Sama särähti omaan korvaan. Tuo Mäkisen muistama taklaus todellisuudessa kyllä ajettiin ja pienen kaivelun jälkeen taklaajana oli Robyn Regehr, eikä siis tuolloin hyvinkin nuori poikanen Phaneuf.Ei kait Dion Phaneuf pelannut vielä 2004 World cupissa vai kuulinko väärin vaan.
Tuli siinä kommentti, että on vähän musta pekka ja, jos ei lähde niin Kakko tilalle. Ja taisi jopa sanoa, ettei ole 5-5 pelissä paljoa annettavaa tällä hetkellä.Moi palstaveljet, itte en ole enää kuunnellut tätä, mutta sen verran kiinnostelee, että onko ees vähän Antti antanut rapaa ystävälleen Patelle ?
Dion katseli turnausta kotisohvalta.Ei kait Dion Phaneuf pelannut vielä 2004 World cupissa vai kuulinko väärin vaan.
Huono jakso, Kimanttia taso on tippunut kyllä, harmi.
Niin, itsekään en noista asian ohi menevistä aiheista pidä, mutta faktahan on se, että kyseessä on Mäkisen ja Timosen podi, jota tekevät harrastuksenaan. Eli voivat ihan rauhassa puhua junnukoutsauksista ja pitää politiikkanurkkaustaan, jos itse niin haluavat.Joko tämä podcast alkaa olemaan tiensä päässä, tai on palattava takaisin perusasioiden äärelle, eli änäriin. Puhukoot niistä junnukoutsauksista ja Mäkisen pojan kyynärpäistä jossain muissa asiayhteyksissä.
Joo, juurikin näinhän se menee, että ei ole pakko kuunnella jos ei halua. Harmittaa vain, kun podcastia mainostetaan asialla maailman parhaasta jääkiekkosarjasta, jota se ensimmäisillä kausilla olikin ja podcast kuului itselleni vakiokalustoon työmatkojen ja lenkkien kaveriksi. Nyt kuitenkin keskustelu on muissa aiheissa ja tasoero niihin alkupään jaksoihin on mielestäni valtava. Ehkä tässä sitten on vain itse kasvanut ulos tästä podista, tai podcast on suunnattu nykyään laajemmalle kuulijakunnalle, niin paljon änäriä seuraavana en enää saa podcastista samaa viihdykettä kuin aiemmin.Niin, itsekään en noista asian ohi menevistä aiheista pidä, mutta faktahan on se, että kyseessä on Mäkisen ja Timosen podi, jota tekevät harrastuksenaan. Eli voivat ihan rauhassa puhua junnukoutsauksista ja pitää politiikkanurkkaustaan, jos itse niin haluavat.
Eli ”puhukoot junnukoutsauksista ja Mäkisen pojan kyynärpäistä jossain muissa asiayhteyksissä” sijaan suosittelen, että ”kuuntele podcastia, jossa ei puhuta em. aiheista”. Niin olen itsekin tehnyt. Kuuntelen Kimanttia pätkittäin sieltä täältä, mutta säännöllinen kuuntelu on jäänyt.
Meinaatko siis, että Kimanttia ei enää yleisesti ottaen sisällä asiaa maailman parhaasta jääkiekkosarjasta?Harmittaa vain, kun podcastia mainostetaan asialla maailman parhaasta jääkiekkosarjasta, jota se ensimmäisillä kausilla olikin ja podcast kuului itselleni vakiokalustoon työmatkojen ja lenkkien kaveriksi. Nyt kuitenkin keskustelu on muissa aiheissa ja tasoero niihin alkupään jaksoihin on mielestäni valtava.
Tuossa aiemmassa viestissä totesinkin, että tälle kaudelle kuuntelu on omalta osaltani jäänyt. Kauden kaksi ensimmäistä jaksoa olivat hyviä, mutta kuunnellessani podia seuraavan kerran, ensimmäiset 10-20 minuuttia olivat junnulätkää ja politiikkaa, niin oma kiinnostukseni lopahti. Sen jälkeen kuuntelin Kurrin vierasjakson joka oli hyvä, mutta viime viikolla taas oltiin junnulätkässä ja kotikuulumisissa, jotka eivät hirveästi itseäni kiinnosta, kun henkilöt eivät kuulu lähipiiriini. Silloinkin jakso jäi kesken.Meinaatko siis, että Kimanttia ei enää yleisesti ottaen sisällä asiaa maailman parhaasta jääkiekkosarjasta?
Enkä nyt tarkoita tätä tuoreinta, kun siinähän nyt sanottiinkin heti että tauon aikana menevät maajoukkuekiekon teemalla.
Kyllä mä olen aika paljon NHL-puhetta ihan viime aikoinakin sieltä vielä kuullut, vastahan pari viikkoa sitten koko yli 2-tuntinen oli täyttä NHL:ää eli ensin tunti Rantasen treidiä perinpohjin ja siihen Parkkilan änäri-läpikäynti datan avulla.
Ja muutenkin.
Minua ei pätkääkään kiinnosta Mäkisen rouvan ruoat, valmennukset tai lapset. Onneksi on vaihtoehtoja.Tuossa aiemmassa viestissä totesinkin, että tälle kaudelle kuuntelu on omalta osaltani jäänyt. Kauden kaksi ensimmäistä jaksoa olivat hyviä, mutta kuunnellessani podia seuraavan kerran, ensimmäiset 10-20 minuuttia olivat junnulätkää ja politiikkaa, niin oma kiinnostukseni lopahti. Sen jälkeen kuuntelin Kurrin vierasjakson joka oli hyvä, mutta viime viikolla taas oltiin junnulätkässä ja kotikuulumisissa, jotka eivät hirveästi itseäni kiinnosta, kun henkilöt eivät kuulu lähipiiriini. Silloinkin jakso jäi kesken.
Podcastin alku on aina tärkein ja jos siinä puhutaan sellaisesta asiasta, joka ei kiinnosta, niin mielestäni on helpompi hypätä seuraavaan podcastiin, jossa puhutaan siitä asiasta, mitä oletat podcastia avatessasi kuulevankin, kuin ruveta kelailemaan että tuleeko sieltä jotain mielenkiintoistakin asiaa. Ehkä itselleni on sattuneet juuri ne jaksot tällä kaudella kuunteluun, missä puhutaan junnulätkästä, valmentamisesta, politiikasta ja vuosilomareissuista ja muut jaksot on sitten olleet täyttä asiaa. Tarkoitukseni ei ole mollata Mäkistä tai podia itsessään, ainoastaan kertoa syyt miksi tämä podi ei enää itselleni toimi ja mitä en jatkossa välttämättä ainakaan jakson alussa haluaisi kuunnella.