Kimmo "Kibe" Kuhta

  • 80 085
  • 401

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snaipperin taitojen lisäksi ei voi kun kunnioittaa Kuhdan maanläheistä asennetta. Tämä kaveri ei leiju. Mies selvästi muistaa kaikki ne vuodet kun on tehnyt töitä tosissaan kehityksen eteen. Nyt kun menestystä tulee henkilökohtaisellakin tasolla niin kaverilla pysyy maat jalassa ja toisin päin ja pelaa täysillä joukkueen eteen. Hieno asenne. Nöyrä mutta armoton. Meitsi kiittää mahtavasta kaudesta jo nyt, loppui se sitten ensi viikolla rantapallosateessa tai vasta myöhemmin nakinkeittojuhlissa. Armoton rankaisija. KUHTA!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: JES!!!!!

Viestin lähetti Jakke76
Toisin kuin Pärä, niin Kibe ei hyydy. Olis kyllä Pärän pitäny tehä maali siitä tokan erän alun tilanteesta. Parempaa paikkaa ei tule.
Entäs Kiben läpiajosta? Kibe teki kaksi upeaa maalia, mutta Pärssinen oli helvetin hyvä ja energinen. Joukkueen ykköshyökkääjä, piste.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Pisteiden valossa

Kyllä Kibe on tällä hetkellä HIFK:n ykkönen. Kun kovat pelit alkaa, niin eipä ole mies hyytynyt. Viisi maalia 7 peliin, loistavaa! Ja muutenkin arvostan miestä todella korkealle, koska on tehnyt todella pitkän työn HIFK:ssa, neloskentän jämäminuuteista RATKAISIJAKSI. Ja Pärään vielä, uskon että sieltäkin tehot löytyy. Kyllä se vatsatauti taitaa vieläkin painaa. Välierissä vaan Pärälle ja Kibelle onnistumisia Harkinsin loistopasseista, niin hyvä tulee!
Hieman harmittaa täällä tiettyjen fanien suhtautuminen Kibeen, pitäiskö miehen tehdä 200 maalia, että tietyt ihmiset alkais arvostamaan? Kuitenkin PITKÄN linjan HIFK-mies.

ps. Dana, ihan kiva paitakokoelma, perästä tullaan, tosin hitaasti, mutta sitäkin varmemmin
 
Kyllä Kuhta on meidän ykkösketjun paras hyökkääjämme. Oli tänään ja koko ottelusarjassa. Tsemausta, asennetta ja taitoa. Kyllä Päräkin on hyvä ja energinen, mutta tässä ottelusarjassa energia meni johonkin aivan muuhun, kuin pelaamiseen.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Ihanaa Kibe Ihanaa

Tässähän on ihan täpinöissään Kiben onnistumisista. Kyllä on hemmo näyttänyt närhen munat taas kerran epäilijöille. Ei ole tehot hyytyneet pleijareissa mihinkään ja tähän kauteen muutoinkin (muistakaapa maaottelut) liittyen ei ole enää yllättävää, että hänestä on tullut Ratkaisija.

Tämä kausi on minulle ollut juuri Kiben edesottamusten takia hyvinkin pitkän tovin erittäin loistavaa aikaa. Ja mikä parhainta, loistaville esityksille ei näytä tulevan loppua sitten millään.

Nautiskellaan.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Mitä helvettiä? Meillä on kaksi liigan parhaimmistoon kuuluvaa laituria jengissä ja täällä kinastellaan kumpi on parempi. Mitä vitun merkitystä. Sekoboltseja koko lössi.

Hyvä peli Kibeltä tänään samaten Pärältä. <- PISTE
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Kibe on niin kuninkas että ei mitään rajaa. Nyt jokainen häntä haukkunut: rohkeasti esiin ja myöntäkää että olitte väärässä ja PAHOIN! Ei tollasta maalintekijää ole meillä ennen ollut.

Kiva juttu muuten Kibestä muutenkin: olin sunnuntaina hallilla kahden 4 vuotiaan pojan kanssa ja Kibe vei safkaa pois. Sanoin Kibelle että täällä on pari sun fanaattista pikku fania. Kibe tuli poikien luokse ja pojathan säntäs karkuun. Kibe meni perään ja jutteli pojille tosi upeesti. Lopuksi vielä kätteli pikku pojat ja toivotti tsemppiä. Arvaa onko täällä kaksi entistä suurempaa Kibe fania :) Kundit pelaa joka päivä lätkää ja maalintekijä on AINA: Kibe Kuhtaaaaaaaaa! Loistava ihminen!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pakko noudattaa Owenin "komentoa" ja ottaa lakki kiltisti pois päästä, Kibe nöyryyttää. Epäilin ennen kauden alkua miehen tehoja ja alkukaudestakin. Enää ei ole epäilyksen sijaa, Kibe on kone.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Carlos, Tinde, Brewer & co.

Nimimerkki Kempes on ollut täysin väärässä Kimmo 'Kibe, Kille' Kuhdan suhteen. Viime kesänä virtuaalisesti olin siirtämästä miestä blyysiin tai muuhun vastaavaan luuseriseuraan. Olen myös väittänyt, että Kimmo Kuhta hyytyy, kun ratkaisupelit lähestyy. Olen ollut todellisesti "yössä".

Lupaan, että ensi kesänä, kun teen virtuaalikokoonpanoja, en kauppaa Kimmo Kuhtaa minnekään.

Kimmo Kuhta on ÄIJÄ!

terveisin nimimerkki Kempes

Ps. Tinde, maksan häviämäni oluen mielelläni!
 
Viimeksi muokattu:

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Thanks Buddy !

Viestin lähetti Kempes
Carlos, Tinde, Brewer & co.

Nimimerkki Kempes on ollut täysin väärässä Kimmo 'Kibe, Kille' Kuhdan suhteen. Viime kesänä virtuaalisesti olin siirtämästä miestä blyysiin tai muuhun vastaavaan luuseriseuraan. Olen myös väittänyt, että Kimmo Kuhta hyytyy, kun ratkaisupelit lähestyy. Olen ollut todellisesti "yössä".

Lupaan, että ensi kesänä, kun teen virtuaalikokoonpanoja, en kauppaa Kimmo Kuhtaa minnekään.

Kimmo Kuhta on ÄIJA!

terveisin nimimerkki Kempes

Ps. Tinde, maksan häviämäni oluen mielelläni!

Arwon Kempes arvostan tätä suoraselkäistä kirjoitustasi. Missäköhän vastaavat kommentit ovat nimimerkki JHagilta , Isakssonilta & co. ? Toivottavasti Kempes joskus ' joudut ' kirjoittamaan vastaavan palautteen Stathoksesta. Silloin kaljat tarjoaa nimimerkki ' Brewer ' . Valitsemassasi ravintolassa.

Onko täällä vielä muitakin asiantuntijoita , ketkä haluavat vielä vaihtaa Kiben Pasi ' olen ollut 7. päivää lehdessä , vaikka olen totaalinen nobody ' Nielikäiseen ?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Täältä myös hattu pois päästä ja kunnoitusta Kuhdalle. Vielä viime kesänä en nähnyt Kibellä tulevaisuutta HIFK:ssa. Olinpas väärässä ja pahasti.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Kempes
Carlos, Tinde, Brewer & co.

Nimimerkki Kempes on ollut täysin väärässä Kimmo 'Kibe, Kille' Kuhdan suhteen. Viime kesänä virtuaalisesti olin siirtämästä miestä blyysiin tai muuhun vastaavaan luuseriseuraan. Olen myös väittänyt, että Kimmo Kuhta hyytyy, kun ratkaisupelit lähestyy. Olen ollut todellisesti "yössä".

Lupaan, että ensi kesänä, kun teen virtuaalikokoonpanoja, en kauppaa Kimmo Kuhtaa minnekään.

Kimmo Kuhta on ÄIJÄ!

terveisin nimimerkki Kempes

Ps. Tinde, maksan häviämäni oluen mielelläni!

Hadankassa nähdään:)

Salaa hiljaa mielessäni toivoin että olisit vaan jääräpäänä jatkanut Killen dissaamista. Helppoja oluita on nyt jo kuitattu, ja ois niitä voinu vielä muutaman lisääkin ottaa...;)
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko myöntää että meillä on valtakunnan kovin paloposti ;) Harva paloposti ratkoo noita pelejä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sanon tän paksun sikarinsavun takaa: "Mulla ois nyt tässä parempaakin tekemistä kuin vastata joihinkin kyselyihin. Ai Kimmo Kuhta? Mä sanoisin, että tohon tyyliin sitä pitää ykkösen laiturin pelatakin, eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Voisittekste nyt pikkuhiljaa poistua, mä koetan rakentaa tässä ensi kauden jokkuetta. Ai niin Kuhta; mistään muualta sä et saa tällaisia etuja! Ja sanokaa sille Metropolitille, että meillä ei oo käyttöä ton tyyppiselle pelaajalle."

Hjuuh. Aina kun mollaan HIFKin pelaajaa, siihen sisältyy optio: "Olen mielelläni väärässäkin". Niin tässäkin tapauksessa! Paras posti on PALOPOSTI!! Lakki päästä, kättä lippaan ja ehdotan, että maanantain playoff-matsissa HIFKin pelaajaesittelyssä numeron 9 kohdalla vaihtuu spiikkeri Mickestä Tapsa Suomiseksi!! "Numero 9 Kimmo Kuhtaaaa...!" Silloin liikutun lopullisesti.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Nonni

Nyt on sitten viimeinenkin " Kimmo Kuhta on paloposti " tilittäjä tullut kaapista ulos. Hyvä . Todellisuudessa , vaikka Pena imitointi hauska olikin , olisi Kibe saanut mm. Ruotsista aika messevästi enemmän etuja ( lue: fyrkkaa ) kuin IFKsta. Hieno homma , että A ) Kibe meille jäi B ) Kuittailijat tulevat kaapeistaan ulos.
Mites se Kibe eilen Hockey Nightsissa kuittasikaan " Olisi ollut roisi jäädä kesikselle , kun taivaalta stikkaa vielä snögee. Nyt mä menen skruudaamaan ja sit koisimaan " . Hieno mies !
Hyvät Naiset ja Herrat , IFK nr. 9 Kimmo Kuhta !
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Sorry Vallu, mutta viimeistään eilen sai kyllä sanonta "Postimies soittaa aina kahdesti" aivan uuden tittelinkantajan.

Kimmo Kuhta "Postimies soittaa aina kahdesti"

Ps. Mies on kahdeksan kertaa tällä kaudella maalanut kahdesti tai useammin yhdessä ottelussa. Kovia lukuja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täähän on mahdotonta!

Nyt on nimittäin niin, että paloposti on tulessa! Eikö täällä voi enää mihinkään luottaa...?
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kyllä tuo Kibe jaksaa yllättää yhä vain uudelleen. Tai no... eihän se enää mikään yllätys ole, että tämä meidän #9 tekee nykyään ihan mitä haluaa. Vaikkei se viimeisimmässä Kärppämatsissa tehty maali sittemmin riittänyt kuin vain tilanteen tasaamiseen, niin yksilösuorituksena se oli kyllä todella upeaa katsottavaa.

Kiben kausi tulee takuulla jatkumaan vielä toukokuulle asti. Jos Summanen ei häntä MM-kisajoukkueeseen valitse, niin johan on ihme.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähteekö kibe?

Eiliset pitkät vilkutukset pojan kanssa voisivat viittaa siihen,
että Kimmokin olisi saanut rahapestin Ulkomaille???
 

bull

Jäsen
Re: Lähteekö kibe?

Viestin lähetti Haie
Eiliset pitkät vilkutukset pojan kanssa voisivat viittaa siihen,
että Kimmokin olisi saanut rahapestin Ulkomaille???

Ja miksi IFK Kiben päästäisi? Jos on saanut tarjouksen esim Keski-Euroopasta, niin pitää muistaa et on sopimus vielä ensi kaudeksi IFK:n kanssa. Eli jos lähtee niin NHL:ään korkeintaan (ja eikös silloinkin pidä olla NHL-pykälä?).
 

Darius

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti ei lähde, mutta kyllähän SM-liigan maalitykin perään helposti kuolataan muualla Euroopassa. Please, Kibe, tee oikea päätös:)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Darius
Toivottavasti ei lähde, mutta kyllähän SM-liigan maalitykin perään helposti kuolataan muualla Euroopassa. Please, Kibe, tee oikea päätös:)

Kuolata voi puolin ja toisin, mutta päätös ei ole Kiben. Hänen omakätinen allekirjoituksensa kun löytyy yhdestä Penan kassakaapissa sijaitsevasta paperista.
 
Re: Lähteekö kibe?

Viestin lähetti Haie
Eiliset pitkät vilkutukset pojan kanssa voisivat viittaa siihen,
että Kimmokin olisi saanut rahapestin Ulkomaille???

Voivat viitata myös siihe, että Kibe kiittää fanejaan, koska kausi on ohi?
Oletko ajatellut moista?
Eiköhän se Kibe HIFK:ssa jatka.. Vaikkei "täysin" HIFK:n kasvatti olekaan, niin ainakin äijän puheista huokuu tietynlaista lämpöä HIFK:iä kohtaan, voi olla tietysti, että kuvittelen, mutta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös