..Ei kiitos. Mielellään ei mitään kytköksiä IFK:hon. Toki jos joku Olli Jokinen saatavilla, niin se on eri asia, koska OJ ei kumartele ketään.
Jukka Jalonen
Kari Jalonen
Rikard Gronborg
Tommi Niemelä
Petri Karjalainen
Antti Pennanen
Olli Jokinen
Raimo Helminen
Pekka Virta
Kaksi viimeistä ehkä, mutta ihan sama mitä maksaa ja missä kukakin on, joku noista sisään tai sitten joku hullu kanadalainen Shedden kakkonen.