Niin mullekin on täysin sama kuka ne IFK:n maalit iskee ja miten, vaikka Kille-fani olenkin. Pääasia on, että jengi pärjää! Tässä Kille-casessä on ehkä enemmänkin kyse "hallituksesta ja oppositiosta". Killeä on moni ajanut pois jengistä milloin liian kalliina, milloin "kehäraakkina" tai milloin mistäkin syystä. Eikä siinäkään mitään kummempaa toki ole. Kaikilla on omat mielipiteensä. Tämä ajoittain liiallinenkin (siis omasta mielestäni) Kiben dissaaminen ja kritiikki aiheuttaa vaan ihan luonnollisesti vastareaktion "oppositiossa" (johon minäkin toki kuulun).
Hade ei ymmärtääkseni ole mikään halpa mies pisteisiinkään nähden. Oli loukkaantuneena kyllä juu ja kemiat eivät ehkä ihan natsaa ketjukamujen kanssa parhaalla tavalla jne... Sitten kun samat perustelut annetaan Killen kohdalla- ei kelpaa.
Nyt kun Kille on täysin terve ja homma skulaa niin ollaan tyytyväisiä tai ainakin hiljaa. Kille pelasi koko loppukauden häpyluu murtuneena, koittakaapa arvon palstaveljet siskoista puhumattakaan samaa! Voidaan toki kysyä miksi näin. Ehkä siksi että diagnoosi meni alkuun vituralleen ja ehkä siksi että Killeä pidettiin edelleen erittäin tärkeänä palasena joukkueelle. Ihan tarkkoja yksityiskohtia en tiedä. Pointti on kuitenkin siinä, että täällä dissataan pelaajia ajoittain todella mauttomastikin. Ihan näin yleisesti siis. Tunnetta saa ja pitää olla, ja kriitiikkiäkin pitää voida antaa, mutta hyvän maun rajoissa. Ja aikuiset kirjoittajat kyllä tietävät missä se raja menee... Pitäkää vaan mua päänsilittelijänä. ; ) Tasapuolisuutta vaadin mä! Mulle ei henk. koht. ole mikään yllätys että Kille pelaa noin hyvin. Mies on täysin terve ja silloin lähes poikkeuksetta tehokas. Kuntoharjoittelukin näyttää maistuneen saksanmaalla.
Tähän loppuun vielä: Mä todella toivon että Hade saa paikoista tehokkaammin sisään (vaikka välillä tilanteita kiroankin toki, niin kuin muidenkin hukattuja mestoja) ja edelleen jees että jatkaa ens kaudenkin meillä. Mikäs hienompaa kuin Haden tykki laulais vikassa finaalissa ja:lla ja me juhlittais kaurahiutalesateessa! 0/
Nyt jatkuu duunit... Peace and love! =)