Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Ja kertoo todellakin, miten vähän sinä esim. ymmärrät perhe-elämän dynamiikkaa. Perhe-elämässähän ei ole yksin kyse parisuhteesta, vaan myöskin lapsista. Totta on, että tälläkin hetkellä moni lapsi elää ilman toista vanhempaa vanhemman työn vuoksi. Jokainen perhe tekee omat päätöksensä ja se, mikä sopii toisille, ei sovi kaikille. Toisilla ei ole vaihtoehtoja, toisilla on. Asiat eivät ole mustavalkoisia tässäkään asiassa. Mutta väitän silti, että mulla on enemmän kokemusta ja tietoa tästäkin asiasta kuin sinulla.
Sulla on siis jotain faktatietoa Kuhdan perhe-elämästä? Tiedän kyllä, että heidän perheestään löytyy lapsia ja se varmasti vaikuttaa päätöksissä, luonnollista. Joo, ei ole vielä lapsia meidän perheessä, sillä ei ole kuitenkaan merkitystä tässä asiassa, tiedän kyllä miten ne vaikuttavat elämiseen. Minä peilasin tätä vain siltä kantilta, että kyseessä ammattiurheilija, pelivuosia ei ole montaa jäljellä, todennäköinen mahdollisuus hyvään ja rahakkaaseen diiliin. Miksi ei käyttäisi tilaisuutta hyväksi, joka kestäisi vain n 8kk.? Se on sitten eri asia, jos Kuhta ei viihdy ollessaan irti perheestä, se on jo ihan toinen juttu. Ei ole ihan nappiin kuitenkaan menneet nuo pari ulkomaan reissua aikaisemmin...
ps. kun et minua tunne, niin suosittelen jättämään sen analysoimisen vähemmälle.
Viimeksi muokattu: