King_Puskis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Mistäs näitä kipinävahti tuotteita pystyikään tilaamaan? Löytyykö boksereita?
"stidi alla, bollet yllä"
"stidi alla, bollet yllä"
Kyllä tuo näyttää meidän paidalta!Taustaväri nyt valkoinen ja muut värit "ifk".
Tällaisena helppo painaa vaikka paitaan.
Kelvannee?
Kyllä kelpaa, ja seuraavaksi teetetään paitoja tällä logolla, meille tulee heti pari kappaletta.Taustaväri nyt valkoinen ja muut värit "ifk".
Kelvannee?
Mä otan kans kaks.Kyllä kelpaa, ja seuraavaksi teetetään paitoja tällä logolla, meille tulee heti pari kappaletta.
Eihän tässä ole kuin viikko enää mm kisojen alkuun. Ensi viikolla luulisi kuuluvan jo jotain edes jostain. Tai sitten saadaan odotella kesäkuun alkuun asti koska eihän ämmämien aikana vaan voi mitään julkaista liittyi se sitten mihin tahansa. On kyllä aikansa elänyt myös tämä tiedotus politiikka.
Tervehdys ja kiitos paidan mallauksesta. Itse olin pari päivää pois pääkallopaikalta eli vahdin kipinää Lahdessa mutta ei sieltäkään näkynyt yhtään muuttokuormaa missä olisi lukenut Nordis. Palaan takaisin tuttuun omaan kipinään ja otan ensi yön hugin. Onkohan siellä veduja tarpeeksi, kun takatalvea on taas luvattu ?Taustaväri nyt valkoinen ja muut värit "ifk".
Kelvannee?
Mä voin jatkaa Lahden alueen kipinävahtivuoroa kun nyt täällä päin nykyään asustelen,Tervehdys ja kiitos paidan mallauksesta. Itse olin pari päivää pois pääkallopaikalta eli vahdin kipinää Lahdessa mutta ei sieltäkään näkynyt yhtään muuttokuormaa missä olisi lukenut Nordis. Palaan takaisin tuttuun omaan kipinään ja otan ensi yön hugin. Onkohan siellä veduja tarpeeksi, kun takatalvea on taas luvattu ?
Saatiinhan se yhteenveto heti kauden päätteeksi. Siinä päävalmentajamme toivotti tervetulleeksi oikeat fanit, eli he jotka eivät missään vaiheessa ole kritiikkiä esittäneet, tervetulleeksi mestaruusjuhliin sitten jos seura sattuu sellaisen joskus tulevaisuudessa voittamaan.Mitään yhteenvetoa mistään lienee ihan turha odottaa jos ei huomioida satunnaisia korulauseita.
Mennyt ohi, missä nämä kommentit olikaan luettavissa?Sieltä se päävalmentaja hiljaiselon jälkeen raahattiin kommentoimaan sopimuksia, aivan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.
Ei riitä keskinkertaisuus enää, sekin pitää alittaa. Meillä ei ole saunassa edes kiuasta, saati sitten kipinöitä. Ei sieltä mitään tule.Kyllä tässä täytynee asennoitua siihen, että IFK se lyö riman aina vaan viisi senttiä alemmas. Viimeiset kipinät kaminassa vielä hehkuvat, mutta toivo se alkaa sammua.
Hox Hox. Ilmat lämpenee notskista vedut loppuneet ja nyt niitä tarvitaan pikatoimituksella. Ville Siren nähty Nordiksen kulmilla. Siinäkö se messias on ? Valkoinen savu nousee huomenna, jos tämä pitää paikkansa. Yöhugiin ja huomiseksi tarvitaan lisäkäsiä ja silmiä ja erityisesti länsi satamaan ja sinne menevälle reitille bongaamaan mustia mersuja missä tummennetut ikkunat.Ei riitä keskinkertaisuus enää, sekin pitää alittaa. Meillä ei ole saunassa edes kiuasta, saati sitten kipinöitä. Ei sieltä mitään tule.
Uusi pääkoutsi kuljetetaan tummennetuilla ikkunoilla varustetulla Kovasen mersulla suoraanYöhugiin ja huomiseksi tarvitaan lisäkäsiä ja silmiä ja erityisesti länsi satamaan ja sinne menevälle reitille bongaamaan mustia mersuja missä tummennetut ikkunat.
HOX ! Lentokentällä bongattu pari urheilijan näköistä tyyppiä, jotka olivat työntäneet kassejaan (ei niitä) sekä stagojaan odottaneeseen autoon. Kuvasta en tunnistanut, koska lippikset sekä aurinkolasit piiloitti heidät. Onko joku Nordiksen vakiopaikalla ja valmiina laittamaan valkoisen savun ilmoille ? Petikosta ei muuta raportoitavaa.Minkäslainen miehitys meillä on satamassa tänään? Siellä pitäisi olla useampi tiimi tarkkailemassa laivan kaikkia sisäänmenoväyliä. Autokansi mukaanlukien. Itse olen töissä kiinni niihin aikoihin, eli vaikka syy on kehno, niin en pääse päivystämään.
Köl(l)in alta heti!Olisi hyvä olla myös sukeltajia mikäli uusi valmentaja viedään veden alta luukun kautta laivaan?